Բիզնես

USD BUY - 388.00+0.00 USD SELL - 390.00+0.00
EUR BUY - 410.00+1.00 EUR SELL - 416.00+1.00
OIL:  BRENT - 73.26-0.29 WTI - 69.50+0.17
COMEX:  GOLD - 2641.20+0.48 SILVER - 31.26-0.64
COMEX:  PLATINUM - 979.30+0.16
LME:  ALUMINIUM - 2607.50-1.59 COPPER - 9072.50+0.78
LME:  NICKEL - 15729.00+1.22 TIN - 29023.00+0.98
LME:  LEAD - 1991.00+1.74 ZINC - 2951.50+0.14
FOREX:  USD/JPY - 155.06+0.53 EUR/GBP - 1.0589-0.07
FOREX:  EUR/USD - 1.0589-0.07 GBP/USD - 1.2678-0.02
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43268.94-0.28 NASDAQ - 18987.47+1.04
STOCKS US: S&P 500 - 5916.98+0.40
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38414.43+0.51 TOPIX - 2710.03+0.68
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19663.67+0.44 SSEC - 3346.01+0.67
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8099.02-0.13 CAC40 - 7229.64-0.67
STOCKS EUR:  DAX - 19060.31-0.67
19/11/2024  CBA:  USD - 388.97+0.08 GBP - 491.54+0.41
19/11/2024  CBA:  EURO - 410.79+0.67
19/11/2024  CBA:  GOLD - 32600.42+444.94 SILVER - 384.42+1.07
Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018
09/12/2018 20:40
Կիսվել

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Հայտնի Interbrand գործակալությունը հրապարակել է 2018թ. աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։

Հերթական անգամ 100 բրենդից բաղկացած ցուցակը գլխավորել է Apple կորպորացիան։ 2017թ. համեմատ Apple բրենդի արժեքն աճել է 16%-ով և կազմել 217.48 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Երկրորդ հորիզոնականում Google-ն է, որը գնահատվել է 155.506 մլրդ դոլար։ 2017թ. համեմատ արձանագրվել է աճ 10%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Amazon-ը, որի բրենդն աճել է 56%-ով և կազմել 100.764 մլրդ դոլար։

Չորրորդ տեղում է Microsoft-ը, որը գնահատվել է 92.715 մլրդ դոլար՝ +16%։ Coca-Cola բրենդի արժեքը նվազել է 5%-ով և կազմել 66.341 մլրդ դոլար։ Samsung-ը վեցերորդ հորիզոնականում է՝ 59.89 մլրդ դոլար՝ +6%։ Յոթերորդ տեղում է Toyota-ն, բրենդի արժեքն աճել է 6%-ով և կազմել 53.404 մլրդ դոլար։ 8-րդ հորիզոնականում է Mercedes-Benz-ը՝ +2%՝ 48.601 մլրդ դոլար։ Իններորդ տեղում է Facebook-ը, որը գնահատվել է 45.168 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է 6% անկում։ Տանսյակը եզրափակում է McDonald’s-ը, որի բրենդը գնահատվել է 43.417 մլրդ դոլար, արձանագրվել է 5% աճ։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն Տեխնոլոգիական, Ֆինանսական և Ավտոմեքենաշինական բրենդները։

Ամենամեծ աճ արձանագրած բրենդները հետևյալն են. Amazon` +56%, Netflix` +45%, Gucci` +30%, salesforce` +23%, LOUIS VUITTON` +23%, PayPal` +22%, MasterCard` +19%, Adobe` +19%, Ferrari` +18%, Caterpillar` +18%:

Ցուցակում կա 5 նորեկ. Chanel` 25-րդ հորիզոնական՝ 25.005 մլրդ դոլար, Spotify` 92-րդ հորիզոնական՝ 5.176 մլրդ դոլար, Hennessy` 98-րդ հորիզոնական՝ 4.722 մլրդ դոլար, Nintendo` 99-րդ հորիզոնական՝ 4.696 մլրդ դոլար, Subaru` 100-րդ հորիզոնական՝ 4.214 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

19/11/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.97
+0.08
Եվրո (EUR)
410.79
+0.67
Ռուբլի (RUR)
3.89
+0.02
Լարի (GEL)
142.35
-0.15
32600.42
+444.94
Արծաթ
384.42
+1.07