Բիզնես

USD BUY - 381.50+0.50 USD SELL - 383.00+0.50
EUR BUY - 438.00-1.00 EUR SELL - 443.00+0.50
OIL:  BRENT - 63.51+1.15 WTI - 59.08+1.30
COMEX:  GOLD - 4187.40+1.04 SILVER - 53.82+2.28
COMEX:  PLATINUM - 1647.70+1.40
LME:  ALUMINIUM - 2786.00+0.22 COPPER - 10777.50+0.54
LME:  NICKEL - 14455.00-1.25 TIN - 36895.00+0.06
LME:  LEAD - 1985.50-1.88 ZINC - 2989.00+0.00
FOREX:  USD/JPY - 156.24+0.13 EUR/GBP - 1.1581-0.17
FOREX:  EUR/USD - 1.1581-0.17 GBP/USD - 1.3239-0.09
STOCKS RUS:  RTSI - 1055.32-1.33
STOCKS US: DOW JONES - 47427.12+0.00 NASDAQ - 23214.69+0.00
STOCKS US: S&P 500 - 6812.61+0.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50253.91+0.17 TOPIX - 3378.44+0.29
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25858.89-0.34 SSEC - 3888.60+0.34
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9693.93+0.02 CAC40 - 8099.47+0.04
STOCKS EUR:  DAX - 23767.96+0.18
28/11/2025  CBA:  USD - 381.43+0.36 GBP - 503.72-0.25
28/11/2025  CBA:  EURO - 440.89-0.58
28/11/2025  CBA:  GOLD - 50941+224 SILVER - 654.86+11.89
«ԿԱՐԱՍ»-Ը ԿԱՐՈՂ Է ԴԱՌՆԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՑ ԱՐՏԱՀԱՆՎԱԾ ԵԶԱԿԻ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻՑ ՄԵԿԸ
14/05/2013 18:09
Կիսվել

«ԿԱՐԱՍ»-Ը ԿԱՐՈՂ Է ԴԱՌՆԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՑ ԱՐՏԱՀԱՆՎԱԾ ԵԶԱԿԻ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻՑ ՄԵԿԸ

ԿԱՐԱՍ ընկերությունը, որը ներկայացնում է ռեստորանների և բիստրոների խոշորագույն ցանցերից մեկը Հայաստանում, հայտարարել է ռեբրենդինգի գործընթաց սկսելու մասին: Այն կընթանա երկու ուղղությամբ` բրենդի արտաքին թարմացում և ներքին գործընթացների կատարելագործում:

Այսօր՝ մայիսի 14-ին հրավիրված մամուլի ասուլիսի ժամանակ ընկերության համասեփականատերեր Տիգրան Յուզբաշյանը և Աշոտ Հարությունյանը, ներկայացնելով ռեբրենդինգի գործընթացը, նշեցին, որ նախատեսվող արտաքին փոփոխությունը ենթադրում է փոփոխված ֆիրմային ոճ, ռեստորանների և բիստրոների նոր ձևավորում, նոր լոգոտիպը, իսկ ընկերության ներքին գործընթացների կատարելագործումը  ենթադրում է հաճախորդների սպասարկման նոր չափանիշների ներդրում, ապրանքատեսականու թարմացում, անձնակազմի ուսուցում, ինչպես նաև վերջիններիս հետ կապված բիզնես գործընթացներ:

Տիգրան Յուզբաշյանի խոսքով՝ ռեբրենդինգի անցկացման որոշումը պայմանավորված է 2013-2014թթ. բիզնես նպատակներով, այն է` պահպանել և ամրապնդել առաջատար դիրքեր ոլորտում, ինչպես նաև զարգացնել ընկերությունը՝ հաճախորդների ժամանակակից պահանջներին համահունչ: Միևնույն ժամանակ, ռեբրենդինգի անցկացման անհրաժեշտությունն առաջացել է՝ պայմանավորված վերջին ժամանակահատվածում մրցակիցների կողմից բրենդի կրկնօրինակման փաստով: «Մենք մեր առջև խնդիր դրեցինք՝ ապահովել բրենդը յուրահատուկ ֆիրմային ոճով՝ կրկին մի քանի քայլ հետ թողնելով կրկնօրինակող մրցակիցներին», – նշեց ընկերության համասեփականատեր Տիգրան Յուզբաշյանը:

«Նախատեսվում է փոխել ոչ միայն սպասարկման կետերի ցուցանակները, այլև անցկացնել համալիր միջոցառումներ, որոնք առաջին հերթին կանդրադառնան բիզնեսի կառավարման թարմացված մոտեցումների ներդրման վրա, այն է` ավելի հստակ հաճախորդամետություն ընկերության բոլոր բիզնես գործընթացներում: ԿԱՐԱՍ ցանցի ռեբրենդինգի շրջանակներում որդեգրվող հաճախորդամետ ռազմավարությունը մեկ օրվա աշխատանք չէ: Այս գործընթացն արդեն մեկնարկված է և կշարունակվի առաջիկա վեց ամիսների ընթացքում»,- նշեց ընկերության համասեփականատեր Աշոտ Հարությունյանը:

Նախատեսվող փոփոխությունների առանցքային ուղղություններից մեկը լինելու է նոր ֆորմատի ռեստորանի ներդրումը` ԿԱՐԱՍ Auto (drive thru), որը կմեկնարկի այս տարվա օգոստոսին: Նախատեսվում է նաև սեպտեմբերին ներդրնել Լոյալության Ծրագիր:

Հարկ է նշել, որ ԿԱՐԱՍ-ի բիզնես-մոդելը մեծ հետաքրքրություն է առաջացրել արտերկրում, մասնավորապես, Վրաստանում և Ռուսաստանում, ինչով և պայմանավորված ընկերությունը նախատեսում է 2014 թվականի երկրորդ կեսին աշխատել ֆրանչայզինգի պայմանագրով:

Հատկանշական է, որ ռեբրենդինգի շրջանակներում ընկերությունը պահպանել է ապրանքային նշանի անվանումը, որը բավականին ճանաչված է հայկական շուկայում, սակայն փոխել է լոգոտիպը` դարձնելով այն ավելի ժամանակակից, դինամիկ, հաճախորդների ընկալմանն ավելի մոտ:

«ԿԱՐԱՍ» ընկերության նոր բրենդի տեսլականը. «Լինել մասսայական ազգային սննդի բրենդ»:

Առաքելությունը. «Նպատակ ունենալով սպասարկել հասարակության առավել լայն հատվածին ժամանակակից կյանքի ռիթմին համահունչ` մենք առաջարկում ենք ավանդական ազգային խոհանոցի ընտրանին` խնայելով մեր հաճախորդների ժամանակն ու տրամադրելով գնի և որակի լավագույն համադրությունը»:

Արժեքները. «հասանելի», «պատասխանատու», «լավագույն առաջարկ», «ժամանակակից», «ազգային», «արագ»:

Կարգախոսը. «Ես ընտրում եմ քեզ»:

Այսուհետ ԿԱՐԱՍ-ը կանվանվի ոչ թե «Թոնրատների Ցանց», այլ «Ազգային Սննդի Ցանց»:

Նշենք, որ ԿԱՐԱՍ ցանցը հիմնադրվել է 2005 թվականին Հայաստանում: Առաջին բիստրոն բացվել է Աբովյան քաղաքում: Հետագայում բացվել է ևս 4 բիստրո Երևան քաղաքի տարբեր համայնքներում և 2 ռեստորան քաղաքի կենտրոնում: 2008 թվականից ընկերությունը մեկնարկել է սեփական առաքման Ծառայությունը, որն այսօր խոշորագույններից մեկն է ողջ Հայաստանում: Յուրաքանչյուր ամիս ԿԱՐԱՍ-ը սպասարկում է ավելի քան 55 հազար հաճախորդի:

28/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.43
+0.36
Եվրո (EUR)
440.89
-0.58
Ռուբլի (RUR)
4.8627
+0.0077
Լարի (GEL)
141.17
+0.03
50941
+224
Արծաթ
654.86
+11.89