Բիզնես

USD BUY - 387.00+0.00 USD SELL - 390.00-1.00
EUR BUY - 414.00+0.00 EUR SELL - 422.00+1.00
OIL:  BRENT - 84.36+0.46 WTI - 79.80+0.42
COMEX:  GOLD - 2359.90+1.75 SILVER - 28.60+3.21
COMEX:  PLATINUM - 994.80+0.32
LME:  ALUMINIUM - 2561.50-0.31 COPPER - 9904.50-1.25
LME:  NICKEL - 19033.00-1.16 TIN - 32584.00-0.03
LME:  LEAD - 2233.50-0.45 ZINC - 2909.50-1.71
FOREX:  USD/JPY - 155.72+0.09 EUR/GBP - 1.0776+0.25
FOREX:  EUR/USD - 1.0776+0.25 GBP/USD - 1.2514+0.15
STOCKS RUS:  RTSI - 1176.30+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 39387.76+0.85 NASDAQ - 16346.26+0.27
STOCKS US: S&P 500 - 5214.08+0.51
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38229.11+0.07 TOPIX - 2728.21+0.80
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 18963.68+3.55 SSEC - 3154.55+0.83
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8381.35+0.33 CAC40 - 8187.65+0.69
STOCKS EUR:  DAX - 18686.60+1.02
10/05/2024  CBA:  USD - 388.01+0.00 GBP - 486.25+1.35
10/05/2024  CBA:  EURO - 418.24+1.13
10/05/2024  CBA:  GOLD - 29012.67+76.10 SILVER - 344.62+4.56
Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018
09/12/2018 20:40
Կիսվել

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Հայտնի Interbrand գործակալությունը հրապարակել է 2018թ. աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։

Հերթական անգամ 100 բրենդից բաղկացած ցուցակը գլխավորել է Apple կորպորացիան։ 2017թ. համեմատ Apple բրենդի արժեքն աճել է 16%-ով և կազմել 217.48 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Երկրորդ հորիզոնականում Google-ն է, որը գնահատվել է 155.506 մլրդ դոլար։ 2017թ. համեմատ արձանագրվել է աճ 10%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Amazon-ը, որի բրենդն աճել է 56%-ով և կազմել 100.764 մլրդ դոլար։

Չորրորդ տեղում է Microsoft-ը, որը գնահատվել է 92.715 մլրդ դոլար՝ +16%։ Coca-Cola բրենդի արժեքը նվազել է 5%-ով և կազմել 66.341 մլրդ դոլար։ Samsung-ը վեցերորդ հորիզոնականում է՝ 59.89 մլրդ դոլար՝ +6%։ Յոթերորդ տեղում է Toyota-ն, բրենդի արժեքն աճել է 6%-ով և կազմել 53.404 մլրդ դոլար։ 8-րդ հորիզոնականում է Mercedes-Benz-ը՝ +2%՝ 48.601 մլրդ դոլար։ Իններորդ տեղում է Facebook-ը, որը գնահատվել է 45.168 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է 6% անկում։ Տանսյակը եզրափակում է McDonald’s-ը, որի բրենդը գնահատվել է 43.417 մլրդ դոլար, արձանագրվել է 5% աճ։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն Տեխնոլոգիական, Ֆինանսական և Ավտոմեքենաշինական բրենդները։

Ամենամեծ աճ արձանագրած բրենդները հետևյալն են. Amazon` +56%, Netflix` +45%, Gucci` +30%, salesforce` +23%, LOUIS VUITTON` +23%, PayPal` +22%, MasterCard` +19%, Adobe` +19%, Ferrari` +18%, Caterpillar` +18%:

Ցուցակում կա 5 նորեկ. Chanel` 25-րդ հորիզոնական՝ 25.005 մլրդ դոլար, Spotify` 92-րդ հորիզոնական՝ 5.176 մլրդ դոլար, Hennessy` 98-րդ հորիզոնական՝ 4.722 մլրդ դոլար, Nintendo` 99-րդ հորիզոնական՝ 4.696 մլրդ դոլար, Subaru` 100-րդ հորիզոնական՝ 4.214 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

10/05/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.01
+0.00
Եվրո (EUR)
418.24
+1.13
Ռուբլի (RUR)
4.20
-0.01
Լարի (GEL)
145.19
+0.40
29012.67
+76.10
Արծաթ
344.62
+4.56