OpenAI-ը գործարկել է հավելվածների խանութ ChatGPT-ի մեջ
OpenAI-ը գործարկել է ChatGPT-ի համար նախատեսված հավելվածների խանութ։ Մշակողները կարող են չաթբոտի ներսում թողարկել իրենց սեփական արտադրանքը՝ հարցում ուղարկելով։
Առաջին հաստատված լուծումները հասանելի կլինեն 2026 թվականին։ Առավել տարածված գործիքները կարող են առաջնահերթություն ստանալ որոնման արդյունքներում կամ ապագայում առաջարկվել արհեստական բանականության կողմից։
Օգտատերերը կարող են ուսումնասիրել հավելվածների խանութում առկա տարբերակները։ Այն կարելի է գտնել «Գործիքներ» ցանկում կամ chatgpt.com/apps կայքում։
Մշակողները կարող են ուղիղ հղումներ տեղադրել արտաքին հարթակներում՝ օգտատերերին ուղղակիորեն վերահղելով հավելվածի կատալոգի էջ։
Միանալուց հետո հավելվածները ակտիվանում են զրույցի ընթացքում՝ @ նշանի միջոցով։ Ընկերությունը փորձարկում է դրանք առանց հիշատակումների ցուցադրելու հնարավորություն՝ հիմնվելով զրույցի համատեքստի, երրորդ կողմի լուծումների օգտագործման ձևերի և օրինաչափությունների նախասիրությունների վրա։ Նման ինտեգրացիաները հնարավոր դարձնելու համար OpenAI-ը թողարկել է Apps SDK-ն։
Վաղ փուլում մշակողներին թույլատրվելու է օգտատերերին ուղղորդել արտաքին ռեսուրսներ՝ ֆիզիկական ապրանքների համար վճարելու համար: Ուսումնասիրվում են լրացուցիչ դրամայնացման տարբերակներ։
Հոկտեմբերին Սեմ Ալթմանի ընկերությունը ներկայացրեց ChatGPT-ի շրջանակներում հավելվածներ ստեղծելու հնարավորությունը: Սա թույլ է տալիս օգտատերերին անմիջականորեն փոխազդել այնպիսի ծառայությունների հետ, ինչպիսիք են Booking.com-ը, Expedia-ն, Spotify-ը, Figma-ն, Coursera-ն, Zillow-ն, Canva-ն և այլն։
Դեկտեմբերին չաթբոտին ավելացվեցին Adobe-ի այնպիսի գործիքներ, ինչպիսիք են Photoshop-ը, Acrobat-ը և Express-ը: Օգտատերերը կարող են ստեղծել դիզայններ և խմբագրել պատկերներ և PDF ֆայլեր անմիջապես չաթբոտի ինտերֆեյսում:
«Կարմիր կոդը» նորություն չէ
Google-ի և արհեստական բանականության այլ ընկերությունների մրցակցությունը ստիպեց Ալթմանին հայտարարել «կարմիր կոդ»։
Պարզվում է, որ սա առաջին անգամը չէ, որ նման որոշում է կայացվում։ Ստարտափի ղեկավարությունը նախկինում պահանջել է աշխատակիցներից մի կողմ դնել ոչ էական առաջադրանքները և ամբողջությամբ կենտրոնանալ հիմնական նպատակի վրա։
Վերջին «կարմիր կոդը» հայտարարվել է Google-ի և Anthropic-ի լուծումների աճող ժողովրդականության ֆոնին։ Gemini-ն դառնում է ավելի ու ավելի պահանջված արհեստական բանականության ծառայություն և օգտագործման մասշտաբներով արդեն մոտենում է ChatGPT-ին։
Նոյեմբերին Google-ը ներկայացրեց իր առաջատար Gemini 3 մոդելը, որը համարվում է «աշխարհի լավագույնը»։ Ավելի ուշ ընկերությունը թողարկեց իր պատկերների ստեղծման գործիքի նոր տարբերակը՝ Nano Banana Pro-ն։
Code Red-ից ի վեր OpenAI-ը թողարկել է մի քանի թողարկումներ՝ ի պատասխան ամերիկյան կորպորացիայի որոշումների՝ GPT-5.2 և իր ChatGPT Images պատկերների գեներատորի նոր տարբերակը՝ GPT Image 1.5-ը։
