ԱՇԽԱՐՀՈՒՄ ՍՊԱՌՈՂԱԿԱՆ ՎՍՏԱՀՈՒԹՅԱՆ ԻՆԴԵՔՍԸ ԿՐՃԱՏՎԵԼ Է
2012 թվականի երկրորդ եռամսյակի արդյունքներով սպառողական վստահության համաշխարհային ինդեքսը կրճատվել է երեք կետով և կազմել 91 կետ: Այս մասին հաղորդում է Nielsen հետազոտական ընկերությունը:
Փորձագետները գտնում են, որ ցուցանիշի անկումը պայմանավորված է, մասնավորապես, Եվրագոտու ճգնաժամի խորացմամբ, ինչպես նաև Չինաստանի և Հնդկաստանի տնտեսական աճի տեմպերի կրճատմամբ: Նման պայմաններում աշխարհի տարբեր հատվածներում գրանցվել է սպառողական տրամադրության անկում և սպառողական ծախսերի սահմանափակման միտում:
Հաշվետու ժամանակահատվածում սպառողական վստահության ինդեքսի առավել զգալի աճ գրանցվել է Ֆրանսիայում (+11 կետ), Բելգիայում (+9), Ֆինլանդիայում (+7), Շվեյցարիայում (+7), Ավստրիայում (+6), Եգիպտոսում (+6), Հունաստանում (+6), Լեհաստանում (+5), Մալազիայում (+4) և Շվեդիայում (+4):
Միևնույն ժամանակ, սպառողական վստահության ինքեդսի զգալի անկում է գրանցվել Թայվանում (-12 կետ), Արգենտինայում (-5), Ավստրալիայում (-5), Չինաստանում (-5), Նիդեռլանդներում (-5), ԱՄՆ-ում (-5), Բրազիլիայում (-4), Հնդկաստանում (-4), Իտալիայում (-4), Նորվեգիայում (-4) և Սաուդյան Արաբիայում (-4):