TikTok-ի տարեկան ածխածնի արտանետումները համեմատելի են ամբողջ Հունաստանի արտանետումների ցուցանիշի հետ
TikTok պլատֆորմի ածխածնի արտանետումները 2023 թվականի համար գրեթե նույնն է, ինչ ամբողջ Հունաստանի տարեկան ցուցանիշները: Սա հետևում է Greenly-ի՝ ածխածնային հաշվառման խորհրդատվության զեկույցից: Դրա արդյունքները հայտնում է The Guardian-ը։
Greenly-ի հետազոտությունը բացահայտել է սոցիալական մեդիայի թաքնված բնապահպանական ծախսերը՝ հիմնականում ածխածնի արտանետումների պատճառով: Վերլուծության ընթացքում օգտագործվել են ածխածնի արտանետումների վերաբերյալ տվյալներ՝ կապված յուրաքանչյուր օգտատիրոջ կողմից ծառայությունների մեկ րոպեի օգտագործման հետ, ներառյալ տվյալների կենտրոնի արտանետումները և հարթակներից օգտվելուց հետո լիցքավորման սարքերի հետ կապված արտանետումները:
Այսպիսով, ըստ վերլուծաբանների, TikTok-ի միջին օգտագործողը ամեն տարի արտադրում է ջերմոցային գազեր, որոնք համարժեք են բենզինով աշխատող մեքենայով 123 լրացուցիչ մղոն (մոտ 198 կմ) վարելուն: Greenly-ի գնահատմամբ՝ 2023 թվականին TikTok-ի ածխածնի արտանետումները ԱՄՆ-ում, Մեծ Բրիտանիայում և Ֆրանսիայում կկազմեն մոտ 7․6 միլիոն տոննա ածխածնի երկօքսիդի համարժեք (CO2e), ինչը ավելի բարձր է, քան X սոցիալական ցանցի (նախկինում՝ Twitter) և Snapchat-ի արտանետումները նույն շրջաններում։
TikTok-ն ունի 1 միլիարդ օգտատեր ամբողջ աշխարհում, և Greenly-ի զեկույցի համաձայն՝ պլատֆորմի ածխածնի արտանետումները մի փոքր ավելի բարձր է, քան Instagram-ինը (պատկանում է Meta-ին): Ավելին, Instagram-ն ունի գրեթե երկու անգամ ավելի շատ օգտվող, քան TikTok-ը։ Ըստ վերլուծաբանների՝ դրա պատճառը պլատֆորմում օգտատերերի ծախսած ժամանակի ավելացումն է։ Instagram-ի միջին օգտատերը հավելվածի վրա օրական ծախսում է 30․6 րոպե, մինչդեռ TikTok-ի միջին օգտատերը ծախսում է 45․5 րոպե տեսանյութեր դիտելու և պտտելու համար։
Հաշվի առնելով, որ ԱՄՆ-ը, Մեծ Բրիտանիան և Ֆրանսիան կազմում են TikTok-ի գլոբալ օգտատերերի բազայի ընդամենը 15%-ը, պլատֆորմի ընդհանուր ածխածնի արտանետումը, հավանաբար, մոտ 50 միլիոն տոննա CO2e է: Եվ քանի որ այս հաշվարկները չեն ներառում TikTok արտանետումների այլ ավելի փոքր աղբյուրներ, որոնք կապված են ծառայության գրասենյակների և ընկերության աշխատակիցների աշխատանքի գնալու հետ, սա, հավանաբար, թերագնահատված է, նշում է Գրինլին: Համեմատության համար նշենք, որ Հունաստանի տարեկան ածխածնի արտանետումները 2023 թվականին կազմել են 51․67 միլիոն տոննա CO2e:
TikTok-ն ունի նաև երկրորդ ամենաբարձր արտանետումները սոցիալական մեդիայի օգտատերերի կողմից մեկ րոպեի ընթացքում, ըստ Greenly-ի վերլուծության՝ YouTube-ից անմիջապես հետո: TikTok-ում անցկացրած մեկ րոպեի ընթացքում այրվում է միջինը 2․921 գրամ CO2e, մինչդեռ YouTube-ում՝ 2․923 գրամ։ TikTok-ի միջին օգտագործողը մեկ տարվա ընթացքում այրում է 48․49 կգ CO2e:
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։