Բիզնես

USD BUY - 389.50+0.00 USD SELL - 393.50+0.50
EUR BUY - 427.00-1.00 EUR SELL - 438.00+0.00
OIL:  BRENT - 65.58-5.80 WTI - 62.32-6.14
COMEX:  GOLD - 3056.10-2.00 SILVER - 29.80-5.70
COMEX:  PLATINUM - 915.30-3.74
LME:  ALUMINIUM - 2378.50-2.84 COPPER - 8780.00-6.26
LME:  NICKEL - 14758.00-6.19 TIN - 35378.00-5.24
LME:  LEAD - 1906.00-2.53 ZINC - 2657.00-2.08
FOREX:  USD/JPY - 146.9+0.78 EUR/GBP - 1.0955-1.20
FOREX:  EUR/USD - 1.0955-1.20 GBP/USD - 1.289-1.58
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 38314.86-5.50 NASDAQ - 15587.79-5.82
STOCKS US: S&P 500 - 5074.08-5.97
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 33780.58-2.75 TOPIX - 2482.06-3.37
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22849.81+0.00 SSEC - 3342.01+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8054.98-4.95 CAC40 - 7274.95-4.26
STOCKS EUR:  DAX - 20641.72-4.95
04/04/2025  CBA:  USD - 391.22-0.10 GBP - 508.39-5.88
04/04/2025  CBA:  EURO - 431.28-1.25
04/04/2025  CBA:  GOLD - 39220.00-30.00 SILVER - 408.47-17.66
Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018
09/12/2018 20:40
Կիսվել

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Հայտնի Interbrand գործակալությունը հրապարակել է 2018թ. աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։

Հերթական անգամ 100 բրենդից բաղկացած ցուցակը գլխավորել է Apple կորպորացիան։ 2017թ. համեմատ Apple բրենդի արժեքն աճել է 16%-ով և կազմել 217.48 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Երկրորդ հորիզոնականում Google-ն է, որը գնահատվել է 155.506 մլրդ դոլար։ 2017թ. համեմատ արձանագրվել է աճ 10%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Amazon-ը, որի բրենդն աճել է 56%-ով և կազմել 100.764 մլրդ դոլար։

Չորրորդ տեղում է Microsoft-ը, որը գնահատվել է 92.715 մլրդ դոլար՝ +16%։ Coca-Cola բրենդի արժեքը նվազել է 5%-ով և կազմել 66.341 մլրդ դոլար։ Samsung-ը վեցերորդ հորիզոնականում է՝ 59.89 մլրդ դոլար՝ +6%։ Յոթերորդ տեղում է Toyota-ն, բրենդի արժեքն աճել է 6%-ով և կազմել 53.404 մլրդ դոլար։ 8-րդ հորիզոնականում է Mercedes-Benz-ը՝ +2%՝ 48.601 մլրդ դոլար։ Իններորդ տեղում է Facebook-ը, որը գնահատվել է 45.168 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է 6% անկում։ Տանսյակը եզրափակում է McDonald’s-ը, որի բրենդը գնահատվել է 43.417 մլրդ դոլար, արձանագրվել է 5% աճ։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն Տեխնոլոգիական, Ֆինանսական և Ավտոմեքենաշինական բրենդները։

Ամենամեծ աճ արձանագրած բրենդները հետևյալն են. Amazon` +56%, Netflix` +45%, Gucci` +30%, salesforce` +23%, LOUIS VUITTON` +23%, PayPal` +22%, MasterCard` +19%, Adobe` +19%, Ferrari` +18%, Caterpillar` +18%:

Ցուցակում կա 5 նորեկ. Chanel` 25-րդ հորիզոնական՝ 25.005 մլրդ դոլար, Spotify` 92-րդ հորիզոնական՝ 5.176 մլրդ դոլար, Hennessy` 98-րդ հորիզոնական՝ 4.722 մլրդ դոլար, Nintendo` 99-րդ հորիզոնական՝ 4.696 մլրդ դոլար, Subaru` 100-րդ հորիզոնական՝ 4.214 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

04/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
391.22
-0.10
Եվրո (EUR)
431.28
-1.25
Ռուբլի (RUR)
4.63
-0.04
Լարի (GEL)
142.08
+0.30
39220.00
-30.00
Արծաթ
408.47
-17.66