Բիզնես

USD BUY - 382.00-1.00 USD SELL - 386.00+0.00
EUR BUY - 442.00+0.00 EUR SELL - 450.00+1.00
OIL:  BRENT - 69.17-0.16 WTI - 67.25-0.07
COMEX:  GOLD - 3376.20+0.62 SILVER - 38.62+0.49
COMEX:  PLATINUM - 1463.20+0.49
LME:  ALUMINIUM - 2629.50+0.00 COPPER - 9778.50+0.00
LME:  NICKEL - 15218.00+0.00 TIN - 33445.00+0.00
LME:  LEAD - 2010.00+0.00 ZINC - 2818.50+0.00
FOREX:  USD/JPY - 147.97-0.56 EUR/GBP - 1.1646+0.18
FOREX:  EUR/USD - 1.1646+0.18 GBP/USD - 1.3444+0.30
STOCKS RUS:  RTSI - 1120.15+0.67
STOCKS US: DOW JONES - 44342.19-0.32 NASDAQ - 20895.66+0.05
STOCKS US: S&P 500 - 6296.79-0.01
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39819.11+0.00 TOPIX - 2834.48+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24994.14+0.68 SSEC - 3559.79+0.72
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8992.12+0.22 CAC40 - 7822.67+0.01
STOCKS EUR:  DAX - 24289.51-0.33
21/07/2025  CBA:  USD - 383.83-0.4 GBP - 516.56-0.31
21/07/2025  CBA:  EURO - 446.97-0.27
21/07/2025  CBA:  GOLD - 41403+409 SILVER - 472.27+5.87
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021
21/10/2021 11:41
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Առաջին հորիզոնականում Apple-ն է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 26%-ով և կազմել 408.25 մլրդ դոլար։ Երկրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 249.25 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 24%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը՝ 210.19 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 27%-ով։

Google-ը չորրորդն է՝ 196.81 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 19%-ով։ Հինգերորդ հորիզոնականում Samsung-ն է։ Բրենդի արժեքը 74.63 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 20%-ով։ Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 57.49 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 1%-ով։ Toyota-ն յոթերորդն է՝ 54.11 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 5%-ով։

Mercedes-Benz-ն ութերորդն է՝ 50.87 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 3%-ով։ McDonald’s-ն իններորդն է՝ 45.86 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 7%-ով։ Տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ 44.18 մլրդ դոլար, արձանագրվել է 8% աճ։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Տարվա ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Tesla` 184%, Salesforce` 37%, Spotify` 52%, Adobe` 36%, Paypal` +36%, Microsoft` 27%, Apple` +26%, Nintendo` 26%, Mastercard` 17%, Amazon` 24%, Nike` 24%, Zoom` 24%:

2021թ. ցուցակում միայն մեկ նոր բրենդ կա՝ Sephora` 4.6 մլրդ դոլար, այն 100-րդ հորիզոնականում է։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

21/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.83
-0.4
Եվրո (EUR)
446.97
-0.27
Ռուբլի (RUR)
4.9027
+0.0199
Լարի (GEL)
141.62
-0.11
41403
+409
Արծաթ
472.27
+5.87