Բիզնես

USD BUY - 386.00+0.00 USD SELL - 388.75+0.25
EUR BUY - 416.00-1.00 EUR SELL - 421.00+1.00
OIL:  BRENT - 75.10-0.62 WTI - 71.76-0.65
COMEX:  GOLD - 2702.80+1.38 SILVER - 31.79+1.96
COMEX:  PLATINUM - 998.00+0.48
LME:  ALUMINIUM - 2694.50+3.02 COPPER - 9664.00+3.44
LME:  NICKEL - 16587.00+2.85 TIN - 31817.00+1.50
LME:  LEAD - 2038.00-0.49 ZINC - 3052.00+2.66
FOREX:  USD/JPY - 152.77-0.99 EUR/GBP - 1.078+0.39
FOREX:  EUR/USD - 1.078+0.39 GBP/USD - 1.2961+0.35
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43729.34+0.00 NASDAQ - 19269.46+1.51
STOCKS US: S&P 500 - 5973.10+0.74
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39500.37+0.30 TOPIX - 2742.15-0.03
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 20728.19-1.07 SSEC - 3452.30-0.53
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8140.74-0.32 CAC40 - 7425.60+0.76
STOCKS EUR:  DAX - 19362.52+1.70
08/11/2024  CBA:  USD - 387.37+0.14 GBP - 502.19+2.51
08/11/2024  CBA:  EURO - 417.58+1.15
08/11/2024  CBA:  GOLD - 33526.80+408.02 SILVER - 387.39-8.51
COCA-COLA-Ն ԿՐԿԻՆ ՃԱՆԱՉՎԵԼ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
05/10/2011 15:52
Կիսվել

COCA-COLA-Ն ԿՐԿԻՆ ՃԱՆԱՉՎԵԼ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ

Coca-Cola-ն արդեն 12-րդ անգամ ճանաչվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդը: Interbrand գործակալության կողմից կազմված` 2011 թվականի աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին հորիզոնականում հայտնված այս բրենդը գնահատվում է  71.8 մլրդ դոլար: Նշենք, որ մեկ տարի առաջ  Coca-Cola-ն «արժեր» 70.4 մլրդ դոլար:

Best Global Brands – 2011 վարկանիշի երկրորդ հորիզոնականում IBM-ն է (69.9 մլրդ դոլար): Լավագույն եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը (59.0 մլրդ դոլար):

Նշենք նաև, որ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև Google-ը (55,3 մլրդ դոլար), General Electric-ը (42,8 մլրդ դոլար), McDonald’s-ը (35,5 մլրդ դոլար), Intel-ը (35,2 մլրդ դոլար), Apple-ը (33,4 մլրդ դոլար), Disney-ը (29,0 մլրդ դոլար) և Hewlett-Packard-ը (28,4 մլրդ դոլար):

Հատկանշական է, որ վերջին մեկ տարվա ընթացքում գնային կտրուկ աճ է գրանցել Apple բրենդը: Վերջինիս արժեքն աճել է ավելի քան 58%-ով: 

Մեկ տարվա ընթացքում Google-ը «թանկացել է» 27%-ով:

Նշենք, որ Interbrand գործակալությունն աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշը կազմելիս դիտարկում է երեք հիմնական ցուցանիշ`  ընկերության գործունեության ֆինանսական արդյունքները, «բրենդի դերը»` ապրանքների և ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկի ձևավորման գործընթացում, և «բերնդի ուժը»` որպես ընկերության ապագա հաջող գործունեության երաշխիք:

08/11/2024
դրամ
Դոլար (USD)
387.37
+0.14
Եվրո (EUR)
417.58
+1.15
Ռուբլի (RUR)
3.97
+0.02
Լարի (GEL)
142.21
+0.37
33526.80
+408.02
Արծաթ
387.39
-8.51