YouTube-ը լրջորեն սկսում է պայքարել գովազդային արգելափակումների դեմ
YouTube-ն ընդլայնում է իր ջանքերը՝ գովազդի արգելափակման դեմ պայքարելու համար: Պլատֆորմը «գլոբալ ջանքեր է գործարկել»՝ խրախուսելու օգտատերերին թույլատրել գովազդը կամ փորձել YouTube Premium-ը, ասվում է YouTube-ի հաղորդակցության մենեջեր Քրիստոֆեր Լոութոնը The Verge-ին տրամադրված հայտարարության մեջ:
Եթե հանդիպեք YouTube-ի արգելափակմանը, կարող եք տեսնել ծանուցում, որտեղ ասվում է, որ «տեսանյութի նվագարկումն արգելափակված է, քանի դեռ YouTube-ը չի թույլատրել կամ գովազդի արգելափակումն անջատված չէ»: Այն նաև ներառում է գովազդներ թույլատրելու կամ YouTube Premium-ի փորձարկման հուշում: Դուք կարող եք հաղորդագրություններ ստանալ YouTube-ի դիրքորոշման մասին գովազդի արգելափակումների վերաբերյալ, բայց միևնույն ժամանակ կարող եք դիտել տեսանյութ:
YouTube-ը հաստատեց, որ հունիսին անջատում է գովազդային արգելափակումներ ունեցող օգտատերերի տեսանյութերը, սակայն Լոութոնը դա այն ժամանակ նկարագրեց որպես «փոքր փորձարկում ամբողջ աշխարհում»: Այժմ YouTube-ն ընդլայնել է այս ջանքերը: Անցած մի քանի շաբաթվա ընթացքում ավելի շատ օգտատերեր, որոնց տեղադրած գովազդային արգելափակումներ են, չեն կարողացել դիտել YouTube-ի տեսանյութերը:
Լոութոնը պնդում է, որ «գովազդային արգելափակումների օգտագործումը» խախտում է պլատֆորմի ծառայության պայմանները՝ հավելելով, որ «գովազդները աջակցում են ստեղծողների բազմազան էկոհամակարգին ամբողջ աշխարհում և միլիարդավոր մարդկանց թույլ են տալիս հասանելիություն ստանալ իրենց սիրելի բովանդակությանը YouTube-ում»:
YouTube-ն այս տարի մի քանի փոփոխություններ է կատարել իր հարթակում գովազդի գործելակերպում: Ընկերությունը մայիսին ներկայացրեց անբացատրելի 30 վայրկյան տևողությամբ գովազդ իր հեռուստատեսային հավելվածում, իսկ ավելի ուշ սկսեց փորձարկել ավելի երկար, բայց ավելի քիչ հաճախականությամբ գովազդային ընդմիջումներ հեռուստատեսությամբ: YouTube-ը, ամենայն հավանականությամբ, հուսով է, որ իր երկարատև գովազդային ընդմիջումներն ավելի շատ օգտատերերի կառաջարկեն գրանցվել YouTube Premium-ի առանց գովազդի բաժանորդագրության համար, սակայն 2 դոլար գնի բարձրացումը և իր ավելի էժան Premium Lite պլանի դադարեցումը կարող է տարբերակն ավելի քիչ գրավիչ դարձնել:
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։