Բիզնես

USD BUY - 384.00+0.50 USD SELL - 387.50+0.50
EUR BUY - 437.00-1.00 EUR SELL - 445.00-1.00
OIL:  BRENT - 76.47-0.42 WTI - 75.10-0.20
COMEX:  GOLD - 3390.60-0.56 SILVER - 36.79-1.50
COMEX:  PLATINUM - 1339.70+5.70
LME:  ALUMINIUM - 2547.00-0.14 COPPER - 9655.50-0.14
LME:  NICKEL - 15053.00+0.86 TIN - 32354.00+0.27
LME:  LEAD - 1993.00+0.86 ZINC - 2636.50-0.08
FOREX:  USD/JPY - 145.05-0.03 EUR/GBP - 1.1467-0.26
FOREX:  EUR/USD - 1.1467-0.26 GBP/USD - 1.3409-0.19
STOCKS RUS:  RTSI - 1117.27+0.10
STOCKS US: DOW JONES - 42171.66-0.10 NASDAQ - 19546.27+0.13
STOCKS US: S&P 500 - 5980.87-0.03
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38488.34-1.02 TOPIX - 2792.08-0.58
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23237.74-1.99 SSEC - 3362.11-0.79
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8843.47+0.11 CAC40 - 7656.12-0.36
STOCKS EUR:  DAX - 23317.81-0.50
19/06/2025  CBA:  USD - 384.81+0.37 GBP - 516.03-0.58
19/06/2025  CBA:  EURO - 441.42-0.38
19/06/2025  CBA:  GOLD - 41959+78 SILVER - 459.68+1.56
Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018
09/12/2018 20:40
Կիսվել

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Հայտնի Interbrand գործակալությունը հրապարակել է 2018թ. աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։

Հերթական անգամ 100 բրենդից բաղկացած ցուցակը գլխավորել է Apple կորպորացիան։ 2017թ. համեմատ Apple բրենդի արժեքն աճել է 16%-ով և կազմել 217.48 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Երկրորդ հորիզոնականում Google-ն է, որը գնահատվել է 155.506 մլրդ դոլար։ 2017թ. համեմատ արձանագրվել է աճ 10%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Amazon-ը, որի բրենդն աճել է 56%-ով և կազմել 100.764 մլրդ դոլար։

Չորրորդ տեղում է Microsoft-ը, որը գնահատվել է 92.715 մլրդ դոլար՝ +16%։ Coca-Cola բրենդի արժեքը նվազել է 5%-ով և կազմել 66.341 մլրդ դոլար։ Samsung-ը վեցերորդ հորիզոնականում է՝ 59.89 մլրդ դոլար՝ +6%։ Յոթերորդ տեղում է Toyota-ն, բրենդի արժեքն աճել է 6%-ով և կազմել 53.404 մլրդ դոլար։ 8-րդ հորիզոնականում է Mercedes-Benz-ը՝ +2%՝ 48.601 մլրդ դոլար։ Իններորդ տեղում է Facebook-ը, որը գնահատվել է 45.168 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է 6% անկում։ Տանսյակը եզրափակում է McDonald’s-ը, որի բրենդը գնահատվել է 43.417 մլրդ դոլար, արձանագրվել է 5% աճ։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն Տեխնոլոգիական, Ֆինանսական և Ավտոմեքենաշինական բրենդները։

Ամենամեծ աճ արձանագրած բրենդները հետևյալն են. Amazon` +56%, Netflix` +45%, Gucci` +30%, salesforce` +23%, LOUIS VUITTON` +23%, PayPal` +22%, MasterCard` +19%, Adobe` +19%, Ferrari` +18%, Caterpillar` +18%:

Ցուցակում կա 5 նորեկ. Chanel` 25-րդ հորիզոնական՝ 25.005 մլրդ դոլար, Spotify` 92-րդ հորիզոնական՝ 5.176 մլրդ դոլար, Hennessy` 98-րդ հորիզոնական՝ 4.722 մլրդ դոլար, Nintendo` 99-րդ հորիզոնական՝ 4.696 մլրդ դոլար, Subaru` 100-րդ հորիզոնական՝ 4.214 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

19/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
384.81
+0.37
Եվրո (EUR)
441.42
-0.38
Ռուբլի (RUR)
4.9089
-0.0066
Լարի (GEL)
141.22
+0.14
41959
+78
Արծաթ
459.68
+1.56