Իլոն Մասկ․ Tesla-ի ռոբոտաքսին մինչև հունիս պատրաստ կլինի
Tesla-ի 2024 թվականի 4-րդ եռամսյակի եկամուտների հաշվետվության մեջ, որը ներկայացնում էր սպասվածից ցածր վաճառքներ և շահույթներ, Իլոն Մասկն ասաց, որ Tesla-ի «առանց վարորդի» ռոբոտաքսի ծառայությունը կգործարկի Օսթինում, Տեխաս, մինչև այս տարվա հունիսը, իսկ բոլոր շրջաններում՝ հաջորդ տարի:
Ծառայությունը կառաջարկվի Tesla-ի պարկի մեքենաների միջոցով, ասել է նա։ Հաճախորդները շատ շուտով կստանան նույն հնարավորություններով FSD ծրագրակազմ: Նա կարծում է, որ միակ բանը, որ խանգարում է նրանց, «չափազանց զգուշությունն է» և ԶԼՄ-ների անարդար ուշադրությունը Tesla-ի վթարների վրա:
Այն հասանելի կլինի «գրեթե բոլոր շուկայում՝ ենթակա կարգավորող մարմինների հաստատման» հաջորդ տարի, և հաճախորդները կկարողանան վարձակալել իրենց մեքենաները Tesla-ի պարկի միջոցով: Tesla-ն ասաց, որ դա կարգավորող մարմիններին կապացուցի, որ Tesla FSD-ն «միանշանակ ավելի անվտանգ է», քան «սովորական վարելը, յուրաքանչյուր անցած 5․9 միլիոն մղոնի համար մեկ վթարով, ինչը 8․5 անգամ ավելի անվտանգ է»: (Նա կարող է նկատի ունենալ NHTSA-ի տվյալները, որոնք ցույց են տալիս, որ մարդկային վարորդները ներգրավված են ոստիկանության կողմից գրանցված վթարի մեջ մոտավորապես յուրաքանչյուր 600,000 մղոնը մեկ):
Մասկի պնդումը, ըստ բոլոր առկա ապացույցների, ծայրահեղ անհեթեթության աստիճան է, և այն իսկապես մեծ ծաղրի առարկա է դարձել: Թեև Tesla-ն զգալի տվյալներ չի հրապարակել իր FSD համակարգի վերաբերյալ, 2024 թվականի 4-րդ եռամսյակի տվյալները Autopilot-ի համար (որն այժմ օգտագործում է FSD ծրագրակազմը մայրուղիներով վարելիս) պնդում է, որ «վթարի միջակայքը» կազմում է 5․9 միլիոն մղոն: Սա այն վթարների համար է, որոնց դեպքում անվտանգության բարձիկը բացվում է, ինչը վթարների ընդհանուր թվի փոքր մասն է, և հիմնականում այն մայրուղիներում, որտեղ վթարները շատ ավելի հազվադեպ են (թեև ավելի լուրջ): Սա վերահսկվող համակարգի համար է, որտեղ վարորդը ստիպված է անընդհատ վերահսկել ճանապարհը և իր վրա է վերցնում հսկողությունը, եթե համակարգը անում է մի բան, որը ստիպում է վարորդին անհարմար զգալ:
Մյուս կողմից, Tesla-ի անկախ սեփականատերերը հավաքել են տվյալներ այն մասին, թե որքան հաճախ են նրանք զգում, որ կատարում են «կրիտիկական անջատում», երբ նրանք իրենց վերահսկողության տակ են վերցրել, երբ զգացել են, որ մեքենան պատրաստվում է ինչ-որ լուրջ բան անել, մոտավորապես յուրաքանչյուր 400 մղոնը մեկ։ Քանի որ նրանք միջամտում են, հաստատված չէ, թե արդյոք իրական վթարը տեղի կունենա թե ոչ։ Համեմատեք դա շվեյցարական SwissRe ապահովագրական ընկերության վերջերս կատարած ուսումնասիրության հետ, որն ուսումնասիրում էր Waymo-ի անվարորդ ռոբոտաքսիի տվյալները: Նրանք պարզել են, որ այդ մեքենաները վթարի են ենթարկվել, ինչը հանգեցրել է ապահովագրական պատահարի յուրաքանչյուր 2․3 միլիոն մղոնը մեկ: Չնայած երկու թվերը փոքր-ինչ տարբեր են, տարբերությունն այնքան մեծ է, որ Մասկի պնդումները լիովին անհավանական են թվում: Թեև Waymo-ն արդեն սկսել է ընդլայնել իր ծառայությունը, ներառյալ Օսթինում, ավելի քան վեց տարի է, ինչ նրանք առաջին անգամ ճանապարհին են դրել առանց վարորդի մեքենա:
Սա շատ կարևոր փաստ է։ Անվտանգության այս մակարդակին հասնելը որքան էլ դժվար է, բայց նույնիսկ բիզնեսի, թերևս, լավագույն թիմից պահանջվեց 6 տարի՝ դրանից լուրջ իրականացման հասնելու համար: Չնայած Մասկի պնդումներին քարտեզների օգտագործման կրճատման կարևորության մասին (որոշ վայրերում նրանք օգտագործում են քարտեզներ), Waymo-ի մեքենաները չեն արգելափակվում իրենց զարգացման մեջ քարտեզագրման խնդիրներով պայմանավորված: Նրանց մեքենաները ամեն օր դուրս են գալիս քարտեզից, երբ ճանապարհը փոխվում է. Նրանք պարզապես չեն ցանկանում դա անել պարբերաբար, քանի որ կարծում են, որ դա նվազեցնում է անվտանգությունը:
Tesla-ն վերջերս ցուցադրել է իր կիբերխցիկները, որոնք շրջում են փակ հավաքածուով, և իրենց մեքենաները գործարանային գծից դուրս են գալիս բեռնման նավահանգիստ: Դա ողջամիտ փորձ է, բայց 2025 թվականին դա բոլորովին տպավորիչ չէ: Թիմերը մասնավոր տրանսպորտային ծառայություններ են մատուցում 2000-ականներից:
Որպես կառավարության արդյունավետության հարցերով նոր գլխավոր տնօրեն Մասկը, հնարավոր է, կարողանա վերացնել Tesla-ի ընդունման համար կարգավորող խոչընդոտները: Տեխասն արդեն ունի շատ թույլ կարգավորիչ ռեժիմ, ուստի այստեղից են նրանք սկսում: Կալիֆորնիայում Tesla-ն դեռ չի դիմել նույնիսկ անօդաչու մեքենաների փորձարկման թույլտվություն ստանալու համար, և շատ քիչ հավանական է, որ նա կարողանա ընդամենը մեկ տարվա ընթացքում հանրությանը ծառայություններ մատուցելու թույլտվություն ստանալ: Նույնը կարելի է ասել մի շարք այլ պետությունների համար, որտեղ դեռ չկան օրենքներ կամ փորձ։
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։