BrandZ 2017. Զովացուցիչ ըմպելիքների ամենաթանկ բրենդները
Millward Brown գործակալությունը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը: Այստեղ ընդգրկվել են նաև զովացուցիչ մի շարք ըպելիքների բրենդներ:
Ըստ վարկանիշի՝ զովացուցիչ ըմպելիքների 10 ամենաթանկ ապրանքային նշանների ընդհանուր արժեքը կազմում է շուրջ $155.2 մլրդ:
Ըստ իրականացված ուսումասիրության արդյունքների՝ Coca-Cola-ն աշխարհի ամենաթանկ բրենդն է զովացուցիչ ըմպելիքների շուկայում: Բրենդի արժեքը գնահատվել է 66,489 մլրդ ԱՄՆ դոլար: Հարկ է նշել, որ իրենց բրենդային արժեքով Coca-Cola-ի մրցակիցները զգալի հետ են մնում:
Ստորև ներկայացնում ենք զովացուցիչ ըմպելիքների ամենաթանկ 10 բրենդները՝ ըստ BrandZ Top 100 վարկանիշի.
#1 Coca-Cola / բրենդի արժեքը՝ 66,489 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#2 Diet Coke / բրենդի արժեքը՝ 11,653 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#3 Red Bull / բրենդի արժեքը՝ 11,567 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#4 Pepsi / բրենդի արժեքը՝ 10,638 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#5 Lipton / բրենդի արժեքը՝ 7,905 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#6 Nescafé / բրենդի արժեքը՝ 6,303 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#7 Fanta / բրենդի արժեքը՝ 6,032 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#8 Nespresso / բրենդի արժեքը՝ 5,861 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#9 Tropicana / բրենդի արժեքը՝ 5,651 մլրդ ԱՄՆ դոլար
#10 Sprite / բրենդի արժեքը՝ 5,518 մլրդ ԱՄՆ դոլար