Զգացմունքային AI՝ նեյրոցանցի հաջորդ միտումը
Մարդկանց զգացմունքները հասկանալու ունակություն ունեցող «էմոցիոնալ AI»-ն կարող է լինել նեյրոնային ցանցերի հաջորդ միտումը: Այս մասին ասվում է PitchBook հետազոտական ընկերության զեկույցում։
Փորձագետները նշում են, որ եթե ընկերությունները կիրառեն AI օգնականներ մենեջերների և աշխատակիցների համար, չաթ-բոտերը տեղադրեն վաճառքի կետերում և օգնականի գրասենյակում, արհեստական բանականությունը պետք է հասկանա բարկացած և շփոթված հաղորդագրության միջև տարբերությունը։
Զգացմունքային AI-ն մարդու զգացմունքների վերլուծության տեխնոլոգիա է, որն օգտագործում է տեսախցիկ, ձայնագրիչ և այլ գործիքներ՝ օգտատիրոջ տրամադրությունը հասկանալու համար: Դրանք կարող են լինել նոութբուքի, սմարթֆոնի վրա:
AI խոշոր պրովայդերները, ինչպիսիք են Microsoft Azure-ը և Amazon Web Services-ը, ծրագրավորողներին առաջարկում են օգտվել հուզական AI հնարավորություններից: Բոտերի օգտագործման անսպասելի աճը տեխնոլոգիային ավելի լավ հնարավորություն է տալիս կորպորատիվ աշխարհում զարգանալու համար։
Հիշենք, որ մայիսին OpenAI-ը հայտարարեց չաթբոտի GPT-4o «ավելի մարդասիրական» տարբերակի մասին, որն ունակ է ճանաչելու հույզերն ու շնչառության ռիթմը։
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։