BrandZ 2016. Հեռահաղորդակցության ոլորտի 10 ամենաթանկ բրենդները
Millward Brown գործակալության հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշը: Այստեղ ընդգրկվել են տարբեր ոլորտներ ներկայացնող բրենդներ, որոնք հայտնի են և սիրված ամբողջ աշխարհում:
Ըստ վարկանիշի՝ հեռահաղորդակցության ոլորտում ամենաթանկ բրենդը ամերիկյան AT&T-ն է: Առաջին եռյակում հայտնվել են նաև մեկ այլ ամերիկյան բրենդ՝ Verizon-ը և չինական China Mobile-ը:
Ընդհանուր առմամբ, հեռահաղորդակցության ոլորտի 10 ամենաթանկ բրենդների համախառն արժեքը գնահատվում է $422.4 մլրդ: Մեկ տարվա ընթացքում ցուցանիշն աճել է 9%-ով:
Հեռահաղորդակցության ոլորտի 10 ամենաթանկ բրենդները ներկայացնում ենք ստորև.
1 AT&T, բրենդի արժեքը՝ 107,38 մլրդ դոլար
2 Verizon, բրենդի արժեքը՝ 93,22 մլրդ դոլար
3 China Mobile, բրենդի արժեքը՝ 55,92 մլրդ դոլար
4 Deutsche Telekom. բրենդի արժեքը՝ 37,73 մլրդ դոլար
5 Vodafone, բրենդի արժեքը՝ 36,75 մլրդ դոլար
6 Movistar, բրենդի արժեքը՝ 21,94 մլրդ դոլար
7. NTT, բրենդի արժեքը՝ 19,55 մլրդ դոլար
8 BT, բրենդի արժեքը՝ 18,57 մլրդ դոլար
9 Orange, բրենդի արժեքը՝ 18,46 մլրդ դոլար
10 Telstra, բրենդի արժեքը՝ 12,82 մլրդ դոլար