
Samsung-ը 30%-ով ավելացրել է իր մարքեթինգային գործունեությունը Ռուսաստանում
Արտադրողն ակտիվորեն ներդրումներ է կատարում Ռուսաստանում գովազդային գործունեության մեջ, թեև պաշտոնապես լքել է երկիրը։ Միաժամանակ նրանք դեռ պնդում են, որ Ռուսաստան ապրանքների ուղիղ մատակարարումները վերսկսելու որոշումը դեռ չի կայացվել։
Samsung-ը մեծացրել է իր մարքեթինգային գործունեությունը Ռուսաստանում. հունվար-փետրվարին գովազդի տեղադրման թիվն աճել է 10%-ով։ Մարքեթինգային ակտիվությունն աճել է 30%-ով, գրում է Kommersant թերթը՝ հղում անելով TelecomDaily analytics-ին։ Պաշտոնապես Samsung-ը շարունակում է հայտարարել, որ ընկերությունը դեռ որոշում չի կայացրել ապրանքների ուղիղ մատակարարումները Ռուսաստան վերականգնելու վերաբերյալ։
Ավելին, Samsung-ի բոլոր նոր արտադրանքները Ռուսաստանում հայտնվում են մի քանի օր շուտ, քան Եվրոպայում և ԱՄՆ-ում։
Ռուսաստանում արտասահմանյան էլեկտրոնիկայի ապրանքանիշերի կողմից գովազդային ակտիվության աճի միտումը սկսվեց մեկ տարի առաջ, բայց Samsung-ը կտրուկ ավելացրեց գովազդը 2025 թվականի սկզբին: Ասիական մյուս ապրանքանիշերը նույնպես ամբողջությամբ չեն լքել Ռուսաստանը՝ շարունակելով իրենց ակտիվ գործունեությունը, ասում է Content-Review վերլուծական գործակալության ղեկավար Սերգեյ Պոլովնիկովը։
Փետրվարի 14-ին հարավկորեական Yonhap գործակալությունը հայտնել է, որ իր տեղեկություններով՝ հարավկորեական մի շարք ապրանքանիշեր, այդ թվում՝ LG-ն, Samsung-ը և Hyundai-ն, դիտարկում են Ռուսաստանում գործունեությունը վերսկսելու հնարավորությունը։