Toyota-ի մեծ հաղթանակը. 4.5 միլիոն դոլար՝ էլեկտրոմոբիլների մարտկոցների արտադրությունը հեղափոխելու համար
Toyota-ն նշանակալի քայլ է անում էլեկտրական մեքենաների կայունության առաջխաղացման ուղղությամբ՝ ԱՄՆ-ի Էներգետիկայի դեպարտամենտի առաջադեմ հետազոտական նախագծերի գործակալության դաշնային դրամաշնորհով:
Միջոցները, որոնք ստացվում են դեպարտամենտի CIRCULAR ծրագրից, կաջակցեն նորարարական տեխնոլոգիաների զարգացմանը՝ էլեկտրաէներգիայի մարտկոցների ներքին մատակարարման շրջանաձև շղթա ստեղծելու համար:
Դրամաշնորհը կֆինանսավորի Toyota Engineering & Manufacturing North America-ի (TEMA) նախագիծը՝ մարտկոցների ապամոնտաժման և վերամշակման ավտոմատացված գործընթացի նախագծման համար: Հյուսիսային Ամերիկայի Toyota գիտահետազոտական ինստիտուտի (TRINA) ղեկավարությամբ՝ նախաձեռնությունը համագործակցում է Oak Ridge National Laboratory-ի, Renewable Energy Laboratory-ի և Waygate Technologies-ի հետ:
Ծրագրի հիմնական նպատակն է հաղթահարել մարտկոցների վերամշակման հիմնական մարտահրավերները՝ մշակելով այնպիսի գործիքներ, ինչպիսիք են ռոբոտային ապամոնտաժման համակարգերը և ախտորոշիչ գործառույթները: Այսպիսով, Toyota-ն նպատակ ունի երկարացնել EV մարտկոցների կյանքը, նվազեցնել թափոնները և խնայել ռեսուրսները:
Toyota-ի ֆինանսավորումը տեղի է ունենում՝ ԱՄՆ կառավարության կողմից ներքին Էլեկտրական էներգիայի էկոհամակարգի ամրապնդմանն ուղղված ավելի լայն մղումների ֆոնին: Այս ամսվա սկզբին Ford-ը ստացել է ռեկորդային 9.63 միլիարդ դոլար դաշնային վարկ Կենտուկիում և Թենեսիում գտնվող իր BlueOval SK մարտկոցների գործարանների համար: Այս սարքավորումները նպատակ ունեն տարեկան արտադրել ավելի քան 120 գիգավատ ժամ մարտկոցի հզորություն և ուժեղացնել Ford-ի EV արտադրությունը:
Նմանապես, Stellantis-ը և Samsung SDI-ն Ինդիանայում զարգացնում են 7.54 միլիարդ դոլար արժողությամբ մարտկոցների նախագիծը:
Toyota-ի ջանքերը՝ ստեղծելու մարտկոցների մատակարարման շրջանաձև շղթա, կարող են զգալիորեն նվազեցնել EV արտադրության շրջակա միջավայրի ազդեցությունը: Մարտկոցի բաղադրիչների վերօգտագործման և վերանորոգման գործընթացները պարզեցնելով՝ ընկերությունը նպատակ ունի կրճատել արտադրությամբ և վերացմամբ առաջացած արտանետումները:
«Երկարացնելով մարտկոցի բաղադրիչների կյանքը՝ մենք նվազեցնում ենք դրանց ընդհանուր արտանետումները մեկ մղոնով: Դա մեծ նշանակություն ունի այն դերի համար, որ EV-ները կարող են խաղալ էներգետիկ անցման մեջ», – ասում է Oak Ridge National Laboratory-ի գիտաշխատող Մարմ Դիքսիթը: Ի դեպ, այս ընկերությունտ կհամագործակցի Toyota-ի հետ այս նախագծի շրջանակում:
Թեև դաշնային ֆինանսավորումն ապահովում է ամուր հիմք, մարտահրավերները պահպանվում են: Ավտոարտադրողները պետք է հաղթահարեն քաղաքական անորոշությունները՝ ներառյալ էներգետիկ անցման խրախուսման հնարավոր հետադարձումները՝ եկող վարչակազմի օրոք: Ի հավելումն, մրցակցությունը էլեկտրաէներգիայի շուկայում ուժեղանում է, երբ նախկին ավտոարտադրողները և նորեկները մեծացնում են արտադրությունը:
Toyota-ի դրամաշնորհը ներկայացնում է ավելի մեծ գլուխկոտրուկի կարևոր մասը, երբ ԱՄՆ-ն անցում է կատարում դեպի կայուն EV ապագա: Առաջնահերթություն տալով մարտկոցների վերամշակման ոլորտում նորարարություններին, ընկերությունը հիմք է ստեղծում ավելի դիմացկուն և էկոլոգիապես մաքուր մատակարարման շղթայի համար:
Ավտոաշարհի նորությունները հրապարակվում են ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է Կասկո ապահովագրություն՝ սկսած 40,000 դրամից։