ԱՄՆ-ում ինտերնետային գովազդի շուկան առաջին անգամ գերազանցեց հեռարձակվող հեռուստատեսության գովազդի շուկային
Interactive Advertising Bureau-ի և PricewaterhouseCoopers-ի կողմից հրապարակված զեկույցի համաձայն 2013թ.-ին ինտերնետային գովազդի շուկայի ծավալն առաջին անգամ գերզանցել է հեռարձակվող հեռուստատեսությանը:
Զեկույցում նշված ցուցանիշների համաձայն 2013թ.-ին ինտերնետային գովազդի շուկան ԱՄՆ-ում աճել է 17%-ով և կազմել 42.8 միլիարդ դոլար: Սույն ցուցանիշը 2.7 միլիարդով ավել է, քան հեռարձակվող հեռուստատեսության գովազդային շուկայի ծավալը: Արդարության համար պետք է նշել, որ զեկույցի հեղինակներն առանձնացրել է հեռարձակվող և կաբելային հեուստատեսությունների ցուցանիշները: 2013թ.-ին ԱՄՆ կաբելային հեռուստատեսությունների գովազի շուկայի ծավալը կազմել է 34.4 միլիարդ դոլար, և եթե հաշվի առնենք հեռուստատեսությունների միասնական ցուցանիշը, ապա պատկերն այլ կլինի: Տպագիր մամուլի գովազդի ծավալը 18 միլիարդ է, ռադիոյի դեպքում ցուցանիշը կազմել է 16.7 միլիարդ, գովազդային ամսագրերի գովազդի շուկան 13.4 միլիարդ է, արտաքին գովազդը` 7.9 միլիարդ:
Ինչպես տեսնում ենք հաջորդ նկարում, 2005թ.-ից ինտերնետ գովազդի շուկայի ծավալն անշեղորեն աճում է, հակառակ պատկերն է տպագիր մամուլի մոտ:
Ինտերնետ գովազդի շուկայի ամենամեծ մասը զբաղեցնում է որոնողական համակարգերում տեղադրվող գովազդը` 43%, բաներային գովազդը կազմում է 19%, մեկ տարում երկու անգամ աճել է մոբայլ գովազդը` 17%: