Կենտրոնական բանկը «Իմ ֆինանսների ամիս» միջոցառումներով կբարձրացնի բնակչության ֆինանսական գրագիտության մակարդակը
Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկը՝ ֆինանսական մյուս կառույցների հետ համատեղ քայլեր է ձեռնարկում մարդկանց ֆինանսական գրագիտության մակարդակը բարձրացնելու ուղղությամբ: «Իմ ֆինանսների ամիսը» միջոցառումն այս տարի կիրականացվի 7 կարևոր թեմաների շուրջ: «Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝ ծրագրի պաշտոնական բացման արարողությանն այս մասին լրագրողների հետ զրույցում ասաց ԿԲ խորհրդի անդամ Արմենակ Դարբինյանը:
«Իմ ֆինանսների ամիսը» արդեն ավանդական դարձած միջոցառում է: Հիմնական նպատակը տեղեկատվական, ճանաչողական, ֆինանսական տարբեր հասկացությունների վերաբերյալ հանրությանը տեղեկության տրամադրումն է: Այս տարի «Իմ ֆինանսների ամիսը» իրականցվելու է 7 թեմաների շուրջ՝ կարևոր տնտեսական ցուցանիշներ, բյուջեի կառավարում, խնայողություններ, պարտք, գնումներ, իրավունքների պաշտպանություն և զեղծարարություններից, խարդախություններից պաշտպանություն: Այս ամենը իրականացվելու է տարաբնույթ միջոցառումների միջոցով՝ տնտեսական խաղերի ինտերակտիվ մրցույթների, շրջագայությունների միջոցով: Նաև հանդիպումներ կլինեն տարբեր ֆինանսական կառույցներում՝ այդ թվում կենսաթոշակային կառավարման ֆոնդերի, ապահովագրական ընկերությունների, բանկերի հետ»,-ներկայացրեց Դարբինյանը:
Մայիս ամսվա վերջին ԿԲ-ն կամփոփի արդյունքները: Այդ տարի իրականացնելու են սոցիոլոգիական հետազոտություններ՝ հասկանալու միջոցառումների արդյունքները: Հետո այն կհամադրեն 5 տարի առաջ իրականացված հարցումների հետ: Դարբինյանը վստահեցրեց՝ ֆինանսական ոլորտում կրթական այս ծրագիրը շարունակական է լինելու:
ՀՀ կենտրոնական բանկի սպառողների շահերի պաշտպանության և ֆինանսական կրթման կենտրոնի ղեկավար Արմենուհի Մկրտչյանը նշեց, որ ԿԲ-ի կողմից իրականացվող 7 միջոցառումներից բացի ֆինանսական գործընկեր կազմակերպություններն իրենց հերթին ևս կունենան իրենց միջոցառումները: Այս տարի իրականացվելու է նաև բաց սեմինարների շարք: «Մենք հավաքագրել ենք, թե ինչ պահանջներ ունեն մեր քաղաքացիները, և դրան համապատասխան սեմինարներ են իրականացվելու»,-նշեց նա:
Ֆինանսական կրթության ազգային ռազմավարությունը գործում է 2014-ից: Միջոցառումներն ուղղված են գիտելիքի, վերաբերմունքի և վարքագծի փոփոխությանը: Մկրտչյան նկատեց, որ ամենադժվար բաղադրիչը վերաբերմունքը և վարքագիծը փոփոխելն է: Գիտելիք տալը դեռևս բավարար չէ, որ մարդիկ փոխեն իրենց վարքագիծը: «Մեր խնդիր է , որ որոշումներ կայացնելիս մարդը իրազեկ լինի, հասկանա, որ եթե մի բանկում վարկի տոկոսադրույքները բարձր են, չպետք է վերցնի կամ պետք է դիմի այլ կազմակերպություն»,-ասաց Մկրտչյանը: