Հայաստանում Apple-ի պաշտոնական սերվիս կենտրոն. Ձեր խնդրի լուծումը
Apple-ի սարքերը հանդիսանում են աշխարհում ամենահուսալիներից: Բայց ինչպես ցանկացած տեխնիկա, վերջիններս նույնպես երբեմն կարող են բախվել անսարքության խնդրին: Հայաստանում Apple-ի պաշտոնական գործընկեր iSpace-ի սերվիս կենտրոնը կարող է «վերակենդանացնել» Ձեր սարքը։
iSpace-ը խոշոր ընկերություն է, որը հանդիսանում է միակ Apple Premium Reseller-ը Հայաստանում։ Վերջինս իր կառուցվածքում ներառում է Apple սարքավորումների խանութների ցանցը, լիազորված սպասարկման կենտրոնը և կորպորատիվ հաճախորդների սպասարկման բաժինը։ Ընկերությունը ապահովում է սպասարկման ամբողջական ցիկլ՝ վաճառքից մինչև վերանորոգում և աջակցություն:
Ո՞րոնք են մեր պաշտոնական սերվիս կենտրոնի առավելությունները.
- Apple ստանդարտներին համապատասխան վերանորոգում փոխարինվող մասի 90-օրյա երաշխիքով
- Փորձ. iSpace-ի սերվիս կենտրոնի ինժեներները հավաստագրված են Apple-ի կողմից:
- Օրիգինալ պահեստամասեր, որոնք iSpace-ը ստանում է անմիջապես արտադրողից: Դրանք հասանելի չեն ազատ վաճառքի համար։
- Պրոֆեսիոնալ սարքավորումներ և գործիքներ, որոնց շնորհիվ ապահովվում է բարձրորակ վերանորոգում:
- Երաշխիքային ժամկետի պահպանում. սա կարևոր է, քանի որ սարքը չարտոնագրված արտադրամասում վերանորոգելիս վերջինիս երաշխիքային կտրոնն անվավեր կճանաչվի:
iSpace-ի սերվիս կենտրոնի ծառայությունները կարելի է բաժանել երկու կատեգորիայի՝ վերանորոգում և սպասարկում:
Վերանորոգումը ներառում է սարքի առանձին պահեստամասերի կամ ամբողջական սարքի փոխարինումը:
Սպասարկումը ներառում է ծրագրային կամ սերվիսային աջակցություն:
Ամենատարածված ծառայություններն են.
- հավելվածների տեղադրում և կարգավորում
- տվյալների փոխանցում
- macOS-ի, iPadOS-ի, iOS-ի թարմացում
- Windows-ի տեղադրում Mac-ում
- Mac-ը փոշուց մաքրում, ինչպես նաև ջերմային մածուկի փոխարինում
- AirPods-ի, iPhone-ի և iPad-ի մաքրում
- iPhone-ի և iPad-ի պաշտպանիչ ապակիների տեղադրում և այլ ծառայություններ։
Ո՞ր դեպքում վերանորոգումն անվճար կլինի.
Ընկերությունը կատարում է երաշխիքային և հետերաշխիքային վերանորոգում։
Երաշխիքային վերանորոգումն իրականացվում է անվճար, եթե սարքը գտնվում է երաշխիքային ժամկետում և համապատասխանում է AppleOne (1) YearLimitedWarranty (Apple-ի սահմանափակ երաշխիքային սպասարկման) պահանջներին կամ երաշխիքային սպասարկման ժամկետը լրանալուց հետո խնդիրը ներառված է սերվիսային ծրագրում:
Ոչ երաշխիքային սպասարկումն իրականացվում է այն դեպքում, երբ խափանումը տեղի է ունեցել օգտագործողի մեղավորությամբ. էկրանը կոտրվել է, պատյանը դեֆորմացվել է, առկա են հեղուկի հետ շփման հետքեր կամ այլ խնդիրներ: Այս դեպքում մասի կամ մոդուլի փոխարինման բոլոր ծախսերը կրում է հաճախորդը:
Անկախ նրանից, թե ինչ տեսակի վերանորոգում է Ձեզ անհրաժեշտ, այն կիրականացվի արագ և արդյունավետ:
Ինչ հաջորդական քայլերով է իրականացվում սարքի վերանորոգումը.
Քայլ 1. Ձեր Apple սարքը բերում եք սպասարկման կենտրոն՝ ք. Երևան, Ամիրյան 7 հասցեով: Կորպորատիվ հաճախորդները կարող են կապ հաստատել +374 98 099 044 հեռախոսահամարով՝ սարքն ուղարկելով մեր առաքիչների օգնությամբ
Քայլ 2. iSpace սպասարկման կենտրոնի ինժեներներն իրականացնում են սարքի ախտորոշում՝ խնդրի ճշգրիտ պատճառը պարզելու համար
Քայլ 3. Պայմանները, ժամկետները և արժեքները Ձեզ հետ համաձայնեցնելուց հետո կատարվում է մոդուլային վերանորոգում, մասերի փոխարինում կամ ծրագրային սպասարկում
Քայլ 4. Դուք վերցնում եք վերանորոգված սարքը, որի համար տրամադրվում է 90-օրյա երաշխիք:
Եվս 2 պատճառ Apple – iSpace-ի պաշտոնական սպասարկման կենտրոն դիմելու համար.
- Գտնվումէքաղաքիկենտրոնում՝ քԵրևան, Ամիրյան 7 հասցեում:
- Աշխատում է առանց հանգստյան օրերի ժամը 10:00-ից մինչև 19:00-ը: