Բիզնես

USD BUY - 383.00-1.00 USD SELL - 386.00-0.50
EUR BUY - 432.00+0.00 EUR SELL - 438.00-1.00
OIL:  BRENT - 64.98-2.06 WTI - 61.68-2.11
COMEX:  GOLD - 3338.10+0.88 SILVER - 33.90+1.92
COMEX:  PLATINUM - 1081.70+2.16
LME:  ALUMINIUM - 2471.50+0.88 COPPER - 9519.50-0.04
LME:  NICKEL - 15518.00-0.28 TIN - 33083.00+0.56
LME:  LEAD - 1980.50+0.97 ZINC - 2710.50+1.27
FOREX:  USD/JPY - 143.34-0.34 EUR/GBP - 1.1327+0.00
FOREX:  EUR/USD - 1.1327+0.00 GBP/USD - 1.3421-0.04
STOCKS RUS:  RTSI - 1109.77+0.20
STOCKS US: DOW JONES - 41860.44-1.91 NASDAQ - 18872.64-1.41
STOCKS US: S&P 500 - 5844.61-1.61
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 36985.87-0.84 TOPIX - 2717.09-0.58
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23544.31-1.19 SSEC - 3380.19-0.22
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8786.46+0.06 CAC40 - 7910.49-0.40
STOCKS EUR:  DAX - 24122.40+0.36
22/05/2025  CBA:  USD - 384.44-0.62 GBP - 515.15-1.14
22/05/2025  CBA:  EURO - 434.11-2.47
22/05/2025  CBA:  GOLD - 40784.00+406.00 SILVER - 409.86+7.51
Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018
09/12/2018 20:40
Կիսվել

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Հայտնի Interbrand գործակալությունը հրապարակել է 2018թ. աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։

Հերթական անգամ 100 բրենդից բաղկացած ցուցակը գլխավորել է Apple կորպորացիան։ 2017թ. համեմատ Apple բրենդի արժեքն աճել է 16%-ով և կազմել 217.48 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Երկրորդ հորիզոնականում Google-ն է, որը գնահատվել է 155.506 մլրդ դոլար։ 2017թ. համեմատ արձանագրվել է աճ 10%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Amazon-ը, որի բրենդն աճել է 56%-ով և կազմել 100.764 մլրդ դոլար։

Չորրորդ տեղում է Microsoft-ը, որը գնահատվել է 92.715 մլրդ դոլար՝ +16%։ Coca-Cola բրենդի արժեքը նվազել է 5%-ով և կազմել 66.341 մլրդ դոլար։ Samsung-ը վեցերորդ հորիզոնականում է՝ 59.89 մլրդ դոլար՝ +6%։ Յոթերորդ տեղում է Toyota-ն, բրենդի արժեքն աճել է 6%-ով և կազմել 53.404 մլրդ դոլար։ 8-րդ հորիզոնականում է Mercedes-Benz-ը՝ +2%՝ 48.601 մլրդ դոլար։ Իններորդ տեղում է Facebook-ը, որը գնահատվել է 45.168 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է 6% անկում։ Տանսյակը եզրափակում է McDonald’s-ը, որի բրենդը գնահատվել է 43.417 մլրդ դոլար, արձանագրվել է 5% աճ։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն Տեխնոլոգիական, Ֆինանսական և Ավտոմեքենաշինական բրենդները։

Ամենամեծ աճ արձանագրած բրենդները հետևյալն են. Amazon` +56%, Netflix` +45%, Gucci` +30%, salesforce` +23%, LOUIS VUITTON` +23%, PayPal` +22%, MasterCard` +19%, Adobe` +19%, Ferrari` +18%, Caterpillar` +18%:

Ցուցակում կա 5 նորեկ. Chanel` 25-րդ հորիզոնական՝ 25.005 մլրդ դոլար, Spotify` 92-րդ հորիզոնական՝ 5.176 մլրդ դոլար, Hennessy` 98-րդ հորիզոնական՝ 4.722 մլրդ դոլար, Nintendo` 99-րդ հորիզոնական՝ 4.696 մլրդ դոլար, Subaru` 100-րդ հորիզոնական՝ 4.214 մլրդ դոլար։

Interbrand. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

22/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
384.44
-0.62
Եվրո (EUR)
434.11
-2.47
Ռուբլի (RUR)
4.83
+0.03
Լարի (GEL)
140.51
-0.10
40784.00
+406.00
Արծաթ
409.86
+7.51