Cybertruck-ի համբավը անկում է ապրել
Այն, ինչ բարձրանում է, պետք է իջնի. սա ասացվածք է, որը կարծես վերաբերում է նաև Tesla Cybertruck-ին: Թեև սա 2024-ի երկրորդ եռամսյակում ամենավաճառվող էլեկտրական պիկապն է, երրորդ եռամսյակում երկրում երրորդ ամենավաճառվող էլեկտրոմոբիլը և տարվա առաջին կիսամյակում ամենավաճառվող ավտոմեքենան՝ ավելի քան 100 հազար դոլար արժողությամբ, հանրության հետաքրքրությունը Cybertruck-ի նկատմամբ կարծես թե ընկնում է:
Cybertruck-ի վաճառքի տտեմպերը դանդաղել են, քան մի քանի ամիս առաջ.
Համաձայն Tesla-ի պոտենցիալ մատակարարումների աճի վերաբերյալ Reuters-ի վերջին զեկույցի՝ միջին Cybertruck-ը մինչև 75 օր կմնա դիլերային լոտի վրա մինչև վաճառքը, ինչը մեծ աճ է մայիսի 27 օրերի համեմատ: Տվյալները նաև ցույց են տվել, որ ԱՄՆ-ում գրանցված նոր Cybertruck-երի թիվը սեպտեմբերին նվազել է մինչև 4335, իսկ հոկտեմբերին՝ 4039: Ամենաբարձր ցուցանիշն արձանագրվել է օգոստոսին՝ 5428:
Վերլուծաբանները մատնանշում են Tesla-ի լիզինգի գործարքները՝ որպես նշան, որ ավտոարտադրողը փորձում է դուրս մղել Cybertruck-ը իր լոտերից: Cybertruck-ի վարձակալությունը նոյեմբերին սկսվել է ամսական 999 դոլարից:
Այս գործարքները ձեռք ձեռքի տված են Tesla-ի՝ գները նվազեցնելու հակվածության հետ: Այսպիսով նաև առաջարկվում է երեք ամսվա անվճար արագ լիցքավորում մինչև դեկտեմբերի 31-ը գրանցված պատվերների համար:
Վաճառքի անկման ստույգ պատճառն օդից կախված է.
Չկա անկման կոնկրետ պատճառ, սակայն ոմանք մատնանշում են գինը և յուրահատուկ «դիզայնը»: Բեռնատար մեքենաների սովորական գնորդները հակված են ավելի պահպանողական լինել իրենց ընտրության մեջ՝ նպատակ ունենալով ձեռք բերել փորձված և իրական մոդելներ, ինչպիսիք են Ford-ի, Chevrolet-ի և GMC-ի առաջարկած մոդելները: Այդ դեպքում գնորդները գոնե գիտեն՝ ինչ են ստանում:
Մի ընդունեք Cybertruck-ի վաճառքի նվազման միտումները որպես նշան այն բանի, որ էլեկտրական ողջ ավտոարդյունաբերությունը մեռնում է: Եվրոպայում, օրինակ, այս տարի EV վաճառքի ընդհանուր աճը լրջորեն խաթարվել է Tesla-ի վաճառքի անկմամբ:
Հեշտ է տեսնել, որ Tesla-ն այնպես չի հաջողում, ինչպես մի քանի տարի առաջ: Թեև Cybertruck-երը ոչ մի կերպ խաղից դուրս չեն մնում, եթե անգամ մրցակցությունը ներխուժում է նրանց շուկա:
Իլոն Մասկի պահվածքը և նրա դաշնակիցները, իհարկե, չեն օգնում իր ընկերության վաճառքին, բայց դա բոլորովին այլ թեմա է: Ավտոարտադրողը սեղանին ունի բազմաթիվ տարբերակներ՝ թարմ և մատչելի մոդելների թողարկումից մինչև ընթացիկ առաջարկների թարմացում՝ նախորդ տարվա առաջարկներից առանձնանալու համար:
Անկախ նրանից, թե ինչ են ընտրում ավտոսիրողները, հետաքրքիր կլինի տեսնել, թե ինչպես են նրանք կողմնորոշվում այս նոր EV միջավայրում:
Ավտոաշարհի նորությունները հրապարակվում են ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է Կասկո ապահովագրություն՝ սկսած 40,000 դրամից։