Բիզնես

USD BUY - 382.50+0.00 USD SELL - 387.00+1.00
EUR BUY - 444.00-2.00 EUR SELL - 453.00+1.00
OIL:  BRENT - 68.90-2.26 WTI - 66.60-2.87
COMEX:  GOLD - 3366.90-0.25 SILVER - 38.48-2.21
COMEX:  PLATINUM - 1419.30-1.81
LME:  ALUMINIUM - 2592.00-0.59 COPPER - 9619.00-0.84
LME:  NICKEL - 15064.00-1.48 TIN - 33534.00-0.07
LME:  LEAD - 2003.00-2.01 ZINC - 2730.00-1.69
FOREX:  USD/JPY - 147.62+0.15 EUR/GBP - 1.1677+0.01
FOREX:  EUR/USD - 1.1677+0.01 GBP/USD - 1.3431-0.33
STOCKS RUS:  RTSI - 1090.96+2.09
STOCKS US: DOW JONES - 44459.65+0.20 NASDAQ - 20640.33+0.27
STOCKS US: S&P 500 - 6268.56+0.14
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39678.02+0.55 TOPIX - 2825.31+0.09
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24590.12+1.60 SSEC - 3505.00-0.42
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8998.06+0.64 CAC40 - 7808.17-0.27
STOCKS EUR:  DAX - 24160.64-0.39
15/07/2025  CBA:  USD - 384.12-0.02 GBP - 516.87-1.22
15/07/2025  CBA:  EURO - 448.81-0.44
15/07/2025  CBA:  GOLD - 41386-14 SILVER - 481.58+18.44
ORANGE-Ը ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻ ՇԱՐՔՈՒՄ 50-ՐԴՆ Է
03/05/2010 18:12
Կիսվել

ORANGE-Ը ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻ ՇԱՐՔՈՒՄ 50-ՐԴՆ Է

Հեղինակավոր Millward Brown Optimor-ը ապրիլի 28-ին հրապարակել է 2010թ. «100 ամենաարժեքավոր գլոբալ ապրանքային նշանները» 5-րդ տարեկան զեկույցը, ըստ որի Orange բրենդը զբաղեցնում է 50-րդ տեղը` 2009թ.-ի 53-ի փոխարեն:

Orange բրենդի արժևորումը կազմվել է միայն ընկերության շարժական ծառայությունների հիման վրա` չներառելով ֆիքսված հեռախոսակապի և հեռուստատեսության ծառայությունները: Orange-ը 5-րդն է հեռահաղորդակցության աշխարհի բրենդերի միջև, և երկրորդը` շարժական հեռահաղորդակցությունը ներկայացնող եվրոպական բրենդերի միջև: Իսկ առհասարակ մայրցամաքային Եվրոպայի ապրանքանիշերի շարքում Orange-ը 8-րդն է ` ըստ իր գնահատված արժեքի:

Orange բրենդը 2009թ. գնահատվել էր 13 միլիարդ 242 միլիոն դոլար և 53-րդ տեղում էր, իսկ 2010թ. բրենդը, գրանցելով 6% աճ` գնահատվել է 14 միլիարդ 18 միլիոն դոլար և զբաղեցրել է 50-րդ տեղը: Այս ցուցանիշը առանձնանում է առհասարակ հեռահաղորդակցության ոլորտում նկատվող միտումից, որտեղ ընդհանուր առմամբ1%-ի անկում է գրանցվել:

Բրենդի գնահատումը բրենդին վերագրվող ֆինանսական արժեքի չափումն է: Բրենդի գնահատումը հիմնված է բրենդի ներքին արժեքի վրա, որը կախված է բրենդի` պահանջարկ ստեղծելու հնարավորությունից: Դա այն բոլոր ապագա եկամուտներն են, որ բրենդը կարող է գեներացնել` կախված այսօրվա արժեքից:

15/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
384.12
-0.02
Եվրո (EUR)
448.81
-0.44
Ռուբլի (RUR)
4.9114
+0.0142
Լարի (GEL)
141.64
+0.19
41386
-14
Արծաթ
481.58
+18.44