ՏԵՂԻ Է ՈՒՆԵՑԵԼ ՎԻՎԱՍԵԼ-ՄՏՍ-Ի` ՆՈՐ ՍԵՐՆԴԻ ԱՌԱՋԻՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԻ ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ ԲԱՑՈՒՄԸ
ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը, «ՄՏՍ» ԲԲԸ դուստր ձեռնարկությունը, հայտարարում է Երևանի կենտրոնում` Սայաթ-Նովա 12 հասցեում բոլոր ծառայությունների մատուցումը մեկ տեղում համադրող սպասարկման կենտրոնի պաշտոնական բացման մասին: Այն կգործի շաբաթական յոթ օր, օրը 16 ժամ` 08:00-ից մինչև 24:00:
ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը հետաքրքիր մոտեցում է որդեգրել սպասարկման կենտրոնի ձևավորման հարցում` որակական նոր չափանիշ սահմանելով Հայաստանի բջջային հեռահաղորդակցության ոլորտում: Այս կենտրոնն առաջինն է իր տեսակի մեջ. տարածքն այստեղ կազմակերպված է այնպես, որ գրավիչ և հանգիստ միջավայրում հաճախորդը կարողանա լիովին վայելել ընկերության ծառայություններին ու առաջարկվող տեսականուն ծանոթանալու, ինչպես նաև փորձարկելու ողջ ընթացքը:
Այս սպասարկման կենտրոնում կիրառված մի շարք լուծումների շնորհիվ, հեռախոսասարքերը, անլար մոդեմները և բաժանորդների համար նախատեսված ուղեցույցները ներկայացված են առավել մատչելի կերպով` հաղորդելով այն ջերմությունը, հոգատարությունն ու հուսալիությունը, որ բնորոշ են ՎիվաՍել-ՄՏՍ ապրանքանիշին: Այստեղ լուծված են ոչ միայն տեխնոլոգիական վերջին նվաճումների հիման վրա ստեղծված սարքերի` բաժանորդին պատշաճ կերպով ներկայացնելու, այլև վերջինիս առավելագույն հարմարավետություն ապահովելու խնդիրները:
Կենտրոնում տեղադրված են հպումային էկրանով ինքնասպասարկման սարքավորումներ, որոնք այցելուներին թույլ են տալիս ծանոթանալ ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի ծառայությունների ամբողջ տեսականուն: Այստեղ նաև գործում է հերթերի կառավարման ձայնային համակարգ: Նորաբաց սպասարկման կենտրոնում ներկայացված է ընկերության ծառայությունների ամբողջ տեսականին` միջազգային ռոումինգ, հետվճարային և կանխավճարային փաթեթները` համապատասխան սակագնային պլաններով, տարբեր արժեքի վերալիցքավորման քարտերը, ինչպես նաև վճարումների ընդունման, հեռախոսահամարի ընտրության ծառայությունները, տվյալների փոխանակման սակագնային պլանները` 3G մոդեմների և Wi-Fi երթուղիչների ընտրության հնարավորությամբ, ամենաբազմազան հեռախոսներ և աքսեսուարներ, և շատ ավելին:
Այստեղ հաճախորդն ունի ընտրություն` դիմել բարձր որակավորում ունեցող աշխատակիցներին կամ տեղադրված էլեկտրոնային սարքերի միջոցով ինքնուրույն ծանոթանալ և ընտրել իրենց կարիքներին առավել համապատասխան ծառայությունները: Այս սպասարկման կենտրոնը բաց է թե° անհատ, և թե՛ կորպորատիվ բաժանորդների առջև:
«Սպասարկման որակը բիզնեսի ամենակարևոր մրցակցային առավելությունն է, և նորարարական միջավայրով և ժամանակակից տեխնոլոգիական լուծումներով հագեցած այս նորաբաց սպասարկման կենտրոնը Հայաստանում որակի նոր չափանիշ է սահմանում հաճախորդների սպասարկման ոլորտում: Ընդհանրապես, ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի ցանկացած սպասարկման կենտրոնում մեկտեղված են բազմաթիվ ծառայություններ, ինչպես նաև առկա է շարժական կապի համար նախատեսված սարքերի լայն ընտրություն», – նկատեց ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը: «Մենք հետևողականորեն աշխատում ենք սպասարկման կենրոնների թիվն ավելացնելու ուղղությամբ: Մեր սպասարկման ցանցը գործում է երկրի ամբողջ տարածքում»,-ավելացրեց ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրենը:
Հայաստանի առաջատար բջջային օպերատորն ունի սպասարկման ամենալայն ցանցը` սպասարկման 105 կենտրոն:
Հիշեցնենք նաև, որ 2010-ի նոյեմբերին Հայաստանում բջջային հեռահաղորդակցության ոլորտում առաջին անգամ, ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը ստացավ բարձրորակ ծառայությունների մատուցման, ինչպես նաև համակարգված և հետևողական բաժանորդամետության ISO 9001:2008 վկայական: