Դիվերսիֆիկացիայի պակաս. Հայաստանի արտահանման ծավալի շուրջ մեր երրորդը կազմում է հանքահումքային արտադրանքը
Հայաստանի արտահանման ծավալում գերակշռում են հանքահումքային արտադրանքը, սննդամթերքը, թանկարժեք ու կիսաթանկարժեք մետաղները: Այս 3 ապրանքախմբերին բաժին է ընկնում մեր երկրի արտահանման ընդհանուր ծավալի շուրջ 70%-ը, ինչը վկայում է այն մասին, որ արտահանումը դիվերսիֆիկացման կարիք ունի:
Այսպես, ըստ վերջին վիճակագրական տվյալների՝ ընթացիկ տարվա հունվար-մայիս ամիսներին Հայաստանից հանքահումքային արտադրանքի արտահանման ծավալը կազմել է մոտ 183.07 մլն ԱՄՆ դոլար կամ արտահանման ընդհանուր ծավալի 28%-ը: Պատրաստի սննդի արտադրանքի արտահանման ծավալը կազմել է 142,89 մլն ԱՄՆ դոլար կամ արտահանման ընդհանուր ծավալի 22%-ը: Միևնույն ժամանակ, թանկարժեք և կիսաթանկարժեք քարերի, թանկարժեք մետաղների և դրանցից պատրաստված իրերի արտահանումը կազմել է 127,42 մլն ԱՄՆ դոլար կամ արտահանման ընդհանուր ծավալի շուրջ 20%-ը:
Մյուս բոլոր ապրանքախմբերի արտահանումը չի գերազանցել 90 մլն ԱՄՆ դոլարը:
Մասնավորապես, ոչ թանկարժեք մետաղների և դրանցից պատրաստված իրերի արտահանման ծավալը կազմել է 85,10 մլն ԱՄՆ դոլար, մանածագործական իրերինը՝ 36,20 մլն ԱՄՆ դոլար, բուսական ծագման արտադրանքինը՝ 29,53 մլն ԱՄՆ դոլար:
Ընդհանուր առմամբ, ընթացիկ տարվա հունվար-մայիսին մեր երկրի արտահանման ծավալները կազմել են 656,90 մլն ԱՄՆ դոլար: Նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ ցուցանիշն աճել է շուրջ 20%-ով: