Բիզնես

USD BUY - 380.50+0.00 USD SELL - 383.50-0.50
EUR BUY - 441.00-2.00 EUR SELL - 447.00-3.00
OIL:  BRENT - 68.51+1.15 WTI - 64.49+1.13
COMEX:  GOLD - 3420.80+0.11 SILVER - 38.73-0.39
COMEX:  PLATINUM - 1342.60-1.56
LME:  ALUMINIUM - 2624.50+1.53 COPPER - 9796.50+0.74
LME:  NICKEL - 15100.00+1.15 TIN - 33809.00+1.16
LME:  LEAD - 1995.00+1.27 ZINC - 2818.00+1.90
FOREX:  USD/JPY - 147.8+0.59 EUR/GBP - 1.1622-0.79
FOREX:  EUR/USD - 1.1622-0.79 GBP/USD - 1.345-0.53
STOCKS RUS:  RTSI - 1127.29-0.25
STOCKS US: DOW JONES - 45282.47-0.77 NASDAQ - 21449.29-0.22
STOCKS US: S&P 500 - 6439.32-0.43
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 42807.82+0.41 TOPIX - 3105.49+0.15
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25829.91+1.94 SSEC - 3883.56+1.51
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9321.40+0.00 CAC40 - 7843.04-1.59
STOCKS EUR:  DAX - 24273.12-0.37
25/08/2025  CBA:  USD - 382.82+0.2 GBP - 516.42+3.29
25/08/2025  CBA:  EURO - 447.44+3.72
25/08/2025  CBA:  GOLD - 41038-28 SILVER - 467.76+5.65
Volkswagen Golf II-ը վթարի են ենթարկել քրաշ-թեստում՝ ցույց տալու համար ժամանակակից մոդելների առավելությունը
26/08/2025 13:13
Կիսվել

Volkswagen Golf II-ը վթարի են ենթարկել քրաշ-թեստում՝ ցույց տալու համար ժամանակակից մոդելների առավելությունը

Dekra կազմակերպությունը պատկերավոր կերպով ցույց տվեց, թե որքան առաջ է անցել ավտոմոբիլային անվտանգությունը վերջին տասնամյակներում։ Դրա համար անցկացվեց 1989-ի արտադրության Volkswagen Golf II-ի քրաշ-թեստ՝ ըստ Euro NCAP 2020 տարվա պրոտոկոլի, և արդյունքները համեմատվեցին ժամանակակից Golf VIII-ի հետ։

Թեստի շրջանակում Golf II-ը 64 կմ/ժ արագությամբ բախվեց պատնեշի՝ 40%-անոց ճակատային շեղումով։ Այս սցենարը նմանակում է երկու նույնատիպ մեքենաների ճակատային բախում՝ մոտ 50–55 կմ/ժ արագությամբ։ Golf II-ի ուղևորային խցիկը լիովին ավիրվեց, կոնստրուկցիոն տարրերը ներթափանցեցին սրահ, իսկ գերբեռնվածությունն ու հարվածը ղեկին գրեթե անհնար կդարձնեին ողջ մնալու շանսը։ Իսկ Golf VIII-ի ուղևորային խցիկի ամբողջականությունը չխախտվեց, անվտանգության բարձիկներն ու պահման համակարգերը գործեցին ճիշտ, արդյունքում, ուղևորները կստանային միայն թեթև վնասվածքներ։

Ռեգո Ինշուրանս

Համեմատեցին նաև մեքենաների վարքագիծը ճանապարհին։ Golf VIII-ի արգելակման ճանապարհը մոտ 30%-ով կարճ էր, քան նախորդինը՝ անկախ ծածկույթի տեսակից և արագությունից։ Ճկունության թեստում Golf II-ը պահպանում էր կայունությունը մինչև 65 կմ/ժ արագությամբ, սակայն անիվը կտրվում էր ճանապարհից, մինչդեռ ժամանակակից Golf-ը հեշտությամբ անցավ թեստը 75 կմ/ժ արագությամբ:

Զգալի առաջընթաց նկատվում է նաև լուսատեխնիկայում։ Golf II-ի հալոգենային լուսարձակները 1980-ականներին համարվում էին առաջադիմական, սակայն Golf VIII-ի ժամանակակից LED-լույսերի համեմատությամբ՝ հնացած են թվում․ նորերն ապահովում են պայծառ և հավասարաչափ լուսավորություն, մոտիկ ցերեկային լույսին, ավելի լավ են լուսավորում հետիոտներին ու հեծանվորդներին։ Հետևում՝ հավելյալ LED լույսերը և պարտադիր երրորդ կանգառ-լույսը զգալիորեն բարձրացնում են տեսանելիությունը։

«Այս թեստերը ցույց տվեցին, թե ինչ մակարդակի անվտանգության է հաջողվել հասնել 35 տարվա ընթացքում», – ամփոփեց Dekra-ի փորձագետ Մարկուս Էգելհաաֆը։

Ավտոաշխարհի նորությունները հրապարակվում են ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է ԿԱՍԿՈ ապահովագրություն։ Կասկոն կօգնի անսպասելի իրավիճակներում պահպանել կայուն ֆինանսական վիճակ։

25/08/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.82
+0.2
Եվրո (EUR)
447.44
+3.72
Ռուբլի (RUR)
4.7443
+0.0054
Լարի (GEL)
141.87
+0.37
41038
-28
Արծաթ
467.76
+5.65