Բիզնես

USD BUY - 384.50+0.00 USD SELL - 386.00-2.50
EUR BUY - 443.00+3.50 EUR SELL - 448.50+0.50
OIL:  BRENT - 69.81-10.59 WTI - 66.84-10.74
COMEX:  GOLD - 3366.80-0.16 SILVER - 36.09-0.03
COMEX:  PLATINUM - 1291.90+1.76
LME:  ALUMINIUM - 2588.50+1.53 COPPER - 9667.50+0.35
LME:  NICKEL - 14804.00-1.38 TIN - 32693.00+0.03
LME:  LEAD - 2003.00+0.55 ZINC - 2687.00+2.15
FOREX:  USD/JPY - 145.49-1.09 EUR/GBP - 1.1603+0.84
FOREX:  EUR/USD - 1.1603+0.84 GBP/USD - 1.3559+0.87
STOCKS RUS:  RTSI - 1110.40+0.58
STOCKS US: DOW JONES - 42581.78+0.89 NASDAQ - 19630.97+0.94
STOCKS US: S&P 500 - 6025.17+0.96
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38790.56+1.14 TOPIX - 2781.35+0.73
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24177.07+2.06 SSEC - 3420.57+1.15
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8758.04-0.19 CAC40 - 7537.57-0.69
STOCKS EUR:  DAX - 23269.01-0.35
24/06/2025  CBA:  USD - 385.62-0.46 GBP - 524.83+8.29
24/06/2025  CBA:  EURO - 447.28+4.68
24/06/2025  CBA:  GOLD - 41912+103 SILVER - 447.94-0.53
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021
21/10/2021 11:41
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Առաջին հորիզոնականում Apple-ն է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 26%-ով և կազմել 408.25 մլրդ դոլար։ Երկրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 249.25 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 24%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը՝ 210.19 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 27%-ով։

Google-ը չորրորդն է՝ 196.81 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 19%-ով։ Հինգերորդ հորիզոնականում Samsung-ն է։ Բրենդի արժեքը 74.63 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 20%-ով։ Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 57.49 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 1%-ով։ Toyota-ն յոթերորդն է՝ 54.11 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 5%-ով։

Mercedes-Benz-ն ութերորդն է՝ 50.87 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 3%-ով։ McDonald’s-ն իններորդն է՝ 45.86 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 7%-ով։ Տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ 44.18 մլրդ դոլար, արձանագրվել է 8% աճ։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Տարվա ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Tesla` 184%, Salesforce` 37%, Spotify` 52%, Adobe` 36%, Paypal` +36%, Microsoft` 27%, Apple` +26%, Nintendo` 26%, Mastercard` 17%, Amazon` 24%, Nike` 24%, Zoom` 24%:

2021թ. ցուցակում միայն մեկ նոր բրենդ կա՝ Sephora` 4.6 մլրդ դոլար, այն 100-րդ հորիզոնականում է։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2021

24/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
385.62
-0.46
Եվրո (EUR)
447.28
+4.68
Ռուբլի (RUR)
4.9287
-0.0027
Լարի (GEL)
141.59
-0.14
41912
+103
Արծաթ
447.94
-0.53