Տնտեսական

USD BUY - 389.50-0.50 USD SELL - 393.00-1.00
EUR BUY - 419.00-1.00 EUR SELL - 424.00-1.00
OIL:  BRENT - 74.95+1.08 WTI - 71.63+2.75
COMEX:  GOLD - 3176.10+0.79 SILVER - 34.93-0.11
COMEX:  PLATINUM - 1027.50+1.05
LME:  ALUMINIUM - 2533.00-0.57 COPPER - 9710.00-0.86
LME:  NICKEL - 15918.00-2.82 TIN - 36645.00+1.17
LME:  LEAD - 2012.00-0.67 ZINC - 2852.50-0.16
FOREX:  USD/JPY - 149.6+0.30 EUR/GBP - 1.0827+0.05
FOREX:  EUR/USD - 1.0827+0.05 GBP/USD - 1.2931-0.03
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42001.76+1.00 NASDAQ - 17299.29-0.14
STOCKS US: S&P 500 - 5611.85+0.55
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 35617.56-4.05 TOPIX - 2658.73-3.57
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23119.58-1.31 SSEC - 3335.75-0.46
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8582.81-0.88 CAC40 - 7790.71-1.58
STOCKS EUR:  DAX - 22163.49-1.33
31/03/2025  CBA:  USD - 391.57-0.02 GBP - 506.65+0.09
31/03/2025  CBA:  EURO - 423.72+2.02
31/03/2025  CBA:  GOLD - 38669.00+187.00 SILVER - 433.01+3.57
Առցանց գնումների առանձնահատկությունները. Viber ուսումնասիրությունը
23/06/2021 13:06
Կիսվել

Առցանց գնումների առանձնահատկությունները. Viber ուսումնասիրությունը

Առցանց գնումները միլիոնավոր մարդկանց համար դարձել են այլընտրանք. առցանց պատվիրում են ամեն ինչ՝ մթերքներից մինչև հագուստ և կենցաղային տեխնիկա: Viber մեսենջերը հարցում է իրականացրել ԱՊՀ տարբեր երկրների օգտատերերի շրջանում՝ պարզելու նրանց վերաբերմունքն առցանց գնումների նկատմամբ: Ուսումնասիրությանը մասնակցել են Հայաստանի ավելի քան 100 բնակիչ:

Առցանցը հաղթում է 

Viber-ի օգտատերերի ճնշող մեծամասնությունը (77%) գնումներ է կատարում առցանց: Վերջին տարվա ընթացքում հարցվածների 56 %-ն սկսել է առավել հաճախ առցանց գնումներ կատարել. դրան նպաստել է համաճարակը, քանի որ ինքնամեկուսացման շրջանում շատերը չէին կարողանում այցելել խանութներ: 

Ռեսպոնդենտների կեսը (50%) ամիսը մի քանի անգամ առցանց գնումներ են կատարում, իսկ 42 %-ը՝ տարին մի քանի անգամ։ Առցանց գնումների իրական երկրպագուները, սակայն, այդքան էլ շատ չեն. շաբաթական մի քանի անգամ առցանց գնումներ է կատարում միայն հարցվածների 8 %-ը:

Նորաձևություն և առօրյա կյանք

Ամենատարածված ապրանքատեսակները, որոնք Viber-ի օգտատերերը նախընտրում են գնել առցանց, հագուստն է, կոշիկն ու  տարատեսակ աքսեսուարները. հարցվածների 56 %-ը նշված ապրանքներն ամենից հաճախ գնում է համացանցում: Լավագույն հնգյակը ներառում է նաև տնային պարագաները (օգտատերերի 43%), կենցաղային տեխնիկան և էլեկտրոնիկան (31%), կոսմետիկան և խնամքի միջոցները (28%), ինչպես նաև հոբբիի պարագաները (23%): Հարցվածների 11 %-ը նշել է, որ գրեթե ամեն ինչ գնում են առցանց։

Գումար և ժամանակ

Առցանց գնումների հիմնական առավելությունը, ըստ Viber հետազոտության մասնակիցների 38 %-ի, տարբեր վաճառողների կողմից առաջարկվող գների համեմատության և լավագույն տարբերակի ընտրության հնարավորությունն է: 30 %-ը գնահատում է ժամանակի խնայողությունը. առցանց կարելի է շատ ավելի արագ գտնել ցանկալի ապրանքը։ 23 %-ի համար կարևոր նշանակություն ունեն այլ օգտատերերի կարծիքներն ու մեկնաբանությունները (օգնում է գտնել լավագույն ապրանքը), իսկ 10 %-ն ուրախ է, որ առցանց գնումների շնորհիվ համաճարակի ընթացքում ստիպված չեն այցելել մարդաշատ վայրեր։ 

Բջջային աշխարհ

Viber օգտատերերի մեծամասնության համար առցանց գնումներ կատարելու հիմնական գործիքը սմարթֆոնն է. հարցվածների 72 %-ը նախընրում է սմարթֆոնը, 28 %-ը՝ համակարգիչը: 

Նաև պատվերների վճարման համար են հարցման մասնակիցներն առավել հաճախ ընտրում թվային միջոցները. 69 %-ը նախընտրում է վճարել առցանց բանկային քարտով, 13 %-ը՝ քարտով առաքման ժամանակ, և միայն յուրաքանչյուր հինգերորդը՝ 19 %-ը, նախընտրում է վճարել կանխիկ:

Հետազոտությունը հիմնված է Viber-ի կողմից իրականացված հարցումների վրա, որին մասնակցել են մեսենջերի 11259 օգտատեր Ռուսաստանից, Բելառուսից, Ուկրաինայից, Հայաստանից, Ղազախստանից, Մոլդովայից, Ուզբեկստանից և այլ երկրներից:

 

31/03/2025
դրամ
Դոլար (USD)
391.57
-0.02
Եվրո (EUR)
423.72
+2.02
Ռուբլի (RUR)
4.62
-0.05
Լարի (GEL)
141.57
+0.20
38669.00
+187.00
Արծաթ
433.01
+3.57