Բիզնես

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 442.00-2.00 EUR SELL - 447.00-3.00
OIL:  BRENT - 68.91+0.67 WTI - 65.39+0.69
COMEX:  GOLD - 3596.30+0.97 SILVER - 41.27+0.07
COMEX:  PLATINUM - 1407.30-1.79
LME:  ALUMINIUM - 2611.00-1.02 COPPER - 9884.00+0.48
LME:  NICKEL - 15439.00+1.01 TIN - 34952.00+2.20
LME:  LEAD - 2003.50+0.78 ZINC - 2832.50+0.68
FOREX:  USD/JPY - 148.81+0.70 EUR/GBP - 1.1626-0.56
FOREX:  EUR/USD - 1.1626-0.56 GBP/USD - 1.3365-1.15
STOCKS RUS:  RTSI - 1112.18-1.65
STOCKS US: DOW JONES - 45295.81-0.55 NASDAQ - 21279.63-0.82
STOCKS US: S&P 500 - 6415.54-0.69
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 41938.89-0.88 TOPIX - 3048.89-1.07
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25343.43-0.60 SSEC - 3813.56-1.16
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9116.69-0.87 CAC40 - 7654.25-0.70
STOCKS EUR:  DAX - 23487.33-2.29
03/09/2025  CBA:  USD - 382.65-0.03 GBP - 512.9+0.95
03/09/2025  CBA:  EURO - 445.56+0.39
03/09/2025  CBA:  GOLD - 42936+183 SILVER - 498.5-0.71
Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018
09/12/2018 20:40
Կիսվել

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Հայտնի Interbrand գործակալությունը հրապարակել է 2018թ. աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։

Հերթական անգամ 100 բրենդից բաղկացած ցուցակը գլխավորել է Apple կորպորացիան։ 2017թ. համեմատ Apple բրենդի արժեքն աճել է 16%-ով և կազմել 217.48 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Երկրորդ հորիզոնականում Google-ն է, որը գնահատվել է 155.506 մլրդ դոլար։ 2017թ. համեմատ արձանագրվել է աճ 10%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Amazon-ը, որի բրենդն աճել է 56%-ով և կազմել 100.764 մլրդ դոլար։

Չորրորդ տեղում է Microsoft-ը, որը գնահատվել է 92.715 մլրդ դոլար՝ +16%։ Coca-Cola բրենդի արժեքը նվազել է 5%-ով և կազմել 66.341 մլրդ դոլար։ Samsung-ը վեցերորդ հորիզոնականում է՝ 59.89 մլրդ դոլար՝ +6%։ Յոթերորդ տեղում է Toyota-ն, բրենդի արժեքն աճել է 6%-ով և կազմել 53.404 մլրդ դոլար։ 8-րդ հորիզոնականում է Mercedes-Benz-ը՝ +2%՝ 48.601 մլրդ դոլար։ Իններորդ տեղում է Facebook-ը, որը գնահատվել է 45.168 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է 6% անկում։ Տանսյակը եզրափակում է McDonald’s-ը, որի բրենդը գնահատվել է 43.417 մլրդ դոլար, արձանագրվել է 5% աճ։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն Տեխնոլոգիական, Ֆինանսական և Ավտոմեքենաշինական բրենդները։

Ամենամեծ աճ արձանագրած բրենդները հետևյալն են. Amazon` +56%, Netflix` +45%, Gucci` +30%, salesforce` +23%, LOUIS VUITTON` +23%, PayPal` +22%, MasterCard` +19%, Adobe` +19%, Ferrari` +18%, Caterpillar` +18%:

Ցուցակում կա 5 նորեկ. Chanel` 25-րդ հորիզոնական՝ 25.005 մլրդ դոլար, Spotify` 92-րդ հորիզոնական՝ 5.176 մլրդ դոլար, Hennessy` 98-րդ հորիզոնական՝ 4.722 մլրդ դոլար, Nintendo` 99-րդ հորիզոնական՝ 4.696 մլրդ դոլար, Subaru` 100-րդ հորիզոնական՝ 4.214 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

03/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.65
-0.03
Եվրո (EUR)
445.56
+0.39
Ռուբլի (RUR)
4.7305
-0.0209
Լարի (GEL)
141.97
-0.13
42936
+183
Արծաթ
498.5
-0.71