Բիզնես

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 442.50-1.50 EUR SELL - 446.50-1.00
OIL:  BRENT - 62.24+2.30 WTI - 58.15+1.45
COMEX:  GOLD - 4143.30-5.02 SILVER - 48.28-4.94
COMEX:  PLATINUM - 1534.70-6.89
LME:  ALUMINIUM - 2781.00+0.13 COPPER - 10623.50+0.18
LME:  NICKEL - 15175.00+0.32 TIN - 35400.00+1.04
LME:  LEAD - 1985.00+0.76 ZINC - 2988.00+1.86
FOREX:  USD/JPY - 151.94+0.58 EUR/GBP - 1.1604-0.23
FOREX:  EUR/USD - 1.1604-0.23 GBP/USD - 1.3373-0.10
STOCKS RUS:  RTSI - 1019.41-4.08
STOCKS US: DOW JONES - 46924.74+0.47 NASDAQ - 22953.67-0.16
STOCKS US: S&P 500 - 6735.35+0.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 49316.06+0.00 TOPIX - 3249.50+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26027.55+0.00 SSEC - 3916.33+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9426.99+0.25 CAC40 - 8258.86+0.64
STOCKS EUR:  DAX - 24330.03+0.29
22/10/2025  CBA:  USD - 382.53+0 GBP - 511.94+0
22/10/2025  CBA:  EURO - 444.42+0
22/10/2025  CBA:  GOLD - 52815+0 SILVER - 637.07+0
Beeline-ում Հաճախորդի օր է. ղեկավար կազմը ներկայացնում է ընկերության նոր առաջարկները
19/12/2018 11:41
Կիսվել

Beeline-ում Հաճախորդի օր է. ղեկավար կազմը ներկայացնում է ընկերության նոր առաջարկները

Beeline-ում հայտարարված է Հաճախորդի օր, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը, ինչպես նաև տարբեր բաժինների աշխատակիցներ՝ գրեթե 70 հոգի օրվա ընթացքում շփվելու և աշխատելու են հաճախորդների հետ երկրի տարբեր մասերում գտնվող վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։ Ընդհանուր առմամբ ընկերության մենեջերները կայցելեն 46 գրասենյակ։

Միջոցառումն իրականացվում է Հաճախորդի փորձի բարելավման ծրագրի շրջանակում։ Նպատակը հետադարձ կապի հիման վրա Beeline-ի ծառայությունները կատարելագործելն ու ավելի պարզ ու հարմար դարձնելն է։ Մասնավորապես ընկերության ղեկավարությունը հաճախորդներին ներկայացնում է «COMBO» առաջարկը և սմարթֆոնների վաճառքի ամանորյա ակցիան։

«Beeline-ում «Հաճախորդի օրը» շատ օգտակար և արդյունավետ գործիք է, որի միջոցով մենք ներկայացնում ենք հաճախորդներին մեր գործող ծառայությունները և ստանում հետադարձ կապ բաժանորդներին հուզող հարցերի վերաբերյալ։ Հենց նման միջոցառումներն են օգնում կատարելագործել մեր առաջարկները, բարձրացնել սպասարկման որակը, առավել մոտ լինել բաժանորդներին և դարձնել մեր ծառայություններն առավել պարզ և հարմար», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Հաճախորդի օրը Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ։ Հետադարձ կապի հավաքագրման համար ընկերությունը հաճախորդներին առաջարկում է գնահատականներ դնել գրասենյակներ կամ հաճախորդների սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո։ Նշենք, որ անցած տարվա ընթացքում Beeline-ում ստացվել և մշակվել է ավելի քան 150 000 դիմում։

22/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.53
+0
Եվրո (EUR)
444.42
+0
Ռուբլի (RUR)
4.7057
+0
Լարի (GEL)
141.18
+0
52815
+0
Արծաթ
637.07
+0