Տնտեսական

USD BUY - 395.00+0.00 USD SELL - 401.00+0.00
EUR BUY - 408.00+0.00 EUR SELL - 415.00+0.00
OIL:  BRENT - 81.68-0.81 WTI - 79.20-1.53
COMEX:  GOLD - 2746.90+0.70 SILVER - 31.60-0.16
COMEX:  PLATINUM - 945.40-0.33
LME:  ALUMINIUM - 2601.50+1.62 COPPER - 9167.50+0.15
LME:  NICKEL - 15850.00-0.66 TIN - 29592.00-0.60
LME:  LEAD - 1935.00-1.58 ZINC - 2863.00+0.02
FOREX:  USD/JPY - 155.43-0.13 EUR/GBP - 1.0299+0.07
FOREX:  EUR/USD - 1.0299+0.07 GBP/USD - 1.2231+0.04
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43153.13-0.16 NASDAQ - 19338.29-0.89
STOCKS US: S&P 500 - 5937.34-0.21
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38451.46-0.31 TOPIX - 2679.42-0.33
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19584.06+0.31 SSEC - 3241.82+0.18
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8391.90+1.09 CAC40 - 7634.74+2.14
STOCKS EUR:  DAX - 20655.39+0.39
17/01/2025  CBA:  USD - 398.94+0.84 GBP - 486.63+0.87
17/01/2025  CBA:  EURO - 410.95+1.50
17/01/2025  CBA:  GOLD - 34842.00+570.00 SILVER - 393.83+9.98
Ներկայացվել են Հյուսիս-հարավի տրանշ 4-ի տեխնիկա-տնտեսական ուսումնասիրության նախնական արդյունքները
29/02/2016 16:39
Կիսվել

Ներկայացվել են Հյուսիս-հարավի տրանշ 4-ի տեխնիկա-տնտեսական ուսումնասիրության նախնական արդյունքները

«Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցք ներդրումային ծրագրի» տրանշ 4-ի Արտաշատից Քաջարան ճանապարհահատվածի տեխնիկա-տնտեսական ուսումնասիրության առաջին արդյունքներն արդեն պատրաստ են:  Ուսումնասիրություններն իրականացրած իտալական «Սպեա Ինջեներիա Եվրոպեա» և «ԱյԱրԴի Ինջինիերինգ կոնսորցիում» իտալական համատեղ կազմակերպության մասնագետները «Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի իրականացման կազմակերպություն» ՊՈԱԿ-ի ներկայացուցիչների հետ միասին այժմ արդեն անցկացնում են հանրային քննարկումներ:

ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարությունում փետրվարի 29-ին կազմակերպվել էր հերթական հանիպումը՝ ՀՀ տարածքային կառավարման, բնապահպանության, էներգետիկայի և բնական պաշարների, մշակույթի նախարարությունների, ՀՀ կառավարությանն առընթեր անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի մասնագետների մասնակցությամբ:

Հաշվի առնելով տեղանքի նախնական վերլուծությունը, ինչպես նաև՝ հատուկ ուշադրություն դարձնելով ռելիեֆին, շուրջ 300 կմ երկարությամբ ճանապարհահատվածն իտալական ընկերությունն ուսումնասիրության ընթացքում բաժանել է 2 հիմնական հատվածների՝ Արտաշատ-Սիսիան և Սիսիան-Քաջարան:

«Ըստ մեր ուսումնասիրությունների՝ կառուցման ընթացքում Արտաշատից Սիսան հատվածում առկա ճանապարհից շեղումներ քիչ կլինեն: Այս հատվածներում մեծամասամբ անհրաժեշտ կլինի լայնացնել գոյություն ունեցող ճանապարհը՝ ապահովելով դրա համապատասխանելիությունը առաջին կարգի բետոնապատ ճանապարհի չափանիշներին: Իսկ Սիսիանից Քաջարան հատվածի համար, որն ամենաբարդն է, դիտարկվում է ամբողջովին նոր ծրագիծ»,- նշեց «Սպեա Ինջեներիա Եվրոպեա» իտալական ընկերության ղեկավար Ատտիլիո Սիվիերոն: Ուսումնասիրությունները կատարելու ընթացքում ընկերությունը համագործակցել է մի շարք պետական կառույցների, տեղական ինքնակառավարման մարմինների, հնագետների հետ:

Կառուցվելիք նոր արագընթաց մայրուղին հնարավորինս պետք է շրջանցի մեծ ու փոքր համայնքները, պատմամշակութային արժեք հանդիսացող հուշարձանները, գազատարները, էլեկտրահաղորդիչ կայանները: Այս հանդիպումից առաջ նախագիծը հանրային քննարկում է անցել նաև Սյունիքի մարզում:

Նշենք, որ ճանապարհի կառուցումից հետո հանրապետության դեպի հարավային դարպաս գնացող մայրուղին կկրճատվի մոտ 80 կմ: Դրան կնպաստի մի շարք հատվածներում նախատեսվող թունելների կառուցումը: Թունելիներից ամենաերկարը կլինի 8 կմ: Հյուսիս-հարավ մայրուղու Արտաշատ-Քաջարան ճանապարհահատվածի կառուցումը կհամաֆինանսավորվի Եվրասիական զարգացման բանկի կողմից:

17/01/2025
դրամ
Դոլար (USD)
398.94
+0.84
Եվրո (EUR)
410.95
+1.50
Ռուբլի (RUR)
3.89
+0.01
Լարի (GEL)
140.52
+0.59
34842.00
+570.00
Արծաթ
393.83
+9.98