BEELINE – «ԱՐՄԵՆՏԵԼ»-Ը ԽՈՍՏԱՆՈՒՄ Է ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՆՈՐ ՈՐԱԿ. ԲՈՂՈՔՆԵՐԸ ԼՍԵԼԻ ԵՆ «0-8000-4444» ՀԵՌԱԽՈՍԱՀԱՄԱՐՈՎ
«ԱրմենՏել» ընկերությունը սկսում է իրականացնել սպասարկման ոլորտի բարելավմանն ուղղված ծրագրի երկրորդ փուլը. իրականացվում է մոնիթորինգ` ընկերության վաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակներում: Նախատեսվում է ստեղծել մոնիթարինգային խմբեր, որոնցում կընդգրկվեն հասարակական կազմակերպությունների, ԶԼՄ-ի ներկայացուցիչներ եւ ընկերության աշխատակիցներ, ովքեր հարցումներ կանցկացնեն փողոցներում, «ԱրմենՏել»-ի գրասենյակների մոտ, «գաղտնի հաճախորդի» դերում գնումներ կկատարեն:
Կգործի նաեւ հանրային ընդունարան, որտեղ ընկերության եւ հանրության ներկայացուցիչները կքննարկեն բաժանորդների բողոքներն ու առաջարկները: Այն կգործի ընկերության վարչական շենքում: Ընկերությունը սպասարկման ոլորտին ուղղված բարեփոխումների ծրագրի առաջին փուլում ուսումնասիրություններ է կատարել, առավել հաճախ հանդիպող խնդիրը եղել է սպասարկման գրասենյակներում հերթեր գոյանալը: Դա հաճախ եղել է այն ժամանակ, երբ բաժանորդի հեռախոսն ինչ-ինչ պատճառներով անջատվում էր: Այժմ բաժանորդների համար նոր հնարավորություններ են ստեղծվել: Բաժանորդները կարող են զանգահարել թեժ գծի հետախոսահամարով, գրանցվել եւ գալ գրասենյակ նախատեսված ժամին: Թեժ գծի հեռախոսահամարն է «0-8000-4444»: Այս համարով զանգահարելով յուրաքանչյուր ոք կարող է ներկայացնել իր բողոքը, առաջարկը կամ պարզապես ընկերությանը շնորհակալություն հայտնել կատարած աշխատանքի համար: Ընկերությունն ավելացրել է սպասարկման գրասենյակների թիվը` հերթերից խուսափելու համար: Հաջորդ հաճախ հանդիպող խնդիրը գրասենյակի աշխատակիցների ոչ լավ վերաբերմունքն է եղել: Այժմ եթե լինեն հստակ հասցեագրված անձի վերաբերյալ բողոքներ, նրանց նկատմամբ պատժամիջոցներ կկիրառվեն, ընդհուպ մինչեւ աշխատանքից ազատում: Ներկայում հատուկ վերապատրաստման դասընթացներ են անցկացվում սպասարկման ոլորտում աշխատողների համար եւ հետագայում նրանց աշխատանքը լուրջ վերահսկվում է: Սահմանված են նույնիսկ բառեր, արտահայտություններ, որոնցով արգելվում է պատասխանել հաճախորին: Նրանք պետք է պատշաճ ձեւով ծառայություն մատուցեն բաժանորդներին: