Լայն սպառման ապրանքների ոլորտի ամենաթանկ բրենդները-2014
Լայն սպառման ապրանքների ոլորտի ամենաթանկ բրենդ է ճանաչվել ամերիկյան Gillette-ը, որը գնահատվում է 22,845 մլրդ դոլար: Interbrand գործակալության հրապարակած վարկանիշի համաձայն՝ մեկ տարվա ընթացքում բրենդի արժեքը նվազել է 9%-ով:
Վարկանիշի 2-րդ տեղում ամերիկյան Pampers-ն է` 14,078 մլրդ դոլար արժեքով, 3-րդ տեղում` ամերիկյան Kellogg’s-ը` 13,442 մլրդ դոլար արժեքով, 4-րդում` ֆրանսիական L’Oréal-ը` 10,162 մլրդ դոլարով: Մեկ տարվա ընթացքում Pampers-ի բրենդը թանկացել է 8%-ով, Kellogg’s-ինը` 4%-ով, իսկ L’Oréal-ի բրենդը` 3%-ով: Հնգյակը եզրափակում է ամերիկյան Colgate-ը` 8,215 մլրդ դոլար արժեքով (+5%):
Ընդհանուր առմամբ, Interbrand գործակալության հրապարակած` աշխարհի ամենաթանկ 100 բրենդների վարկանիշում ընդգրկվել է լայն սպառման ապրանքների ոլորտին պատկանող 10 բրենդ:
Նշենք նաև, որ Gillette-ը աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային բրենդների 100-յակում զբաղեցրել է 18-րդ հորիզոնականը, Pampers-ը` 30-րդը, Kellogg’s-ը` 32-րդը, L’Oréal-ը` 43-րդը և Colgate-ը` 50-րդ հորիզոնականը:
Երկրորդ հնգյակում ընդգրկվել են նաև ֆրանսիական Danone-ը (8,205 մլրդ դոլար), շվեյցարական Nestlé-ն (8 մլրդ դոլար), ամերիկյան Johnson & Johnson-ը (5,194 մլրդ դոլար), ամերիկյան Duracell-ը (4,935 մլրդ դոլար) և Kleenex-ը (4,643 մլրդ դոլար):