Տնտեսական

USD BUY - 405.00+2.00 USD SELL - 411.00+1.00
EUR BUY - 425.00+1.00 EUR SELL - 433.00+1.00
OIL:  BRENT - 113.12+2.99 WTI - 107.06+2.66
COMEX:  GOLD - 1828.10+0.10 SILVER - 21.13+0.67
COMEX:  PLATINUM - 904.20-0.96
LME:  ALUMINIUM - 2456.00-0.87 COPPER - 8381.00-0.33
LME:  NICKEL - 22400.00-6.81 TIN - 24590.00-8.88
LME:  LEAD - 1915.00-1.67 ZINC - 3350.00-4.05
FOREX:  USD/JPY - 135.17+0.31 EUR/GBP - 1.0554+0.18
FOREX:  EUR/USD - 1.0554+0.18 GBP/USD - 1.2262-0.09
STOCKS RUS:  RTSI - 1414.96-0.10
STOCKS US: DOW JONES - 31500.68+2.68 NASDAQ - 11607.62+3.34
STOCKS US: S&P 500 - 3911.74+3.06
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 26491.97+1.23 TOPIX - 1866.72+0.81
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21719.06+2.09 SSEC - 3349.75+0.89
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7208.81+2.68 CAC40 - 6073.35+3.23
STOCKS EUR:  DAX - 13118.13+1.59
24/06/2022  CBA:  USD - 408.56-2.26 GBP - 502.73+1.12
24/06/2022  CBA:  EURO - 430.54-0.94
24/06/2022  CBA:  GOLD - 24194.29-133.17 SILVER - 278.28-4.64
engрус
Հունիս, 2022
June 2022
M T W T F S S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
Ներկայացվել է Հայաստանի զբոսաշրջային նոր բրենդը
23/05/2022 16:07

Ներկայացվել է Հայաստանի զբոսաշրջային նոր բրենդը

ՀՀ զբոսաշրջության կոմիտեն ներկայացրեց Հայաստանի զբոսաշրջային նոր բրենդը։ Նոր բրենդը մարմնավորում է Հայաստանի հնագույն ժառանգությունը, անապակ բնությունը և ժայռոտ բնապատկերները, ինչպես նաև երկրի հյուրընկալությունը, հարուստ խոհանոցային մշակույթը և այդ ամենի հասանելիությունը այցելուների համար։ Բրենդի նոր կարգախոսը՝ «Armenia, The Hidden Track» («Հայաստան. թաքնված ուղի») և հարուստ տեսողական ինքնությունը ընդգծում են Հայաստանի տարբերվող բնավորությունը՝ որպես չբացահայտված գոհար, որն իր դրական էներգիայով զբոսաշրջիկներին հարազատ փորձառություն է տալիս՝ առավել հայտնի զբոսաշրջային արահետներից անդին։

«Հայաստանն ունի ուշագրավ զբոսաշրջային ներուժ՝ իր եզակի, բայց հիմնականում անհայտ և չուսումնասիրված մշակութային և բնական ռեսուրսներով, ինչպես նաև խոհանոցային և արկածային փորձառություններով։ Ծրագրի նպատակն էր սահմանել և ստեղծել Հայաստանի՝  որպես գրավիչ զբոսաշրջային ուղղության բրենդավորումը, և ամրապնդել Հայաստանի դիրքը միջազգային թիրախային շուկաներում, – ասաց Զբոսաշրջության կոմիտեի ղեկավար Սիսիան Պօղոսեանը։

Հայաստանի զբոսաշրջային նոր բրենդը ստեղծվել է երևանյան ԱՀԱ կոլեկտիվ ստեղծարար ստուդիայի կողմից՝ ԵՄ-ն բիզնեսի համար նախաձեռնության «Նորարարական տուրիզմի և տեխնոլոգիաների զարգացում Հայաստանի համար» ծրագրի շրջանակում, որին աջակցում է Եվրոպական միությունը և Գերմանիայի դաշնային հանրապետության տնտեսական համագործակցության և զարգացման նախարարությունը։

Հատուկ այս նախագծի համար թիրախային խմբերի ներգրավվածությամբ ուսումնասիրություններ են իրականացվել, որոնք կառուցված էին երկու հիմնասյան վրա` երկրի ընկալումն ու փորձառությունը։ Այդ ուսումնասիրություններից դուրս են բերվել հիմնական պատկերացումներն այն մասին, թե ինչպես է թիրախային լսարանը ընկալում Հայաստանը և ապրում հայկական զբոսաշրջային փորձը: Համագործակցելով Զբոսաշրջության կոմիտեի հետ՝ ԱՀԱ կոլեկտիվի թիմը մշակել է եզակի բրենդ՝ երկրի մրցակցային առավելությունների խթանումը վերածելով մրցակցային ինքնության՝ դարձնելով Հայաստանը տարբերվող և ուրույն զբոսաշրջային ուղղություն։

Բրենդը ներառում է Հայաստանի ԴՆԹ-ն՝ ընդգրկելով ինչպես այցելուների, այնպես էլ տեղացիների իրական պատկերացումներն ու փորձառությունները: Հայաստանը առանձնահատուկ կերպով ընկալվում է որպես ձգող ու առատաձեռն երկիր։ Երկիր, որը պատմական ու մշակութային թաքնված գոհար է, երկիր, որն առաջարկում է անսահման ջերմություն ու հյուրընկալություն, որն առաջացնում է զարմանալի հույզեր և հարազատության անկեղծ զգացում:

«The Hidden Track» անգլերեն կարգախոսի առաջնային նշանակությունն է «դեռևս չբացահայտված ուղություն», իսկ երկրորդականն առնչվում է երաժշտական ոլորտին։ Նախկինում շատ ձայնագրություններում կարելի էր հայտնաբերել երգացանկում նախօրոք չնշված մի կատարում, որն ամբողջացնում էր ունկնդրման փորձառությունը։ Այս արտահայտությունն (The Hidden Track) ակնարկում է զարմանքն ու անակնկալ հիացմունքը, որն այցելուն զգում է Հայաստան ճամփորդելիս։

«Մեր նախագծի գլխավոր նպատակներից մեկն է ապահովել զբոսաշրջության ոլորտի երկարաժամկետ զարգացումը և այս առումով մենք շատ ուրախ ենք, որ աջակցում ենք ոչ միայն Հայաստանի մասնավոր ոլորտին, այլև ինստիտուցիոնալ մակարդակում։ Ես շնորհավորում եմ Հայաստանի զբոսաշրջության կոմիտեին երկրի զբոսաշրջային նոր բրենդի ստեղծման կապակցությամբ և անհամբեր սպասում եմ, թե երբ այն կօգտագործվի աշխարհի տարբեր ծայրերում՝ զանազան ցուցահանդեսների և միջոցառումների ժամանակ», – ասել է ԵՄ-ն բիզնեսի համար «Նորարարական տուրիզմի և տեխնոլոգիաների զարգացում Հայաստանի համար» ծրագրի թիմի ղեկավար Վիլհելմ Հյուգոն։

Հայաստանի` արմատների պես խոր պատմությունն ու մշակույթը առաջարկում են բազմաշերտ բացահայտումներ ցանկացած տարիքի այցելուների համար: Երկիրը հարուստ է խոհանոցային և արկածային փորձառություններով և արահետներով, որոնք այցելուներին ներգրավում են ընկերական, համարձակ և եռանդուն ճամփորդությունների մեջ։ Տեսողական տարրերի միջոցով բրենդը փոխանցում է նմանատիպ զգացողություններ։

«Ներկայացվող բրենդը մշակվել է որպես օրգանական և մշտապես զարգացող համակարգ։ Բրենդի տեսողական ինքնությունն իրենից ներկայացնում է ներքաշող ձայնային ալիքների միջավայր, որոնք կարծես արտացոլում են Հայաստանի լեռնային բնապատկերները։ Ձևավորված համակարգը հիմնված է կառուցվածքային, բայց ճկուն հիմնարար տարրերի վրա, որոնց թվում են բառանշանը, նորաստեղծ տառատեսակը, որից բխում է ներառական նկարազարդումների համարգ, տաք և վառ գունապնակը։ Տեսողական համակարգի բազմակողմանիությունը առաջարկում է անսահման ստեղծագործական հնարավորություններ և թույլ է տալիս ինքնությանը հասունանալու ժամանակի հետ մեկտեղ, որպեսզի միշտ լինի տարբեր, թարմ և եզակի՝ իր բոլոր դրսևորումներում։ Նման մոտեցմամբ նախագծված բրենդը ներգրավում է դիտողին ավելի ներքաշող և դինամիկ տեսողական փնտրտուքների մեջ՝ Հայաստանը բացահայտելիս», – բացատրում է ԱՀԱ կոլեկտիվի տնօրեն Նաիրի Խաչատուրյանը։

Միջոցառման գագաթնակետը բրենդի հռչակագրի եզակի անիմացիոն ներկայացումն էր, որը մշակված է որպես նամակ՝ Հայաստանի կողմից ուղղված աշխարհին՝ երկիր այցելելու հրավերով։ Հռչակագիրը այցելուին կապում է բրենդի հետ իր հաղորդակցման ոճի և տեսողական տարրերի միջոցով՝ հստակորեն ընդգծելով բրենդի տեսլականը՝ «Հայաստանը դարձնել շարունակական բացահայտում»։

Մեկնարկի ժամանակ Picsart-ի Efekt Video Maker-ի կողմից ստեղծված ինտերակտիվ թվային ինստալացիան թույլ տվեց հանդիսատեսին խորասուզվել բրենդի տեսողական ինքնության մեջ:

Բրենդին ավելի մանրամասն ծանոթանալու համար կարող եք այցելել www.aha.am կայքը։

Հայաստանի զբոսաշրջային բրենդը պատրաստվել է Եվրոպական միության (ԵՄ) և Գերմանիայի դաշնային հանրապետության տնտեսական համագործակցության և զարգացման նախարարության (ԳԴՀ ՏՀԶՆ) ֆինանսական աջակցությամբ` ԵՄ-ն բիզնեսի համար նախաձեռնության «Նորարարական տուրիզմի և տեխնոլոգիաների զարգացում Հայաստանի համար» ծրագրի շրջանակում: Բովանդակության համար պատասխանատվություն է կրում ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության զբոսաշրջության կոմիտեն, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի ԵՄ-ի և ԳԴՀ ՏՀԶՆ-ի տեսակետները:

Ucom - տան ամենաարագ ինտերնետը՝ սկսած 6,500 դրամից:
Արտարժույթ
10:30 25/06 Առք Վաճառք
AMD / USD 405.00 411.00
AMD / EUR 425.00 433.00
AMD / RUR 7.24 7.72
դոլար
դոլար
ԿԲ Փոխարժեքներ
24/06/2022
Դոլար / Դրամ
408.56
-2.26
Եվրո / Դրամ
430.54
-0.94
Ռուբլի / Դրամ
7.67
-0.07
Ֆունտ / Դրամ
502.73
+1.12
ԿԲ Մետաղներ
24/06/2022
դրամ / գրամ
24194.29
-133.17
Արծաթ
278.28
-4.64
Կրիպտոարժույթներ
10:30 25/06
BTC/AMD
8,693,307
+1.11%
BTC/USD
21277.92
+1.67%
ETH/USD
1217.35
+6.61%
BCH/USD
114.04
-3.18%
BIT/USD
0.461795
+4.95%
XRP/USD
0.369030
+0.84%
LTC/USD
56.57
+1.96%
BNB/USD
239.03
+3.62%
DOGE/USD
0.067393
+3.95%
ETH/BTC
0.057211902
+4.86%
BCH/BTC
0.005359404
-4.78%
BIT/BTC
0.005359404
+3.22%
XRP/BTC
0.000017343
-0.81%
LTC/BTC
0.002658836
+0.30%
BNB/BTC
0.011233902
+1.93%
DOGE/BTC
0.000003167
+2.23%
Ոսկու հարգեր
24/06/2022
դրամ
999 հարգ
24k
24,194.29
958 հարգ
23k
23,186.19
916 հարգ
22k
22,178.10
720 հարգ
18k
18,145.72
625 հարգ
15k
15,121.43
585 հարգ
14k
14,113.34
500 հարգ
12k
12,097.15
417 հարգ
10k
10,080.95
375 հարգ
9k
9,072.86
FOREX
10:00 25/06
EUR/USD
1.0554
+0.18%
GBP/USD
1.2262
-0.09%
USD/JPY
135.17
+0.31%
EUR/GBP
0.8604
+0.24%
Նավթ
10:00 25/06
դոլար / բարել
Brent
113.12
+2.99%
Light Sweet
107.06
+2.66%
COMEX
10:00 25/06
$ / տր. ունց.
Ոսկի
1828.10
+0.10%
Արծաթ
21.13
+0.67%
Պլատին
904.20
-0.96%
LME / 3M
10:00 25/06
դոլար / տոննա
Ալյումին
2456.00
-0.87%
Պղինձ
8381.00
-0.33%
Նիկել
22400.00
-6.81%
Անագ
24590.00
-8.88%
Կապար
1915.00
-1.67%
Ցինկ
3350.00
-4.05%
Մոլիբդեն
38382.43
-0.11%
Կոբալտ
72400.00
+0.00%
Ինդեքսներ
10:00 25/06
կետ
Dow Jones
31500.68
+2.68%
S&P 500
3911.74
+3.06%
NASDAQ
11607.62
+3.34%
FTSE
7208.81
+2.68%
CAC 40
6073.35
+3.23%
DAX
13118.13
+1.59%
RTSI
1414.96
-0.10%
Nikkei
26491.97
+1.23%
Topix
1866.72
+0.81%
Hang Seng
21719.06
+2.09%
SSEC
3349.75
+0.89%
ԿԲ Տոկոսադրույքներ
24/06/2022
Վերաֆին. տոկ.
Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույք
9.25
+0.00%
Լոմբ. ռեպո
Լոմբարդային ռեպո
10.75
+0.00%
Միջ. ներգր.
Դրամական միջողների ներգրավման տոկոսադրույք
7.75
+0.00%
Մակրոտնտեսական
03/2022
ՏԱՑ
Տնտեսական Ակտիվության Ցուցանիշ
+9.60%
ԱԱԾ 3
Արդյունաբերական Արտադրանքի Ծավալ
550.72
+3.10%
Արտահանում 1
Արտահանում
731.8
+26.9%
Ներմուծում 1
Ներմուծում
1,366.2
+45.6%
ՍԳԻ
Սպառողական Գների Ինդեքս
+7.0%
Աշխատ. 2
Միջին ամսական անվանական աշխատավարձը
212,767
+9.60%
Առևտուր 3
Առևտրի շրջանառություն
781.15
+7.60%
Գյուղտնտ. 3,4
Գյուղատնտեսության համախառն արտադրանքի ծավալ
79.1
-5.40%
Ծառայ. 3
Ծառայությունների ծավալ
503.21
+22.2%
Շին. 3
Շինարարության ծավալ
55 96
+6.20%
1 - մլն Դրամ, 2 - Դրամ, 3 - մլրդ Դրամ, 4 - եռամսյակային