Տնտեսական

USD BUY - 387.50+0.00 USD SELL - 390.50+0.00
EUR BUY - 433.00-2.00 EUR SELL - 442.00+0.00
OIL:  BRENT - 64.80+1.39 WTI - 61.93+1.42
COMEX:  GOLD - 3282.10-1.41 SILVER - 33.13+0.76
COMEX:  PLATINUM - 1005.00+0.49
LME:  ALUMINIUM - 2417.50+0.21 COPPER - 9445.50+0.15
LME:  NICKEL - 15804.00+1.73 TIN - 31885.00+0.03
LME:  LEAD - 1981.50+1.90 ZINC - 2653.50+1.32
FOREX:  USD/JPY - 146.13+0.54 EUR/GBP - 1.1219-0.25
FOREX:  EUR/USD - 1.1219-0.25 GBP/USD - 1.3282-0.17
STOCKS RUS:  RTSI - 1110.68+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 41249.38-0.29 NASDAQ - 17928.92+0.00
STOCKS US: S&P 500 - 5659.91-0.07
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37644.26+1.94 TOPIX - 2742.08+1.61
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23549.46+3.40 SSEC - 3369.24+0.51
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8554.80+0.27 CAC40 - 7743.75+0.64
STOCKS EUR:  DAX - 23499.32+0.63
12/05/2025  CBA:  USD - 388.86-0.39 GBP - 511.04-5.18
12/05/2025  CBA:  EURO - 430.74-8.65
12/05/2025  CBA:  GOLD - 41564.00-889.00 SILVER - 406.51-4.91
Ներկայացվել են Հյուսիս-հարավի տրանշ 4-ի տեխնիկա-տնտեսական ուսումնասիրության նախնական արդյունքները
29/02/2016 16:39
Կիսվել

Ներկայացվել են Հյուսիս-հարավի տրանշ 4-ի տեխնիկա-տնտեսական ուսումնասիրության նախնական արդյունքները

«Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցք ներդրումային ծրագրի» տրանշ 4-ի Արտաշատից Քաջարան ճանապարհահատվածի տեխնիկա-տնտեսական ուսումնասիրության առաջին արդյունքներն արդեն պատրաստ են:  Ուսումնասիրություններն իրականացրած իտալական «Սպեա Ինջեներիա Եվրոպեա» և «ԱյԱրԴի Ինջինիերինգ կոնսորցիում» իտալական համատեղ կազմակերպության մասնագետները «Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի իրականացման կազմակերպություն» ՊՈԱԿ-ի ներկայացուցիչների հետ միասին այժմ արդեն անցկացնում են հանրային քննարկումներ:

ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարությունում փետրվարի 29-ին կազմակերպվել էր հերթական հանիպումը՝ ՀՀ տարածքային կառավարման, բնապահպանության, էներգետիկայի և բնական պաշարների, մշակույթի նախարարությունների, ՀՀ կառավարությանն առընթեր անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի մասնագետների մասնակցությամբ:

Հաշվի առնելով տեղանքի նախնական վերլուծությունը, ինչպես նաև՝ հատուկ ուշադրություն դարձնելով ռելիեֆին, շուրջ 300 կմ երկարությամբ ճանապարհահատվածն իտալական ընկերությունն ուսումնասիրության ընթացքում բաժանել է 2 հիմնական հատվածների՝ Արտաշատ-Սիսիան և Սիսիան-Քաջարան:

«Ըստ մեր ուսումնասիրությունների՝ կառուցման ընթացքում Արտաշատից Սիսան հատվածում առկա ճանապարհից շեղումներ քիչ կլինեն: Այս հատվածներում մեծամասամբ անհրաժեշտ կլինի լայնացնել գոյություն ունեցող ճանապարհը՝ ապահովելով դրա համապատասխանելիությունը առաջին կարգի բետոնապատ ճանապարհի չափանիշներին: Իսկ Սիսիանից Քաջարան հատվածի համար, որն ամենաբարդն է, դիտարկվում է ամբողջովին նոր ծրագիծ»,- նշեց «Սպեա Ինջեներիա Եվրոպեա» իտալական ընկերության ղեկավար Ատտիլիո Սիվիերոն: Ուսումնասիրությունները կատարելու ընթացքում ընկերությունը համագործակցել է մի շարք պետական կառույցների, տեղական ինքնակառավարման մարմինների, հնագետների հետ:

Կառուցվելիք նոր արագընթաց մայրուղին հնարավորինս պետք է շրջանցի մեծ ու փոքր համայնքները, պատմամշակութային արժեք հանդիսացող հուշարձանները, գազատարները, էլեկտրահաղորդիչ կայանները: Այս հանդիպումից առաջ նախագիծը հանրային քննարկում է անցել նաև Սյունիքի մարզում:

Նշենք, որ ճանապարհի կառուցումից հետո հանրապետության դեպի հարավային դարպաս գնացող մայրուղին կկրճատվի մոտ 80 կմ: Դրան կնպաստի մի շարք հատվածներում նախատեսվող թունելների կառուցումը: Թունելիներից ամենաերկարը կլինի 8 կմ: Հյուսիս-հարավ մայրուղու Արտաշատ-Քաջարան ճանապարհահատվածի կառուցումը կհամաֆինանսավորվի Եվրասիական զարգացման բանկի կողմից:

12/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
388.86
-0.39
Եվրո (EUR)
430.74
-8.65
Ռուբլի (RUR)
4.80
+0.07
Լարի (GEL)
141.89
-0.07
41564.00
-889.00
Արծաթ
406.51
-4.91