Բիզնես

USD BUY - 380.50+0.00 USD SELL - 383.50-0.50
EUR BUY - 441.00-2.00 EUR SELL - 447.00-3.00
OIL:  BRENT - 68.51+1.15 WTI - 64.49+1.13
COMEX:  GOLD - 3420.80+0.11 SILVER - 38.73-0.39
COMEX:  PLATINUM - 1342.60-1.56
LME:  ALUMINIUM - 2624.50+1.53 COPPER - 9796.50+0.74
LME:  NICKEL - 15100.00+1.15 TIN - 33809.00+1.16
LME:  LEAD - 1995.00+1.27 ZINC - 2818.00+1.90
FOREX:  USD/JPY - 147.8+0.59 EUR/GBP - 1.1622-0.79
FOREX:  EUR/USD - 1.1622-0.79 GBP/USD - 1.345-0.53
STOCKS RUS:  RTSI - 1127.29-0.25
STOCKS US: DOW JONES - 45282.47-0.77 NASDAQ - 21449.29-0.22
STOCKS US: S&P 500 - 6439.32-0.43
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 42394.40-0.97 TOPIX - 3071.99-1.08
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25524.92-1.18 SSEC - 3868.38-0.39
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9321.40+0.00 CAC40 - 7843.04-1.59
STOCKS EUR:  DAX - 24273.12-0.37
26/08/2025  CBA:  USD - 382.51-0.31 GBP - 515.51-0.91
26/08/2025  CBA:  EURO - 445.43-2.01
26/08/2025  CBA:  GOLD - 41005-33 SILVER - 467.38-0.38
Եվրամիությունը հաղթում է չինական էլեկտրական մեքենաներին. օգոստոսին դրանց վաճառքը կրկնակի կրճատվել է
01/10/2024 13:27
Կիսվել

Եվրամիությունը հաղթում է չինական էլեկտրական մեքենաներին. օգոստոսին դրանց վաճառքը կրկնակի կրճատվել է

Դեռևս հուլիսի սկզբին ուժի մեջ են մտել Եվրամիության տարածք չինական արտադրության էլեկտրամոբիլների ներկրման ժամանակավոր բարձրացված մաքսատուրքերը, որոնց դրույքները հինգ տարով եվրոպացի խորհրդարանականները պետք է հաստատեն նոյեմբերի սկզբին: Օգոստոսի արդյունքները ցույց են տալիս, որ Չինաստանից Եվրոպայում էլեկտրական մեքենաների վաճառքի ծավալները տարեկան կտրվածքով նվազել են 48%-ով։

Ըստ Bloomberg-ի՝ Եվրոպայում չինական էլեկտրական մեքենաների օգոստոսյան վաճառքի ծավալները ամենացածրն են նախորդ մեկուկես տարվա համեմատ։ Բնական է, որ հուլիսին բարձրացված մաքսատուրքերի ներդրումից հետո ԵՄ-ում չինական մեքենաների վաճառքը նվազել է երկրորդ ամիսն անընդմեջ։ Եթե ​​մինչ այս Եվրոպայում Չինաստանից ամենահայտնի էլեկտրական մեքենաները ժամանակին MG-ներն էին, որոնք այժմ մատակարարվում էին չինական SAIC կոնցեռնի կողմից, ապա օգոստոսին դրանց վաճառքի ծավալները կրճատվեցին 65%-ով, իսկ ժողովրդականության առաջատարը դարձավ չինական BYD-ը, որը մնում է էլեկտրական մեքենաների խոշորագույն արտադրողն իր հայրենիքում: Ավելին, BYD-ն համաշխարհային շուկայում շուտով լիովին առաջ կանցնի Tesla-ից։

Ցավոք, MG ապրանքանիշի համար, SAIC-ը, որին պատկանում է այն, հուլիսից սկսած ստիպված է եղել վճարել լրացուցիչ 38% չինական հավաքված յուրաքանչյուր էլեկտրական մեքենայի համար, որը ներկրվում է ԵՄ, բոլոր երկրների համար նախատեսված հիմնական 10%-ից ավել: Հավանական է, որ մինչև նոյեմբեր տոկոսադրույքը կնվազի մինչև 35%, սակայն դա չի օգնի չինական ավտոարտադրողին։ Ըստ Jato Dynamics-ի, BYD-ի արտադրանքը Եվրոպայում օգոստոսի վերջին նախորդ տարվա համեմատ ավելացրել է վաճառքի ծավալները 19%-ով։ Այս չինական արտադրողն ավելի ցածր սակագներ ունի SAIC-ի համեմատ:

Chery-ն վերջերս հայտարարեց, որ հետաձգում է էլեկտրական մեքենաների հավաքման մեկնարկը Իսպանիայում գնած իր ընկերությունում մինչև 2025 թվականի հոկտեմբեր, քանի որ նախագիծն ամբողջությամբ պահանջում է ավելի խորը ուսումնասիրություն: Նախկինում Chery էլեկտրական մեքենաների տեղական հավաքումը Իսպանիայում նախատեսվում էր սկսել 2024 թվականի աշնանը։

26/08/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.51
-0.31
Եվրո (EUR)
445.43
-2.01
Ռուբլի (RUR)
4.7582
+0.0139
Լարի (GEL)
141.88
+0.01
41005
-33
Արծաթ
467.38
-0.38