Առցանց գնումների առանձնահատկությունները. Viber ուսումնասիրությունը
Առցանց գնումները միլիոնավոր մարդկանց համար դարձել են այլընտրանք. առցանց պատվիրում են ամեն ինչ՝ մթերքներից մինչև հագուստ և կենցաղային տեխնիկա: Viber մեսենջերը հարցում է իրականացրել ԱՊՀ տարբեր երկրների օգտատերերի շրջանում՝ պարզելու նրանց վերաբերմունքն առցանց գնումների նկատմամբ: Ուսումնասիրությանը մասնակցել են Հայաստանի ավելի քան 100 բնակիչ:
Առցանցը հաղթում է
Viber-ի օգտատերերի ճնշող մեծամասնությունը (77%) գնումներ է կատարում առցանց: Վերջին տարվա ընթացքում հարցվածների 56 %-ն սկսել է առավել հաճախ առցանց գնումներ կատարել. դրան նպաստել է համաճարակը, քանի որ ինքնամեկուսացման շրջանում շատերը չէին կարողանում այցելել խանութներ:
Ռեսպոնդենտների կեսը (50%) ամիսը մի քանի անգամ առցանց գնումներ են կատարում, իսկ 42 %-ը՝ տարին մի քանի անգամ։ Առցանց գնումների իրական երկրպագուները, սակայն, այդքան էլ շատ չեն. շաբաթական մի քանի անգամ առցանց գնումներ է կատարում միայն հարցվածների 8 %-ը:
Նորաձևություն և առօրյա կյանք
Ամենատարածված ապրանքատեսակները, որոնք Viber-ի օգտատերերը նախընտրում են գնել առցանց, հագուստն է, կոշիկն ու տարատեսակ աքսեսուարները. հարցվածների 56 %-ը նշված ապրանքներն ամենից հաճախ գնում է համացանցում: Լավագույն հնգյակը ներառում է նաև տնային պարագաները (օգտատերերի 43%), կենցաղային տեխնիկան և էլեկտրոնիկան (31%), կոսմետիկան և խնամքի միջոցները (28%), ինչպես նաև հոբբիի պարագաները (23%): Հարցվածների 11 %-ը նշել է, որ գրեթե ամեն ինչ գնում են առցանց։
Գումար և ժամանակ
Առցանց գնումների հիմնական առավելությունը, ըստ Viber հետազոտության մասնակիցների 38 %-ի, տարբեր վաճառողների կողմից առաջարկվող գների համեմատության և լավագույն տարբերակի ընտրության հնարավորությունն է: 30 %-ը գնահատում է ժամանակի խնայողությունը. առցանց կարելի է շատ ավելի արագ գտնել ցանկալի ապրանքը։ 23 %-ի համար կարևոր նշանակություն ունեն այլ օգտատերերի կարծիքներն ու մեկնաբանությունները (օգնում է գտնել լավագույն ապրանքը), իսկ 10 %-ն ուրախ է, որ առցանց գնումների շնորհիվ համաճարակի ընթացքում ստիպված չեն այցելել մարդաշատ վայրեր։
Բջջային աշխարհ
Viber օգտատերերի մեծամասնության համար առցանց գնումներ կատարելու հիմնական գործիքը սմարթֆոնն է. հարցվածների 72 %-ը նախընրում է սմարթֆոնը, 28 %-ը՝ համակարգիչը:
Նաև պատվերների վճարման համար են հարցման մասնակիցներն առավել հաճախ ընտրում թվային միջոցները. 69 %-ը նախընտրում է վճարել առցանց բանկային քարտով, 13 %-ը՝ քարտով առաքման ժամանակ, և միայն յուրաքանչյուր հինգերորդը՝ 19 %-ը, նախընտրում է վճարել կանխիկ:
Հետազոտությունը հիմնված է Viber-ի կողմից իրականացված հարցումների վրա, որին մասնակցել են մեսենջերի 11259 օգտատեր Ռուսաստանից, Բելառուսից, Ուկրաինայից, Հայաստանից, Ղազախստանից, Մոլդովայից, Ուզբեկստանից և այլ երկրներից: