Stylebit ստարտափը Product Hunt հարթակում է
Հայկական Stylebit ստարտափը, որը նախկինում դիզայնի համակարգի ավտոմատացման հարթակ էր, որը թույլ էր տալիս հեշտությամբ ինտեգրել արդեն իսկ գոյություն ունեցող դիզայնի համակարգը միասնական աշխատանքային հոսքում ու հեշտացնում և արագացնում էր ամբողջ թիմի աշխատանքը, այժմ ընկերություններին առաջարկում է վերլուծության հարթակ ներքին օգտագործման գործիքների համար:
Արմենպրեսի հետ զրույցում ընկերությունից տեղեկացրին, որ ստարտափը տեխնոլոգիական նոր ապրանքներ ներկայացնող Product Hunt հարթակում է և պայքարում է օրվա պրոդուկտ դառնալու համար։
«Հարթակը դիզայն համակարգերի վերլուծության համար է: Պրոդուկտ ընկերությունները ստեղծում են թիմ, որպեսզի ստեղծեն դիզայն համակարգի կոմպոնենտներ, որոնք թույլ են տալիս հետագայում ավելի արագ աշխատել. գործն արագանում է 35 տոկոսով: Ընկերությունները, որոնք կարող են տարիներով աշխատել այդ դիզայն համակարգը ստեղծելու վրա, չեն ունենում որևէ վիճակագրություն, թե ինչպես է դիզայն համակարգը օգտագործվում ընկերության մյուս աշխատակիցների կողմից: Այստեղ օգնության է գալիս մեր հարթակը: Ընդգծեմ, որ խոսքը ընկերության ներսում օգտագործվող պրոդուկտների մասին է, որից օգտվում են ընկերության մյուս ծրագրավորողները»,- ներկայացրեց ստարտափի համահիմնադիր Հովհաննես Ղևոնդյանը:
«Կարճ ասած՝ ստարտափը վերլուծության հարթակ է ներքին օգտագործման գործիքների համար: Մենք հնարավորություն ենք տալիս վերլուծել «տանն» օգտագործվող պրոդուկտները. հնարավորություն ենք տալիս հասկանալ՝ օգտագործո՞ւմ են դրանք, թե՞ ոչ, ինչպե՞ս են օգտագործում, գո՞հ են օգտագործումից հետո: Այս պահին կենտրոնացումը դիզայն համակարգերում խնդիրը լուծելու վրա է, բայց մենք արդեն ունենք օգտատերեր, որոնք մեզնից արդեն ավելին են ուզում: Հարթակը, փաստացի, ներքին վերլուծության համար է»,- հավելեց ստարտափի հիմնադիրներից Խաչատուր Վիրաբյանը:
Հիմնադիրները նշեցին՝ նախորդ հարթակի օգտատերերն ավելին էին պահանջում, քան իրենք առաջարկում էին: Երբ առաջին օգտատիրոջից նման գործիքի պահանջարկ են լսել, սկզբից լուրջ չեն վերաբերվել: Հետո հասկացել են, որ նման ցանկություն ու պահանջարկ շատերի մոտ կա ու որոշել են վերապրոֆիլավորել ստարտափը:
«Հարթակից օգտվելու համար անհրաժեշտ է մուտք գործել համակարգ, հետևել քայլերին կարգավորումներ անելու համար: Հարթակը սկան է անում գրված կոդը, դրա միջից հասկանում այն տեղերը, որտեղ օգտագործված որևէ բան կա, հազարավոր կոդերի մեջ հասկանում ենք, թե որտեղ է օգտագործվել x գրադարանը, y գրադարանը, հասկանում ենք, թե ինչքանով է ծրագրավորման թիմը օգտագործել դիզայն համակարգը ու կարողանում ենք վերլուծություններ անել, որը հետո հասանելի է դառնում մեր հարթակում: Արդեն հարթակում մարդիկ կարող են տեսնել այդ տեղեկատվությունը, ուսումնասիրել այն, արհեստական բանականության միջոցով հարցեր տալ և ստանալ պատասխաններ, կատարել հավելյալ քայլեր, օրինակ՝ ինչպես փոխեն կամ լավացնեն ծրագիրը»,- մանրամասնեց Վիրաբյանը:
Ընկերությունից նշում են, որ շուկայում ունեն մրցակիցներ, բայց իրենց ստարտափը մի շարք առավելություններ է առաջարկում:
«Մենք ընկերություններին չենք սահմանափակում կոնկրետ մետրիկաներով: Հնարավորություն ենք տալիս ստեղծել իրենց սեփական մետրիկաները, որը հատուկ է միայն մեր հարթակին: Առաջիկայում հասանելի կլինենք նաև Android և IOS համակարգերի համար»,- ասաց Ղևոնդյանը:
Ստարտափն այս փուլում բաղկացած է միայն հիմնադիրներից՝ Խաչատուր Վիրաբյան, Մովսես Սապոնջյան և Հովհաննես Ղևոնդյան: Ունեն խորհրդատու Սիլիկոնյան հովտից ու, չնայած դեռ քիչ են, հասցրել են 500 բիզնեսի ուշադրություն գրավել, որոշների հետ էլ բանակցությունների փուլում են:
Ստարտափն այս պահին ներդրումներ ներգրավելու վրա կենտրոնացած չէ, կարևորում են նաև հարթակում անվտանգության հետ կապված հարցերը, օգտատերերի հետ սերտ աշխատանքը, feedback ստանալը և հարթակը կատարելագործելը:
Ստարտափը ներկայացված է նաև տեխնոլոգիական նոր ապրանքներ ներկայացնող Product Hunt հարթակում է և պայքարում է օրվա պրոդուկտ դառնալու համար։
Պրոդուկտի օգտին հնարավոր է քվեարկել այստեղ։
Product Hunt-ն օգնում է ծրագրային ապահովմամբ զբաղվող կազմակերպություններին բարելավել հաշվարկի գործընթացն ու հաջողությամբ իրականացնել նախագծերը։
Կարինե Տերտերյան
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։