Բիզնես

USD BUY - 381.50+0.50 USD SELL - 383.00+0.50
EUR BUY - 438.00-1.00 EUR SELL - 443.00+0.50
OIL:  BRENT - 63.51+1.15 WTI - 59.08+1.30
COMEX:  GOLD - 4187.40+1.04 SILVER - 53.82+2.28
COMEX:  PLATINUM - 1647.70+1.40
LME:  ALUMINIUM - 2786.00+0.22 COPPER - 10777.50+0.54
LME:  NICKEL - 14455.00-1.25 TIN - 36895.00+0.06
LME:  LEAD - 1985.50-1.88 ZINC - 2989.00+0.00
FOREX:  USD/JPY - 156.24+0.13 EUR/GBP - 1.1581-0.17
FOREX:  EUR/USD - 1.1581-0.17 GBP/USD - 1.3239-0.09
STOCKS RUS:  RTSI - 1055.32-1.33
STOCKS US: DOW JONES - 47427.12+0.00 NASDAQ - 23214.69+0.00
STOCKS US: S&P 500 - 6812.61+0.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50253.91+0.17 TOPIX - 3378.44+0.29
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25858.89-0.34 SSEC - 3888.60+0.34
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9693.93+0.02 CAC40 - 8099.47+0.04
STOCKS EUR:  DAX - 23767.96+0.18
28/11/2025  CBA:  USD - 381.43+0.36 GBP - 503.72-0.25
28/11/2025  CBA:  EURO - 440.89-0.58
28/11/2025  CBA:  GOLD - 50941+224 SILVER - 654.86+11.89
«Վիրտուալ ԱՀԿ». բիզնեսը կառավարելու արդյունավետ գործիք՝ Viva-ից
11/09/2024 16:22
Կիսվել

«Վիրտուալ ԱՀԿ». բիզնեսը կառավարելու արդյունավետ գործիք՝ Viva-ից

Եթե ունեք բիզնես, կատարել եք զգալի ներդրում և ակնկալում եք հնարավորինս սեղմ ժամկետներում ցանկալի արդյունք արձանագրել, կիրառե՛ք գործընթացները կառավարելու ճկուն գործիքներ: Հաճախորդի հետ շփումը, գոհունակության բարձր ցուցանիշ ապահովելը և աշխատակիցների կատարողականը վերլուծելը բիզնես գործընթացների միայն մի մասն են կազմում: Բաց թողնված զանգերը, օրինակ` կարող են հաճախորդ կորցնելու և եկամուտների կրճատման պատճառ դառնալ: Մինչդեռ հնարավոր է նվազագույն ջանքերով արդյունավետ և համակարգված բիզնես կառավարում իրականացնել: Դրանում  համոզվել են Viva-ի «Վիրտուալ ԱՀԿ» (Վիրտուալ ավտոմատ հեռախոսակայան) ծառայությունից օգտվող կորպորատիվ հաճախորդները՝ տարբեր ոլորտի ընկերություններ:

Սպասարկման ոլորտում գործունեություն իրականացնող «PoPuti» (ՊոՊուտի) ընկերությունը շուրջ մեկ տարի օգտվում է Viva-ի «Վիրտուալ ԱՀԿ» ծառայությունից: Ուղևորների և վարորդների հանդիպման հարթակ հանդիսացող ընկերությունն իր բիզնեսում արդեն դրական դինամիկա ունի. ավտոմատ հեռախոսային կայանը հրաշալի կերպով օգնում է կառավարել հաճախորդների հետ հարաբերություններն ու բարձրացրել աշխատանքի արդյունավետությունը:

«Viva-ի «Վիրտուալ ԱՀԿ»-ն փրկություն էր մեր գործի համար, որովհետև եկել-հասել էինք մի վիճակի, որ շատ կորուստներ էինք ունենում: Մեծ գումար էինք ներդրել և այդ կորուստների պատճառով գումար գրեթե չէինք աշխատում: Viva-ի ԱՀԿ-ն ճիշտ ժամանակին մեզ օգնության հասավ. մոտ 30-35% բիզնես աճ ենք ունեցել: Մի տարի էլ չկա, երևի ինը ամիս ենք օգտվում», – ասել է «PoPuti» ընկերության համակարգող Ավետիս Ավետիսյանը:

Viva-ի կորպորատիվ հաճախորդները կարևոր առավելություն են համարում մեկ գործիքով բազմապրոֆիլ աշխատանք կատարելու հնարավորությունը: Ֆիքսված բջջային համակցման տեխնոլոգիայի՝ FMC-ի (ԷՖ-Էմ-Սի) շնորհիվ կորպորատիվ հեռախոսահամարները միանում են վիրտուալ ԱՀԿ-ին և ապահովում՝

  • սպասման ռեժիմով զանգերի ընդունում՝ անկախ քանակից,
  • ձայնային ողջույն և խոսակցությունների ձայնագրում՝ բարձրակարգ սպասարկման համար,
  • զանգերի բաշխում և բաց թողնվածների վերահսկում՝ հետադարձ զանգեր կատարելու համար,
  • վիճակագրություն՝ վեբ-ինտերֆեյսի և բջջային հավելվածի միջոցով:

Զանգերի վիճակագրությանն ու աշխատանքի համակարգմանը հնարավոր է հետևել անկախ գտնվելու վայրից՝ և՛ համակարգչով, և՛ բջջային հավելվածով: Ղեկավար կազմին հաջողվում է լիարժեք ներգրավվել բիզնեսի կառավարման բոլոր օղակներում և կենտրոնանալ ոչ միայն կազմակերպչական, այլև բիզնես այլ գործընթացների վրա:

«Ուզում եմ նշել, թե ինչքանով է հեշտացել մեր աշխատանքը «Վիրտուալ ԱՀԿ»-ն ունենալուց հետո: Անընդհատ կորցնում էինք զանգեր, կորցնում էինք հաճախորդներ, իսկ հիմա չունենք ոչ մի բաց թողնված զանգ. Վիրտուալ ԱՀԿ-ի մեր էջում շատ արագ տեսնում ենք բաց թողնված զանգերը և կապ ենք հաստատում:  Հաջորդ շատ կարևոր արդյունքը, որը դրական է անդրադարձել մեր բիզնեսի վրա, զանգեր ձայնագրելու հնարավորությունն է: Դա մեզ հնարավորություն է տալիս բարձրացնել մեր մատուցած ծառայություների որակն ու հաճախորդների գոհունակության ցուցանիշը», – ասում է «PoPuti» ընկերության տնօրեն Աստղիկ Մայիլյանը:

Վիրտուալ ավտոմատ հեռախոսակայանն ինտեգրված է Հայաստանի և ԱՊՀ-ի՝ հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման խոշորագույն համակարգերին՝ CRM-ներին (Սի-Ար-Էմ): Դրանք տվյալների հետ աշխատող գործիքների համալիրներ են, որոնք թույլ են տալիս ավտոմատացնել, օպտիմալացնել և մեծացնել բիզնես-գործընթացների արդյունավետությունը այնպես, որ հաճախորդների հետ հարաբերություններն առավել արդյունավետ դառնան՝ հիմնվելով յուրաքանչյուր հաճախորդի ցանկության վրա:

28/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.43
+0.36
Եվրո (EUR)
440.89
-0.58
Ռուբլի (RUR)
4.8627
+0.0077
Լարի (GEL)
141.17
+0.03
50941
+224
Արծաթ
654.86
+11.89