Ոչ ալկոհոլային խմիչքների լավագույն 10 բրենդները
Ինչպես և նախորդ տարի, այս տարի էլ ոչ ալկոհոլային խմիչքների ոլորտի ամենաթանկ բրենդը Coca-Cola-ն է, որի արժեքը գնահատվում է 35.8 մլրդ դոլար: Երկրորդ տեղում է Pepsi-ն: Pepsi ապրանքային նշանի գինը կազմում է 21.4 մլրդ դոլար: Էներգետիկ խմիչքների առաջատար Red Bull-ը երրորդն է՝ 7.4 մլրդ դոլար: Չորրորդ հորիզոնականում է Nescafe բրենդը, որի գինը կազմում է 5.2 մլրդ դոլար: Լավագույն հնգյակը եզրափակում է Coca-Cola Group-ին պատկանող Sprite բրենդը, որի գին 4 մլրդ դոլար է:
Mountain Dew-ը հայտնվել է վեցերորդ հորիզոնականում՝ 3.9 մլրդ դոլար, որին հաջորդում է Coca-Cola Group-ին պատկանող Fanta-ն: «Ֆանտա» ապրանքային նշանի գինը 3.35 մլրդ դոլար է: Վարկանիշում Tropicana Beverages-ը ութերորդն է, որի գինը կազմում է 3.1 մլրդ դոլար, իսկ Gatorade-ը իներորդն է՝ 3.068 մլրդ դոլար: Լավագույն տասնյակը եզրափակում է Pepsi Co.-ին պատկանող 7UP-ը՝ 2.48 մլրդ դոլար: