Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.50+0.00
EUR BUY - 446.00+0.00 EUR SELL - 452.00+2.00
OIL:  BRENT - 66.99+1.70 WTI - 62.60+1.20
COMEX:  GOLD - 3680.70-0.30 SILVER - 42.68+0.05
COMEX:  PLATINUM - 1402.70+0.15
LME:  ALUMINIUM - 2689.50+0.60 COPPER - 10067.50+0.16
LME:  NICKEL - 15391.00+1.59 TIN - 34975.00+0.80
LME:  LEAD - 2017.50+1.05 ZINC - 2957.00+1.97
FOREX:  USD/JPY - 147.66+0.09 EUR/GBP - 1.1733+0.11
FOREX:  EUR/USD - 1.1733+0.11 GBP/USD - 1.3556+0.03
STOCKS RUS:  RTSI - 1060.18-0.86
STOCKS US: DOW JONES - 45834.22-0.59 NASDAQ - 22141.10+0.44
STOCKS US: S&P 500 - 6584.29-0.05
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 44768.12+0.89 TOPIX - 3160.49+0.40
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26388.16+1.16 SSEC - 3870.60-0.12
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9283.29-0.15 CAC40 - 7825.24+0.02
STOCKS EUR:  DAX - 23698.15-0.02
12/09/2025  CBA:  USD - 383.47+0.72 GBP - 519.91+2.59
12/09/2025  CBA:  EURO - 449.96+2.75
12/09/2025  CBA:  GOLD - 44748-177 SILVER - 506.41-0.65
Volkswagen Golf II-ը վթարի են ենթարկել քրաշ-թեստում՝ ցույց տալու համար ժամանակակից մոդելների առավելությունը
26/08/2025 13:13
Կիսվել

Volkswagen Golf II-ը վթարի են ենթարկել քրաշ-թեստում՝ ցույց տալու համար ժամանակակից մոդելների առավելությունը

Dekra կազմակերպությունը պատկերավոր կերպով ցույց տվեց, թե որքան առաջ է անցել ավտոմոբիլային անվտանգությունը վերջին տասնամյակներում։ Դրա համար անցկացվեց 1989-ի արտադրության Volkswagen Golf II-ի քրաշ-թեստ՝ ըստ Euro NCAP 2020 տարվա պրոտոկոլի, և արդյունքները համեմատվեցին ժամանակակից Golf VIII-ի հետ։

Թեստի շրջանակում Golf II-ը 64 կմ/ժ արագությամբ բախվեց պատնեշի՝ 40%-անոց ճակատային շեղումով։ Այս սցենարը նմանակում է երկու նույնատիպ մեքենաների ճակատային բախում՝ մոտ 50–55 կմ/ժ արագությամբ։ Golf II-ի ուղևորային խցիկը լիովին ավիրվեց, կոնստրուկցիոն տարրերը ներթափանցեցին սրահ, իսկ գերբեռնվածությունն ու հարվածը ղեկին գրեթե անհնար կդարձնեին ողջ մնալու շանսը։ Իսկ Golf VIII-ի ուղևորային խցիկի ամբողջականությունը չխախտվեց, անվտանգության բարձիկներն ու պահման համակարգերը գործեցին ճիշտ, արդյունքում, ուղևորները կստանային միայն թեթև վնասվածքներ։

Ռեգո Ինշուրանս

Համեմատեցին նաև մեքենաների վարքագիծը ճանապարհին։ Golf VIII-ի արգելակման ճանապարհը մոտ 30%-ով կարճ էր, քան նախորդինը՝ անկախ ծածկույթի տեսակից և արագությունից։ Ճկունության թեստում Golf II-ը պահպանում էր կայունությունը մինչև 65 կմ/ժ արագությամբ, սակայն անիվը կտրվում էր ճանապարհից, մինչդեռ ժամանակակից Golf-ը հեշտությամբ անցավ թեստը 75 կմ/ժ արագությամբ:

Զգալի առաջընթաց նկատվում է նաև լուսատեխնիկայում։ Golf II-ի հալոգենային լուսարձակները 1980-ականներին համարվում էին առաջադիմական, սակայն Golf VIII-ի ժամանակակից LED-լույսերի համեմատությամբ՝ հնացած են թվում․ նորերն ապահովում են պայծառ և հավասարաչափ լուսավորություն, մոտիկ ցերեկային լույսին, ավելի լավ են լուսավորում հետիոտներին ու հեծանվորդներին։ Հետևում՝ հավելյալ LED լույսերը և պարտադիր երրորդ կանգառ-լույսը զգալիորեն բարձրացնում են տեսանելիությունը։

«Այս թեստերը ցույց տվեցին, թե ինչ մակարդակի անվտանգության է հաջողվել հասնել 35 տարվա ընթացքում», – ամփոփեց Dekra-ի փորձագետ Մարկուս Էգելհաաֆը։

Ավտոաշխարհի նորությունները հրապարակվում են ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է ԿԱՍԿՈ ապահովագրություն։ Կասկոն կօգնի անսպասելի իրավիճակներում պահպանել կայուն ֆինանսական վիճակ։

12/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.47
+0.72
Եվրո (EUR)
449.96
+2.75
Ռուբլի (RUR)
4.5602
+0.0594
Լարի (GEL)
142.03
+0.06
44748
-177
Արծաթ
506.41
-0.65