Բիզնես

USD BUY - 393.00+0.00 USD SELL - 399.00+0.00
EUR BUY - 406.00-2.00 EUR SELL - 414.00-2.00
OIL:  BRENT - 76.09-1.55 WTI - 73.22-1.82
COMEX:  GOLD - 2678.10+0.67 SILVER - 30.73+0.33
COMEX:  PLATINUM - 984.00+1.12
LME:  ALUMINIUM - 2529.00-1.40 COPPER - 8802.50-1.65
LME:  NICKEL - 15078.00-2.58 TIN - 28557.00-0.91
LME:  LEAD - 1934.50-2.49 ZINC - 2927.00-4.00
FOREX:  USD/JPY - 157.81-0.23 EUR/GBP - 1.0306-0.43
FOREX:  EUR/USD - 1.0306-0.43 GBP/USD - 1.2331-1.21
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42635.20+0.25 NASDAQ - 19478.88-0.06
STOCKS US: S&P 500 - 5918.25+0.16
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39981.06-0.26 TOPIX - 2770.00-0.59
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19279.84-0.86 SSEC - 3230.17+0.02
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8251.03+0.07 CAC40 - 7452.42-0.49
STOCKS EUR:  DAX - 20329.94-0.05
08/01/2025  CBA:  USD - 396.47-0.29 GBP - 493.41-4.68
08/01/2025  CBA:  EURO - 409.08-4.54
08/01/2025  CBA:  GOLD - 33790.00+199.00 SILVER - 385.40-0.73
COCA-COLA-Ն ԿՐԿԻՆ ՃԱՆԱՉՎԵԼ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
05/10/2011 15:52
Կիսվել

COCA-COLA-Ն ԿՐԿԻՆ ՃԱՆԱՉՎԵԼ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ

Coca-Cola-ն արդեն 12-րդ անգամ ճանաչվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդը: Interbrand գործակալության կողմից կազմված` 2011 թվականի աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին հորիզոնականում հայտնված այս բրենդը գնահատվում է  71.8 մլրդ դոլար: Նշենք, որ մեկ տարի առաջ  Coca-Cola-ն «արժեր» 70.4 մլրդ դոլար:

Best Global Brands – 2011 վարկանիշի երկրորդ հորիզոնականում IBM-ն է (69.9 մլրդ դոլար): Լավագույն եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը (59.0 մլրդ դոլար):

Նշենք նաև, որ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև Google-ը (55,3 մլրդ դոլար), General Electric-ը (42,8 մլրդ դոլար), McDonald’s-ը (35,5 մլրդ դոլար), Intel-ը (35,2 մլրդ դոլար), Apple-ը (33,4 մլրդ դոլար), Disney-ը (29,0 մլրդ դոլար) և Hewlett-Packard-ը (28,4 մլրդ դոլար):

Հատկանշական է, որ վերջին մեկ տարվա ընթացքում գնային կտրուկ աճ է գրանցել Apple բրենդը: Վերջինիս արժեքն աճել է ավելի քան 58%-ով: 

Մեկ տարվա ընթացքում Google-ը «թանկացել է» 27%-ով:

Նշենք, որ Interbrand գործակալությունն աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշը կազմելիս դիտարկում է երեք հիմնական ցուցանիշ`  ընկերության գործունեության ֆինանսական արդյունքները, «բրենդի դերը»` ապրանքների և ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկի ձևավորման գործընթացում, և «բերնդի ուժը»` որպես ընկերության ապագա հաջող գործունեության երաշխիք:

08/01/2025
դրամ
Դոլար (USD)
396.47
-0.29
Եվրո (EUR)
409.08
-4.54
Ռուբլի (RUR)
3.79
+0.08
Լարի (GEL)
139.63
-1.02
33790.00
+199.00
Արծաթ
385.40
-0.73