Բիզնես

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 444.50-1.50 EUR SELL - 449.00-1.00
OIL:  BRENT - 65.70+1.81 WTI - 61.89+1.98
COMEX:  GOLD - 3996.20+2.15 SILVER - 48.40+0.90
COMEX:  PLATINUM - 1658.70+0.85
LME:  ALUMINIUM - 2692.50+0.00 COPPER - 10490.50+0.00
LME:  NICKEL - 15317.00+0.00 TIN - 36888.00+0.00
LME:  LEAD - 2024.00+0.00 ZINC - 3020.50+0.00
FOREX:  USD/JPY - 150.31+1.95 EUR/GBP - 1.1705-0.31
FOREX:  EUR/USD - 1.1705-0.31 GBP/USD - 1.3475-0.02
STOCKS RUS:  RTSI - 1005.22+0.34
STOCKS US: DOW JONES - 46694.97-0.14 NASDAQ - 22941.67+0.71
STOCKS US: S&P 500 - 6740.28+0.36
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 47950.88+0.01 TOPIX - 3227.91+0.06
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26957.77+0.00 SSEC - 3882.78+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9479.14-0.13 CAC40 - 7971.78-1.36
STOCKS EUR:  DAX - 24378.29+0.00
07/10/2025  CBA:  USD - 382.63+0.05 GBP - 513.68+0.22
07/10/2025  CBA:  EURO - 446.61+0.41
07/10/2025  CBA:  GOLD - 48585+790 SILVER - 597.44+11.89
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021
21/10/2021 11:41
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Առաջին հորիզոնականում Apple-ն է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 26%-ով և կազմել 408.25 մլրդ դոլար։ Երկրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 249.25 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 24%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը՝ 210.19 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 27%-ով։

Google-ը չորրորդն է՝ 196.81 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 19%-ով։ Հինգերորդ հորիզոնականում Samsung-ն է։ Բրենդի արժեքը 74.63 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 20%-ով։ Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 57.49 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 1%-ով։ Toyota-ն յոթերորդն է՝ 54.11 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 5%-ով։

Mercedes-Benz-ն ութերորդն է՝ 50.87 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 3%-ով։ McDonald’s-ն իններորդն է՝ 45.86 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 7%-ով։ Տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ 44.18 մլրդ դոլար, արձանագրվել է 8% աճ։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Տարվա ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Tesla` 184%, Salesforce` 37%, Spotify` 52%, Adobe` 36%, Paypal` +36%, Microsoft` 27%, Apple` +26%, Nintendo` 26%, Mastercard` 17%, Amazon` 24%, Nike` 24%, Zoom` 24%:

2021թ. ցուցակում միայն մեկ նոր բրենդ կա՝ Sephora` 4.6 մլրդ դոլար, այն 100-րդ հորիզոնականում է։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

07/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.63
+0.05
Եվրո (EUR)
446.61
+0.41
Ռուբլի (RUR)
4.6668
+0.0624
Լարի (GEL)
141.12
+0.34
48585
+790
Արծաթ
597.44
+11.89