Ընթացիկ տարվա երրորդ եռամսյակի արդյունքներով ՀՀ-ում սպառողների վստահության ինդեքսը, նախորդ տարվա նույն եռամսյակի նկատմամբ, գրանցել է աճ` կազմելով` կազմելով 106.3%: Հատկանշական է, որ պահպանվել է նախորդ եռամսյակում գրանցված աճի միտումները (2011 թվականի երկրորդ եռամսյակի արդյունքներով սպառողների վստահության ինդեքսը կազմել էր 101.3%):
Ինչպես վկայում են ՀՀ կենտրոնական բանկի կողմից անցկացված հարցումները` այս եռամսյակ զգալի աճել է ընթացիկ պայմանների ինդեքսը` 11.8%-ով, ընդ որում, ենթաինդեքսներից ամենամեծ աճը գրանցվել է ընդհանուր տնտեսության վիճակի վերաբերյալ գնահատականների ինդեքսի գծով` 15.4%, ինչը շուրջ 13 տոկոսային կետով ավելին է, քան նախորդ եռամսյակի աճը: Միևնույն ժամանակ, աճել են նաև ընթացիկ եռամսյակում խոշոր գնումներ իրականացնելու փաստի և նախորդ եռամսյակի նկատմամբ եկամուտների փոփոխության ինդեքսները:
Ինչպես «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են ՀՀ ԿԲ Հասարակայնության հետ կապերի ծառայությունից` ընթացիկ եռամսյակի արդյունքներով ապագա պայմանների ինդեքսն աճել է 2.5%-ով` նախորդ եռամսյակի 0.6%-ով նվազումից հետո: Գալիք եռամսյակում զբաղվածության աճի վերաբերյալ տնային տնտեսությունների սպասումների ինդեքսը աճել է 4%-ով, մինչդեռ նախորդ եռամսյակում նույն ինդեքսի գծով գրանցվել էր շուրջ 3% նվազում:
Այս եռամսյակ մի փոքր նվազում է գրանցվել միայն հաջորդ եռամսյակում տնային տնտեսությունների խոշոր գնումներ կատարելու ակնկալիքի ինդեքսի գծով:
Սպառողների վստահության ինդեքսն (ՍՎԻ) իրենից ներկայացնում է սպառողներին տրված վեց հարցերի հիման վրա հաշվարկված հաշվեկշիռների միջին թվաբանականի փոփոխություն: Ներկա իրավիճակն արտահայտող ենթաինդեքսը հաշվարկվել է որպես ներկա պայմաններին վերաբերող հարցերի հիման վրա հաշվարկված հաշվեկշիռների փոփոխություն, իսկ ապագա իրավիճակն արտահայտող ենթաինդեքսը` ապագային վերաբերող հարցերի հաշվեկշիռների միջին թվաբանականի փոփոխություն: