
Volkswagen Golf II-ը վթարի են ենթարկել քրաշ-թեստում՝ ցույց տալու համար ժամանակակից մոդելների առավելությունը
Dekra կազմակերպությունը պատկերավոր կերպով ցույց տվեց, թե որքան առաջ է անցել ավտոմոբիլային անվտանգությունը վերջին տասնամյակներում։ Դրա համար անցկացվեց 1989-ի արտադրության Volkswagen Golf II-ի քրաշ-թեստ՝ ըստ Euro NCAP 2020 տարվա պրոտոկոլի, և արդյունքները համեմատվեցին ժամանակակից Golf VIII-ի հետ։
Թեստի շրջանակում Golf II-ը 64 կմ/ժ արագությամբ բախվեց պատնեշի՝ 40%-անոց ճակատային շեղումով։ Այս սցենարը նմանակում է երկու նույնատիպ մեքենաների ճակատային բախում՝ մոտ 50–55 կմ/ժ արագությամբ։ Golf II-ի ուղևորային խցիկը լիովին ավիրվեց, կոնստրուկցիոն տարրերը ներթափանցեցին սրահ, իսկ գերբեռնվածությունն ու հարվածը ղեկին գրեթե անհնար կդարձնեին ողջ մնալու շանսը։ Իսկ Golf VIII-ի ուղևորային խցիկի ամբողջականությունը չխախտվեց, անվտանգության բարձիկներն ու պահման համակարգերը գործեցին ճիշտ, արդյունքում, ուղևորները կստանային միայն թեթև վնասվածքներ։
Համեմատեցին նաև մեքենաների վարքագիծը ճանապարհին։ Golf VIII-ի արգելակման ճանապարհը մոտ 30%-ով կարճ էր, քան նախորդինը՝ անկախ ծածկույթի տեսակից և արագությունից։ Ճկունության թեստում Golf II-ը պահպանում էր կայունությունը մինչև 65 կմ/ժ արագությամբ, սակայն անիվը կտրվում էր ճանապարհից, մինչդեռ ժամանակակից Golf-ը հեշտությամբ անցավ թեստը 75 կմ/ժ արագությամբ:
Զգալի առաջընթաց նկատվում է նաև լուսատեխնիկայում։ Golf II-ի հալոգենային լուսարձակները 1980-ականներին համարվում էին առաջադիմական, սակայն Golf VIII-ի ժամանակակից LED-լույսերի համեմատությամբ՝ հնացած են թվում․ նորերն ապահովում են պայծառ և հավասարաչափ լուսավորություն, մոտիկ ցերեկային լույսին, ավելի լավ են լուսավորում հետիոտներին ու հեծանվորդներին։ Հետևում՝ հավելյալ LED լույսերը և պարտադիր երրորդ կանգառ-լույսը զգալիորեն բարձրացնում են տեսանելիությունը։
«Այս թեստերը ցույց տվեցին, թե ինչ մակարդակի անվտանգության է հաջողվել հասնել 35 տարվա ընթացքում», – ամփոփեց Dekra-ի փորձագետ Մարկուս Էգելհաաֆը։
Ավտոաշխարհի նորությունները հրապարակվում են ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է ԿԱՍԿՈ ապահովագրություն։ Կասկոն կօգնի անսպասելի իրավիճակներում պահպանել կայուն ֆինանսական վիճակ։