Ռուսաստանում այս տարի գնել են ավելի քան 1․3 միլիոն iPhone
Apple-ը վերադարձել է Ռուսաստանում սմարթֆոնների առցանց վաճառքի առաջատարների եռյակ, հայտնում է Ведомости-ն։ Վերջինս նշել է, որ այս տարվա 10 ամիսների ընթացքում վաճառվել է 1․3 մլն iPhone՝ տարեկան 39% աճ։ Ապրանքանիշի մասնաբաժինը առցանց վաճառքում աճել է 2 տոկոսային կետով՝ հասնելով շուկայի 12%-ին։ Ընդ որում, Apple-ը դուրս է մնացել առաջատարների եռյակից՝ 2022 թվականի վերջին Ռուսաստանում վաճառված սմարթֆոնների ընդհանուր քանակով։
GfK-ի տվյալներով՝ 2024 թվականի 10 ամսում Ռուսաստանում առցանց վաճառվել է 10․9 մլն սմարթֆոն, ինչը 14%-ով ավելի է, քան տարեկան ցուցանիշը։ Ամենահայտնի չինական սմարթֆոններն են Redmi-ն՝ 17% վաճառքի մասնաբաժինով և Realme-ը՝ 13%։ Երրորդ տեղում Apple-ի հետ միասին չինական Tecno-ն է (12-ական տոկոս)։ Չորրորդ և հինգերորդ տեղերը զբաղեցնում են չինական Infinix-ը և Poco-ն՝ համապատասխանաբար 10% և 8% բաժնետոմսերով։
Հատկանշական է Samsung-ի սմարթֆոնների բացակայությունը GfK-ի վիճակագրության մեջ, ինչը Wildberries-ը բացատրել է Android-ի մեծ թվով այլընտրանքներով, ինչպես նաև հարավկորեական արտադրողի կողմից գովազդային արշավների պաշտոնական ծառայության և աջակցության բացակայությամբ:
Չնայած Apple-ը պաշտոնապես լքեց ռուսական շուկան 2022 թվականի սկզբին, որից հետո վաճառքները սկսեցին նվազել, արդեն նույն տարվա աշնանը պաշտոնապես սկսեց գործել զուգահեռ ներմուծման սխեման, և Apple-ի արտադրանքի մատակարարման ծավալները սկսեցին արագ աճել, ասաց diHouse ընկերության Apple-ի ուղղության ղեկավար Լյուբով Մորոզովան։ Իսկ արդեն 2023 թվականի վերջին Apple-ը կրկին առաջին եռյակում էր՝ մնալով դրանում այս տարի, հաստատեց փորձագետը։
Wildberries-ի ներկայացուցչի խոսքով՝ 2024 թվականի 10 ամիսների ընթացքում Apple-ը սմարթֆոնների վաճառքով զբաղեցրել է 4-րդ տեղը։ Yandex Market-ը հայտնել է այս ժամանակահատվածում iPhone-ի վաճառքի 2․5 անգամ տարեկան աճի մասին, իսկ diHouse-ը նշել է վաճառքի 20% աճ: Citylink-ում Apple-ի սմարթֆոնների վաճառքները տարեկան կտրվածքով աճել են 29%-ով, իսկ պատվերները՝ 53%-ով։
Ինչպես նշել են փորձագետները, Apple-ն ունի երկրպագուների մեծ բանակ, ովքեր սովոր են իր արտադրանքին և դրա շուրջ կառուցված էկոհամակարգին։ Գնման լրացուցիչ պատճառ է համարվում Apple-ի սարքերի թերությունների նվազագույն քանակի մասին գերակշռող կարծիքը։ Բացի այդ, ապրանքանիշը ստեղծում է պրեմիում իմիջ, որը գրավում է հաճախորդներին: