Բիզնես

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 383.50+0.00
EUR BUY - 443.00+4.00 EUR SELL - 448.00+1.00
OIL:  BRENT - 68.24+1.05 WTI - 64.20+0.90
COMEX:  GOLD - 3470.80+0.75 SILVER - 39.04+0.54
COMEX:  PLATINUM - 1359.20+0.79
LME:  ALUMINIUM - 2638.00+0.51 COPPER - 9837.00+0.41
LME:  NICKEL - 15285.00+1.23 TIN - 34198.00+1.15
LME:  LEAD - 1988.00-0.35 ZINC - 2813.50-0.16
FOREX:  USD/JPY - 146.95-0.16 EUR/GBP - 1.1661+0.18
FOREX:  EUR/USD - 1.1661+0.18 GBP/USD - 1.3493-0.08
STOCKS RUS:  RTSI - 1142.79+0.23
STOCKS US: DOW JONES - 45636.90+0.16 NASDAQ - 21705.16+0.53
STOCKS US: S&P 500 - 6501.86+0.32
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 42718.47-0.26 TOPIX - 3075.18-0.47
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25077.62+0.32 SSEC - 3857.93+0.37
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9216.82-0.42 CAC40 - 7762.60+0.24
STOCKS EUR:  DAX - 24039.92-0.03
29/08/2025  CBA:  USD - 382.52-0.45 GBP - 514.87-2.98
29/08/2025  CBA:  EURO - 446.29-0.71
29/08/2025  CBA:  GOLD - 41908+336 SILVER - 478.83+8.3
Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2014. Google-ը շրջանցել է Apple-ին
21/05/2014 15:29
Կիսվել

Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2014. Google-ը շրջանցել է Apple-ին

Millward Brown (BrandZ) գործակալության կողմից հերթական անգամ կազմվել է աշխարհի ամենաթանկ 100 բրենդի ցուցակը: 2014թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Google-ը, որի բրենդը գնահատվել է 158.843 մլրդ դոլար (+40%): Անցյալ տարի Google-ը երկրորդն էր:

Երկրորդ հորիզոնական է նահանջել Apple կորպորացիան: Տեխնոլոգիական հսկայի բրենդի արժեքը նվազել է 20%-ով և կազմել 147.880 մլրդ դոլար:

Երրորդ տեղում է IBM-ը` 107.541 մլր դոլար` -4%: Չորրորդ հորիզոնականում է Microsoft-ը` 90.185 մլրդ դոլար` +29%: Հինգերորդ տեղում է McDonalds-ը` 85.706 մլրդ դոլար` -5%: Coca-Cola-ն վեցերորդն է` 80.683 մլրդ դոլար` +3%: Յոթերորդ հորիզոնականում է Visa-ն` 79.197 մլրդ դոլար` +41%: AT&T-ն ութերորդն է` 77.883 մլրդ դոլար` +3%: Marlboro-ն իններորդն է` 67.341 մլրդ դոլար` -3%: Տասնայկը եզրափակում է Amazon-ը` 64.255 մլրդ դոլար` +41%:

Ինչպես տեսնում ենք, տասնայկում ամենշատը տեխնոլոգիական ընկերություններն են` թվով 4:

Տոկոսային առումով ամենամեծ աճ արձանագրած բրենդները հետևայլն են` 1. Tencent` +97%` 53.615 մլրդ դոլար: 2. Facebook` +68%` 35.740 մլրդ դոլար: 3. BT` +61%` 15.367 մլրդ դոլար: 4. IKEA` 61%` 19.367 մլրդ դոլար: 5. Uniqlo` 58%` 7.303 մլրդ դոլար:

Ցուցակում առաջին անգամ են հայտնվել` Twitter` 71 հորիզոնական, 13.837 մլրդ դոլար: Linkedin` 77 հորիզոնական` 12.407 մլրդ: Ford` 83 հորիզոնական` 11.802 մլրդ դոլար: Bank of America` 94 հորիզոնական` 10.149 մլրդ դոլար: PayPal` 97 հորիզոնական, 9.833 մլրդ դոլար: ING Bank` 98 հորիզոնական, 9.771 մլրդ դոլար: UBS` 99 հորիզոնական, 9.683 մլրդ դոլար:

100 ամենաթանկ բրենդներից 50-ը ներկայացնում են Հյուսիսային Ամերիկան, այս հիսուն բրենդներին բաժին է ընկնում ցուցակում ընդգրկված բրենդների ընդհանուր արժեքի 66%-ը: Մայրցամաքային Եվրոպային բաժին է ընկնում 23 բրենդ` ընդհանուր արժեքի 14%: Ասիական բրենդների թիվը 20 է` ընդհանուր արժեքըի 15%: Մեծ Բրիտանական բրենդների թիվը 6-ն է` ընդհանուր արժեքի 5%: Ցուցակում տեղ է գտել նաև մեկ աֆրիկական բրենդ:

29/08/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.52
-0.45
Եվրո (EUR)
446.29
-0.71
Ռուբլի (RUR)
4.7613
-0.0085
Լարի (GEL)
141.92
-0.26
41908
+336
Արծաթ
478.83
+8.3