Բիզնես

USD BUY - 395.50+0.00 USD SELL - 398.00+0.00
EUR BUY - 406.00-3.00 EUR SELL - 414.00+0.00
OIL:  BRENT - 75.09+0.58 WTI - 71.44+0.53
COMEX:  GOLD - 2908.70+0.78 SILVER - 32.45+0.81
COMEX:  PLATINUM - 1014.50+0.50
LME:  ALUMINIUM - 2628.00+0.34 COPPER - 9407.50+1.41
LME:  NICKEL - 15756.00-0.35 TIN - 31109.00+0.35
LME:  LEAD - 1993.00+0.20 ZINC - 2840.00+0.78
FOREX:  USD/JPY - 151.79+0.26 EUR/GBP - 1.0313-0.14
FOREX:  EUR/USD - 1.0313-0.14 GBP/USD - 1.2403-0.05
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 44303.40-1.27 NASDAQ - 19523.40-1.36
STOCKS US: S&P 500 - 6025.99-0.59
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38787.02-0.72 TOPIX - 2737.23-0.54
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21133.54+1.16 SSEC - 3303.67+1.01
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8700.53-0.31 CAC40 - 7973.03-0.43
STOCKS EUR:  DAX - 21787.00-0.53
07/02/2025  CBA:  USD - 396.76-0.07 GBP - 493.89+1.15
07/02/2025  CBA:  EURO - 411.80+0.64
07/02/2025  CBA:  GOLD - 36214.00-417.00 SILVER - 408.45-3.33
«Վիրտուալ ԱՀԿ». բիզնեսը կառավարելու արդյունավետ գործիք՝ Viva-ից
11/09/2024 16:22
Կիսվել

«Վիրտուալ ԱՀԿ». բիզնեսը կառավարելու արդյունավետ գործիք՝ Viva-ից

Եթե ունեք բիզնես, կատարել եք զգալի ներդրում և ակնկալում եք հնարավորինս սեղմ ժամկետներում ցանկալի արդյունք արձանագրել, կիրառե՛ք գործընթացները կառավարելու ճկուն գործիքներ: Հաճախորդի հետ շփումը, գոհունակության բարձր ցուցանիշ ապահովելը և աշխատակիցների կատարողականը վերլուծելը բիզնես գործընթացների միայն մի մասն են կազմում: Բաց թողնված զանգերը, օրինակ` կարող են հաճախորդ կորցնելու և եկամուտների կրճատման պատճառ դառնալ: Մինչդեռ հնարավոր է նվազագույն ջանքերով արդյունավետ և համակարգված բիզնես կառավարում իրականացնել: Դրանում  համոզվել են Viva-ի «Վիրտուալ ԱՀԿ» (Վիրտուալ ավտոմատ հեռախոսակայան) ծառայությունից օգտվող կորպորատիվ հաճախորդները՝ տարբեր ոլորտի ընկերություններ:

Սպասարկման ոլորտում գործունեություն իրականացնող «PoPuti» (ՊոՊուտի) ընկերությունը շուրջ մեկ տարի օգտվում է Viva-ի «Վիրտուալ ԱՀԿ» ծառայությունից: Ուղևորների և վարորդների հանդիպման հարթակ հանդիսացող ընկերությունն իր բիզնեսում արդեն դրական դինամիկա ունի. ավտոմատ հեռախոսային կայանը հրաշալի կերպով օգնում է կառավարել հաճախորդների հետ հարաբերություններն ու բարձրացրել աշխատանքի արդյունավետությունը:

«Viva-ի «Վիրտուալ ԱՀԿ»-ն փրկություն էր մեր գործի համար, որովհետև եկել-հասել էինք մի վիճակի, որ շատ կորուստներ էինք ունենում: Մեծ գումար էինք ներդրել և այդ կորուստների պատճառով գումար գրեթե չէինք աշխատում: Viva-ի ԱՀԿ-ն ճիշտ ժամանակին մեզ օգնության հասավ. մոտ 30-35% բիզնես աճ ենք ունեցել: Մի տարի էլ չկա, երևի ինը ամիս ենք օգտվում», – ասել է «PoPuti» ընկերության համակարգող Ավետիս Ավետիսյանը:

Viva-ի կորպորատիվ հաճախորդները կարևոր առավելություն են համարում մեկ գործիքով բազմապրոֆիլ աշխատանք կատարելու հնարավորությունը: Ֆիքսված բջջային համակցման տեխնոլոգիայի՝ FMC-ի (ԷՖ-Էմ-Սի) շնորհիվ կորպորատիվ հեռախոսահամարները միանում են վիրտուալ ԱՀԿ-ին և ապահովում՝

  • սպասման ռեժիմով զանգերի ընդունում՝ անկախ քանակից,
  • ձայնային ողջույն և խոսակցությունների ձայնագրում՝ բարձրակարգ սպասարկման համար,
  • զանգերի բաշխում և բաց թողնվածների վերահսկում՝ հետադարձ զանգեր կատարելու համար,
  • վիճակագրություն՝ վեբ-ինտերֆեյսի և բջջային հավելվածի միջոցով:

Զանգերի վիճակագրությանն ու աշխատանքի համակարգմանը հնարավոր է հետևել անկախ գտնվելու վայրից՝ և՛ համակարգչով, և՛ բջջային հավելվածով: Ղեկավար կազմին հաջողվում է լիարժեք ներգրավվել բիզնեսի կառավարման բոլոր օղակներում և կենտրոնանալ ոչ միայն կազմակերպչական, այլև բիզնես այլ գործընթացների վրա:

«Ուզում եմ նշել, թե ինչքանով է հեշտացել մեր աշխատանքը «Վիրտուալ ԱՀԿ»-ն ունենալուց հետո: Անընդհատ կորցնում էինք զանգեր, կորցնում էինք հաճախորդներ, իսկ հիմա չունենք ոչ մի բաց թողնված զանգ. Վիրտուալ ԱՀԿ-ի մեր էջում շատ արագ տեսնում ենք բաց թողնված զանգերը և կապ ենք հաստատում:  Հաջորդ շատ կարևոր արդյունքը, որը դրական է անդրադարձել մեր բիզնեսի վրա, զանգեր ձայնագրելու հնարավորությունն է: Դա մեզ հնարավորություն է տալիս բարձրացնել մեր մատուցած ծառայություների որակն ու հաճախորդների գոհունակության ցուցանիշը», – ասում է «PoPuti» ընկերության տնօրեն Աստղիկ Մայիլյանը:

Վիրտուալ ավտոմատ հեռախոսակայանն ինտեգրված է Հայաստանի և ԱՊՀ-ի՝ հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման խոշորագույն համակարգերին՝ CRM-ներին (Սի-Ար-Էմ): Դրանք տվյալների հետ աշխատող գործիքների համալիրներ են, որոնք թույլ են տալիս ավտոմատացնել, օպտիմալացնել և մեծացնել բիզնես-գործընթացների արդյունավետությունը այնպես, որ հաճախորդների հետ հարաբերություններն առավել արդյունավետ դառնան՝ հիմնվելով յուրաքանչյուր հաճախորդի ցանկության վրա:

07/02/2025
դրամ
Դոլար (USD)
396.76
-0.07
Եվրո (EUR)
411.80
+0.64
Ռուբլի (RUR)
4.10
+0.02
Լարի (GEL)
141.91
+0.68
36214.00
-417.00
Արծաթ
408.45
-3.33