ՕՐԱՆԺ-ԱՐՄԵՆԻԱ – ԵՎԱ ՌԻՎԱՍԸ ՀԱՆԴԻՊԵԼ Է «ԲԱՐԵՎ ՕՍԼՈ» SMS ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՂԹՈՂՆԵՐԻՆ
Եվրատեսիլ 2010-ում Հայաստանը ներկայացնող Եվա Ռիվասը մայիսի 16-ին հանդիպեց Orange-ի կազմակերպած «Բարև Օսլո» SMS-մրցույթում առաջին 4 տեղերը զբաղեցրած և «Զորակցենք Հայաստանին» SMS-արշավում առայսօր լավագույնը ճանաչված մաղթանքների հեղինակներին: SMS-մրցույթի գլխավոր 4 մրցանակակիրները Եվայից ստացան Օսլո մեկնելու և Եվրատեսիլի կիսաեզրափակիչ ու եզրափակիչ համերգներին մասնակցելու ուղեգրեր: SMS-մրցույթի առաջին փուլն ավարտվել է, սակայն մրցույթը դեռ շարունակվում է: Այն մասնակիցները, ովքեր չեն հաղթել առաջին փուլում, կշարունակեն մրցույթը մինչև մայիսի 25-ը: Երկրորդ փուլի125 լավագույնները կստանան բազմաթիվ մրցանակներ Orange-ից:
«Մենք ուրախ ենք լինել այսպիսի մեծ ժողովրդականություն վայելող համաեվրոպական երաժշտական մրցույթի գործընկերը Հայաստանում և հնարավորություն տալ մեր բաժանորդներին անմիջական մասնակից դառնալ այս հիանալի իրադարձությանը: Վստահ եմ, այս երիտասարդները կատարելու են իրենց կյանքի ամենաանմոռանալի ճամփորդություններից մեկը, և ուրախ եմ, որ նրանց երաժշտական գիտելիքներն այս բացառիկ մրցանակը պարգևեցին նրանց: Նաև վստահ եմ, որ մեր բոլորի համատեղ ջանքերով Հայաստանը բարձր միավորներ կստանա», ասաց Orange-ի գլխավոր տնօրեն Բրունո Դյութուան:
«Մենք անելու ենք ամեն ինչ, որպեսզի այս տարի Եվրատեսիլն իսկական տոնի վերածվի Հայաստանի համար: SMS-մրցույթը հնարավորություն տվեց չորս հաղթողներին մեկնել Օսլո, սակայն նրանց համար, ովքեր կմնան Հայաստանում, Եվրատեսիլը ոչ պակաս մեծ տոն է լինելու», ասաց Մարքեթինգի տնօրեն Արամ Մկրտչյանը:
Orange-ի նախաձեռնությամբ այս տարի Երևանը կմիանա այն10 եվրոպական քաղաքներին, որտեղ անց է կացվում ամենամեծ համաեվրոպական պարային FlashMob միջոցառումը` նվիրված Եվրատեսիլին: Արդեն իսկ Facebook-ում ստեղծվել է Eurovision 2010 FlashMob Dance (Armenia) խումբը, որտեղ կարելի է գտնել ուսուցողական ֆիլմերը: FlashMob-ի իրականացման տեղն ու ժամն առայժմ գաղտնի են պահվում, որպեսզի միջոցառումը բացարձակապես ինքնաբուխ լինի:
Ավելին, շուտով ի հավելումն «Ծիրանի կորիզ» երգի պաշտոնական տեսահոլովակի, հեռուստատեսությամբ կհայտնվի նաև նույն երգի մեկ այլ տեսահոլովակ, որի տեսագրմանը մասնակցել են Հայաստանի տարբեր քաղաքների և գյուղերի բնակիչներ, ովքեր մաս առ մաս կատարել են «Ծիրանի կորիզ» երգը: Տեսահոլովակը, որն իրենից ներկայացնում է այսպես կոչված «lip-dub», Orange-ի «միասին կարող ենք ավելին» կարգախոսին համահունչ` կոչ է անում միասին աջակցել Հայաստանի հաղթանակին:
«Սա դեռ ամենը չէ: Առաջին անգամ Հայաստանի երկու մեծ քաղաքներում Orange-ը նախաձեռնել է Եվրատեսիլի հանրային դիտում, որը հնարավորություն կտա ցանկացողներին միասնաբար աջակցել Հայաստանին», ասաց ընկերության Մարքեթինգի տնօրեն Արամ Մկրտչյանը: Orange-ը խոստանում է, որ կիսաեզրափակիչի և եզրափակիչի հեռարձակման օրերը Երևանի և Գյումրիի բնակիչների համար անմոռանալի կդառնան իրենց գույներով և բազմաբնույթ իրադարձություններով, իսկ Երևանում տեղի կունենա աննախադեպ «եվրատեսիլյան» համերգ, որի ժամանակ ելույթ կունենան նախորդ տարիներին Եվրատեսիլին մասնակցած կատարողներ տարբեր երկրներից:
Հիշեցնենք, որ Orange Արմենիան, որը Ֆրանս Տելեկոմ Խմբի մասն է կազմում, Հայաստանում շարժական հեռախոսակապի և ինտերնետի ծառայություններ է մատուցում 2009թ. նոյեմբերի 5-ից:
Ընկերությունը 2009թ. Հայաստանում կատարել է 140 մլն եվրոյի ներդրումներ, և ապահովում է բջջային կապի և գերարագ ինտերնետի հասանելիությունը Հայաստանի 500 քաղաքներում և գյուղերում։ Orange-ի 3G+ ծածկույթն այսօր ամենաընդարձակն է Հայաստանում և ծածկում է բնակչության 83 տոկոսը: