
BMW-ի զուտ շահույթը 2024-ին նվազել է գրեթե 37%-ով
2024 թվականին BMW Group ավտոմոբիլային կոնցեռնի զուտ շահույթը 2023 թվականի համեմատությամբ նվազել է 36.9%-ով՝ հասնելով 7.7 միլիարդ եվրոյի։
Ըստ այդ տվյալների՝ խմբի հասույթի ամենամեծ բաժինը (42.7%) եվրոպական շուկայից է, երկրորդ և երրորդ տեղերում են Ասիան (32.7%) և Հյուսիսային և Հարավային Ամերիկաները (22.4%)։ Աշխարհի մնացած տարածաշրջաններին բաժին է ընկնում ընդհանուր եկամտի 2.2%-ը: Ընդհանուր եկամուտը բացարձակ թվով կազմել է 142.4 միլիարդ եվրո, ինչը 8.4%-ով ցածր է 2023 թվականի ցուցանիշից։ Նվազել է նաև հաճախորդներին տրանսպորտային միջոցների մատակարարումների ծավալը: 2024 թվականին BMW-ն մատակարարել է 2.5 միլիոնից պակաս մեքենա, իսկ 2023 թվականին՝ 2.6 միլիոն: Միևնույն ժամանակ, ընկերությունն ավելացրել է էլեկտրական մեքենաների մատակարարումը 4.8%-ով։
BMW-ի համար ավտոմեքենաների ամենամեծ շուկան մնում է Չինաստանը (վաճառքի 29.2%), երկրորդ տեղում ԱՄՆ-ն է (16.3%), երրորդում՝ Գերմանիան (10.8%)։ Ընկերությունը վաճառքի զգալի ծավալներ է գրանցել նաև Բրիտանիայում (6.9%), Հարավային Կորեայում (3.5%), Ֆրանսիայում (3.4%) և Իտալիայում (3.3%):
Փետրվարին գերմանական Ifo տնտեսական հետազոտությունների ինստիտուտը հրապարակեց հայտարարություն, որում ասվում էր, որ գերմանական ավտոմոբիլային արդյունաբերությունը ճգնաժամի մեջ է, և ոլորտի բիզնես միջավայրի ինդեքսը հասել է իր ամենացածր մակարդակին վերջին հինգ տարվա ընթացքում (-40.7 կետ): Նշվել է, որ գերմանական ավտոմոբիլային կոնցեռնները զգալիորեն կորցրել են իրենց դիրքերը ինչպես ներքին շուկայում, այնպես էլ արտերկրում։ Ifo-ի փորձագետների կարծիքով՝ դա պայմանավորված է Չինաստանի կոշտ մրցակցությամբ, ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփի՝ ԵՄ-ից ներմուծվող ապրանքների վրա մաքսատուրքեր սահմանելու սպառնալիքներով և ներքին տնտեսական խնդիրներով։
Ավտոաշարհի նորությունները հրապարակվում են ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է Կասկո ապահովագրություն՝ սկսած 40,000 դրամից։