Doing Digital Forum-ը՝ IPRA Golden World Awards 2025-ի կրկնակի մրցանակակիր
Հայաստանում թվային փոխակերպումների և նորարարության առաջատար հարթակ Doing Digital Forum-ը հաղթող է ճանաչվել Միջազգային PR ասոցիացիայի (IPRA) Golden World Awards 2025-ի «Տեխնոլոգիա» (Technology) և «Երկիր/Տարածաշրջան» (Country/Region) անվանակարգերում։ Մրցանակաբաշխությանը Doing Digital Forum-ը ներկայացել է Doing Digital Forum: Armenia as a Technology արշավով։ Այն տեղի է ունեցել հոկտեմբերի 3-ին Գանայի մայրաքաղաք Աքրայում՝ միավորելով հաղորդակցության ոլորտի առաջատար մասնագետներին և փորձագետներին ամբողջ աշխարհից։
SPRING PR ընկերությունն ամենամյա Doing Digital Forum-ն իրականացնում է Հայաստանում թվային փոխակերպման օրակարգին ընդառաջ։ Ֆորումն իր շուրջն է համախմբում պետական և մասնավոր հատվածին, միջազգային առաջատար մասնագետներին՝ քննարկելու ապագայի տնտեսությունը ձևավորող տեխնոլոգիաները և դիրքավորելու Հայաստանը որպես տարածաշրջանային նորարարության ու գլոբալ փորձի փոխանակման կենտրոնական հարթակ։

«Այս կրկնակի հաղթանակը լիովին արտացոլում է Doing Digital Forum-ի առաքելությունը՝ ձևավորելու թվային երկխոսության այնպիսի հարթակ, որտեղ կառավարությունը, բիզնես ոլորտը և միջազգային փորձագետները միավորվում են՝ փոխանակելու գաղափարներ ու համատեղ ձևավորելու թվային ապագան։ Ֆորումի շնորհիվ Հայաստանը դարձել է նորարարության և համագործակցության իրական խաչմերուկ, և մեզ համար մեծ պատիվ է տեսնել, որ այս տեսլականը գնահատվում է միջազգային հարթակում»– նշում է Doing Digital Forum-ի հիմնադիր և SPRING PR -ի համահիմնադիր Տաթևիկ Սիմոնյանը։
Վերջին երեք տարիների ընթացքում Doing Digital-ն արժանացել է այնպիսի միջազգային հեղինակավոր ԶԼՄ-ների ուշադրությանը, ինչպիսիք են Forbes-ը, Yahoo Finance-ը, Associated Press-ը և այլն։ Թվային երկխոսության այս պլատֆորմի շնորհիվ համաշխարհային խոսնակները, գործընկերներն ու մասնակիցները դառնում են թվային փոխակերպման դեսպաններ՝ ամրապնդելով Հայաստանի դերը միջազգային թվային էկոհամակարգում։
IPRA-ի գլխավոր քարտուղար Ֆիլիպ Շեփարդը նշում է․ «Սա SPRING PR-ի համար կարևոր և արժանի կրկնակի մրցանակ է։ Ե՛վ «Տեխնոլոգիա», և՛ «Երկիր/Տարածաշրջան» անվանակարգերը չափազանց մրցակցային են, իսկ ժյուրին մեծապես տպավորված էր Ֆորումի ստեղծարարությամբ և ձևաչափով»։

2023 թվականից ի վեր Doing Digital-ը հյուրընկալել է ավելի քան 3000 մասնակցի, միջազգային ճանաչում ունեցող 60 խոսնակների Հայաստանից, Եվրոպայից, Մերձավոր Արևելքից և այլ տարածաշրջաններից։ Այս ընթացքում Doing Digital-ը ձևավորել է վստահելի գործընկերային ցանց և սերտ համագործակցություն ոլորտը ձևավորող առաջատար կառույցների հետ։
«Մենք կիսում ենք այս հաղթանակը բոլոր նրանց հետ, ովքեր վստահել ու հավատացել են Doing Digital-ի գաղափարին՝ առաջին իսկ օրվանից։ Շնորհակալ ենք բոլոր գործընկերներին, խոսնակներին և աջակիցներին, ովքեր շարունակում են իրենց արժեքավոր ներդրումն ունենալ ու թվային հզոր ապագային ուղղված մեր համատեղ ջանքերը լսելի դարձնել գլոբալ թվային նորարարության ճանապարհին։ Այսպիսով՝ այս հաղթանակը նաև Հայաստանինն է»- հավելում է Տաթևիկ Սիմոնյանը։
Այս համագործակցությունների շրջանակում ֆորումը հյուրընկալել է մի շարք առաջատար կազմակերպությունների ներկայացուցիչների, ինչպիսիք են ՀՀ կառավարությունը, Կենտրոնական բանկը, Arca-ն, Visa-ն, McKinsey-ն, Deloitte-ը, Amazon Web Services-ը, Edgar, Dunn & Company-ն, Singapore University of Social Sciences-ը, Apricot Capital-ը, Ameriabank-ը, Fast Bank-ը, Fastex-ը, Ucraft-ը, Hoory-ն, Հայաստանի տեղեկատվական համակարգերի գործակալությունը (ISAA), և այլն։

IPRA Golden World Awards 2025-ին միջազգային ճանաչման են արժանացել 5 մայրցամաքներ ներկայացնող 98 հաղորդակցության արշավներ։ Այս տարի մրցանակաբաշխությունը առանձնահատուկ էր նաև նրանով, որ IPRA-ն նշում էր իր գործունեության 70-ամյակը, որի շրջանակում ներկայացվեց կազմակերպության 2026 թվականի նոր նախագահը։
Ավելի քան 95 երկրների հաղորդակցության ոլորտի առաջատար մասնագետներին միավորող այս մրցանակաբաշխությունը համարվում է ժամանակակից հանրային կապերի ոլորտի ամենաբարձր գնահատականներից մեկը՝ հաճախ բնութագրվելով որպես PR ոլորտի «Օսկար»։ Այն բարձր է գնահատում նախաձեռնությունները, որոնք խթանում են հասարակական, տեխնոլոգիական և մշակութային զարգացումը և օրինակելի են պրոֆեսիոնալ հաղորդակցության տեսանկյունից։
IPRA Golden World Awards 2025 -ի հաղթողների ցանկում են այնպիսի խոշոր միջազգային ընկերություններ, ինչպիսիք ենք McDonald’s-ը Adobe-ը, Kia-ն և այլն, ինչպես նաև հայաստանյան Armswissbank-ն իր Climate Intelligence: Armswissbank Leads Green արշավով։ Հաղթողների ամբողջական ցանկն այստեղ։

