ԱՐՄԵՆՏԵԼ – BEELINE – HI-LINE ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ՎԵՐԱՑՎԱԾ ԵՆ
Ի պատասխան Hi Line ծառայության անսահմանափակ սակագնային փաթեթների որոշ բաժանորդների կապի անջատման և հետագա միացման պատճառների մասին ստացվող հարցերի, “ԱրմենՏել” ՓԲԸ-ի հասարակայնության հետ կապերի ծառայությունը տեղեկացնում է, որ սույն թվականի հունվարի 26-27 ընկած ժամանակահատվածում Hi Line ծառայությունից օգտվող որոշ բաժանորդների անջատումը հարկադրված միջոց էր:
Hi-Line ծառայության հետ կապված առաջացած խնդիրների արդյունավետ լուծման նպատակով ընկերության ներսում ստեղծված աշխատանքային խումբը հայտնաբերել էր չարտոնված մատչում մեր հաճախորդների կողմից օգտագործվող սարքավորումներին: Ընկերության ղեկավարությունը որոշում ընդունեց չարաշահումները բացահայտելու և կանխելու նպատակով անհապաղ քայլեր ձեռնարկել: Այս ամենն իրականացնելու համար խիստ կարևորվում է անսպասելիության և գաղտնիության գործոնը: Այդ պատճառով որոշված գործողությունների վերաբերյալ համապատասխան տեղեկատվություն չտրամադրվեց ոչ միայն մեր բաժանորդներին այլ նաև ընկերության բոլոր այն աշխատակիցներին, ովքեր ի սկզբանե ներառված չէին այս գործընթացում:
Անջատման իրական պատճառների մասին հնարավոր է խոսել միայն հիմա, երբ հայտնաբերված չարաշահումները կասեցված են, իսկ բարեխիղճ բաժանորդների մոտ կապն արդեն վերականգնված է:
«ԱրմենՏել» ընկերությունը պատճառած անհանգստության համար հայցում է իր բարեխիղճ բաժանորդների ներողամտությունը և հույս հայտնում, որ ըմբռնումով կմոտենան ընկերության կողմից իրականացրած միջոցառումներին ինչպես նաև հայտնում իր երախտագիտությունը վերոհիշյալ հարցի քննարկման ընթացքում հնչած կառուցողական առաջարկությունների համար: