MENU.AM-Ը ՄԵԿՆԱՐԿԵԼ Է ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ՊԱՐԳԵՎԱՏՐՄԱՆ ԾՐԱԳԻՐ
2012թ. նոյեմբերի 7-ին Menu.am պատվերների միացյալ համակարգը մեկնարկել է իր Հաճախորդների պարգեւատրման ծրագիրը: Այն հնարավորություն է տալիս հաճախորդներին պատվիրել ուտելիքի առաքումը անձնական կաբինետի միջոցով, կուտակել բոնուսային միավորներ եւ ծախսել դրանք հետագա պատվերների ընթացքում: Առաջին 1000 գրանցված մասնակիցներին երաշխավորված է 1000 բոնուսային միավոր Menu.am-ի կողմից:
Menu.am-ի Հաճախորդների պարգեւատրման ծրագրի հիմնական առանձնահատկությունը այլ ռեստորանների առաքման ծառայություններից կայանում է նրանում, որ մասնակիցները կարող են պատվիրել ուտելիք տարբեր տեղերից ու կուտակել միավորները մեկ հաշվի վրա ու օգտագործել այդ միավորները արդեն 5-րդ պատվերից սկսած:
Հիշեցնենք, որ 2012թ. հոկտեմբերի 15-ից Երեւանում գործում է Menu.am առաջին Պատվերների միացյալ համակարգը, որն արդեն իր մեջ միավորում է 35 ռեստորաններ եւ սրճարաններ: Պլանավորված է մինչեւ տարվա վերջ դրանց թիվը հասցնել 50-ի` ապահովելով հաճախորդներին լայն ու համեղ ընտրություն:
Menu.am-ի գաղափարը հաճախորդներին տասնյակ ռեստորանների եւ սրճարանների միջեւ անաչառ ընտրության հնարավորություն ընձեռելն է` ապահովելով ուտելիքի արագ, հարմար եւ շահավետ պատվիրելը տնից, աշխատատեղից կամ հյուրանոցից: Menu.am-ի հաճախորդները կարող են օգտվել ինչպես համակարգի, այնպես էլ նրանում միավորված ռեստորանների եւ սրճարանների ակցիաներից եւ հատուկ առաջարկներից: