Բիզնես

USD BUY - 384.50+0.50 USD SELL - 388.00+0.50
EUR BUY - 439.00+2.00 EUR SELL - 448.00+3.00
OIL:  BRENT - 76.95+0.63 WTI - 75.67+0.76
COMEX:  GOLD - 3371.10-0.58 SILVER - 35.82-2.64
COMEX:  PLATINUM - 1285.50-4.05
LME:  ALUMINIUM - 2547.00-0.14 COPPER - 9655.50-0.14
LME:  NICKEL - 15053.00+0.86 TIN - 32354.00+0.27
LME:  LEAD - 1993.00+0.86 ZINC - 2636.50-0.08
FOREX:  USD/JPY - 145.23+0.12 EUR/GBP - 1.1531+0.56
FOREX:  EUR/USD - 1.1531+0.56 GBP/USD - 1.3498+0.66
STOCKS RUS:  RTSI - 1117.38+0.01
STOCKS US: DOW JONES - 42171.66+0.00 NASDAQ - 19546.27+0.00
STOCKS US: S&P 500 - 5980.87+0.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38403.23-0.22 TOPIX - 2771.26-0.75
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23530.48+1.26 SSEC - 3359.90-0.07
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8791.80-0.58 CAC40 - 7553.45-1.34
STOCKS EUR:  DAX - 23057.38-1.12
20/06/2025  CBA:  USD - 385.68+0.87 GBP - 520.48+4.45
20/06/2025  CBA:  EURO - 444.38+2.96
20/06/2025  CBA:  GOLD - 41774-185 SILVER - 450.24-9.44
Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018
09/12/2018 20:40
Կիսվել

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Հայտնի Interbrand գործակալությունը հրապարակել է 2018թ. աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։

Հերթական անգամ 100 բրենդից բաղկացած ցուցակը գլխավորել է Apple կորպորացիան։ 2017թ. համեմատ Apple բրենդի արժեքն աճել է 16%-ով և կազմել 217.48 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Երկրորդ հորիզոնականում Google-ն է, որը գնահատվել է 155.506 մլրդ դոլար։ 2017թ. համեմատ արձանագրվել է աճ 10%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Amazon-ը, որի բրենդն աճել է 56%-ով և կազմել 100.764 մլրդ դոլար։

Չորրորդ տեղում է Microsoft-ը, որը գնահատվել է 92.715 մլրդ դոլար՝ +16%։ Coca-Cola բրենդի արժեքը նվազել է 5%-ով և կազմել 66.341 մլրդ դոլար։ Samsung-ը վեցերորդ հորիզոնականում է՝ 59.89 մլրդ դոլար՝ +6%։ Յոթերորդ տեղում է Toyota-ն, բրենդի արժեքն աճել է 6%-ով և կազմել 53.404 մլրդ դոլար։ 8-րդ հորիզոնականում է Mercedes-Benz-ը՝ +2%՝ 48.601 մլրդ դոլար։ Իններորդ տեղում է Facebook-ը, որը գնահատվել է 45.168 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է 6% անկում։ Տանսյակը եզրափակում է McDonald’s-ը, որի բրենդը գնահատվել է 43.417 մլրդ դոլար, արձանագրվել է 5% աճ։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն Տեխնոլոգիական, Ֆինանսական և Ավտոմեքենաշինական բրենդները։

Ամենամեծ աճ արձանագրած բրենդները հետևյալն են. Amazon` +56%, Netflix` +45%, Gucci` +30%, salesforce` +23%, LOUIS VUITTON` +23%, PayPal` +22%, MasterCard` +19%, Adobe` +19%, Ferrari` +18%, Caterpillar` +18%:

Ցուցակում կա 5 նորեկ. Chanel` 25-րդ հորիզոնական՝ 25.005 մլրդ դոլար, Spotify` 92-րդ հորիզոնական՝ 5.176 մլրդ դոլար, Hennessy` 98-րդ հորիզոնական՝ 4.722 մլրդ դոլար, Nintendo` 99-րդ հորիզոնական՝ 4.696 մլրդ դոլար, Subaru` 100-րդ հորիզոնական՝ 4.214 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

20/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
385.68
+0.87
Եվրո (EUR)
444.38
+2.96
Ռուբլի (RUR)
4.9169
+0.008
Լարի (GEL)
141.53
+0.31
41774
-185
Արծաթ
450.24
-9.44