Ford-ը հեռացնում է ավանդական ղեկը․ անիվներն այլևս ուղղակիորեն կապված չեն վարորդի հետ
Ford-ը հայտարարեց նորարարական «steer-by-wire» համակարգի մշակման մասին, որն ամբողջությամբ վերացնում է ղեկի և անիվների մեխանիկական կապը: Այս տեխնոլոգիայի արտոնագիրը, որը ներկայացվել է 2022 թվականի նոյեմբերին, հրապարակվել է 2024 թվականի նոյեմբերի 19-ին։
Steer-by-wire տեխնոլոգիան փոխարինում է ղեկի ավանդական մեխանիկական կապը անիվների հետ էլեկտրոնային կառավարման համակարգով: Սա ոչ միայն նվազեցնում է մեխանիկական բաղադրիչների քանակը, այլև թույլ է տալիս ղեկը ճկունորեն հարմարեցնել շարժման տարբեր սցենարներին:
Ford-ը ընդգծում է ֆիզիկական կապի բացակայության խնդիրը. ղեկը կարող է ազատ պտտվել՝ դժվարացնելով վարորդների մուտքը կամ դուրս գալը մեքենայից: Այս խնդիրը լուծելու համար ընկերությունը ներդրել է սենսորների համակարգ, որն ամրացնում է ղեկը կայուն դիրքում՝ ստեղծելով հենարան վարորդի ձեռքերի համար։
Steer-by-wire-ը վաղուց հետաքրքրություն է առաջացրել ավտոմոբիլային ոլորտում: Այս տեխնոլոգիան առաջինը ներդրվեց Infiniti-ի կողմից Q50 մոդելի վրա 2013 թվականին: Այսօր այն օգտագործվում է այնպիսի ապրանքանիշերի կողմից, ինչպիսիք են Toyota-ն (Lexus RZ) և Tesla-ն (Cybertruck):
Steer-by-wire-ի անցումը թույլ է տալիս Ford-ին հետևել ժամանակակից միտումներին՝ տրանսպորտային միջոցները դարձնելով ավելի անվտանգ, հարմարավետ և տեխնոլոգիապես առաջադեմ: Այս փոփոխությունները հատկապես արդիական են էլեկտրական մեքենաների համար, որտեղ մեխանիկական բաղադրիչների նվազագույնի հասցնելը և նորարարության ներդրումը դառնում են հաջողության առանցքային գործոններ:
Ավտոաշխարհի նորությունները հրապարակվում են ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է Կասկո ապահովագրություն՝ սկսած 40,000 դրամից։