«ԱՐՄԵՆՏԵԼ»-Ը ԳՈՐԾԱՐԿԵԼ Է «ՕՆԼԱՅՆ ԽՈՐՀՐԴԱՏՈՒ» ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆԸ
“ԱրմենՏել” ընկերությունը (ապրանքանիշը` Beeline) հայտարարում է “Օնլայն խորհրդատու” ծառայության գործարկմանմասին: Ծառայությունը հնարավորություն է տալիս հաճախորդին օնլայն երկխոսության “չատի” միջոցով ստանալ լիարժեքտեղեկատվություն “ԱրմենՏել” ընկերության կողմից մատուցվող ծառայությունների լայն տեսականու վերաբերյալ: Հարցերիցանկը, որով կարելի է ընկերության մասնագետների կողմից ստանալ օպերատիվ խորհրդատվություն ներառում է տեխնիկականբնույթի, ծառայություների, սակագների, ակցիաների, առկա պարտքերի և այլնի վերաբերյալ տեղեկատվություն: Ծառայություննանվճար է և կարելի է օգտվել հնարավորություններից` այցելելով ընկերության www.beeline.am կայք:
Ինչպես այսօր հրավիրված մամլո ասուլիսի շրջանակներում նշեց ց “ԱրմենՏել” ընկերության Հաճախորդների սպասարկման ծառայության ղեկավար Բուրաստան Մովսիսյանը` “Օնլայն խորհրդատու” ծառայությունը “ՎիմպելԿոմ” ընկերությունների խմբիմեջ հանդիսանում է նորարարություն: Նշված ծրագրի հաջողությունը հնարավորություն կտա տարածել դրական փորձն այն երկրներում, որտեղ ներկայացված է Beeline ապրանքանիշը: Բուրաստան Մովսիսյանի խոսքերով` ներդնելով “օնլայն” սպասարկումն ի լրումն գործող հեռախոսային սպասարկման, այն դարձնում է ընկերությանը միասնական օպերատոր ոչ միայնկապի այլ նաև Հայաստանի հաճախորդների սպասարկման ոլորտում:
“Օնլայն խորհրդատու” ծառայության պատուհանում բաժանորդներին ներկայացված են թեմաների ծառը, ինչպես նաևայցելուների ընդհանուր քանակը: Օպերատորը կարող է ուղորդել այցելուի հարցը մեկ այլ օպերատորի` կախված քննարկմանթեմայից:
Սովորական տեքստային հաղորդագրությունից բացի, օպերատորը կարող է այցելուին ուղարկել հղում, որին սեղմելիսհաճախորդը կարող է գտնել իրեն հետաքրքրող հարցի պատասխանը: Հաճախորդը նաև հնարավորություն ունի պահելօպերատորի հետ երկխոսության պատմությունն` անհրաժեշտության դեպքում կրկին վերանայելու համար: