Տնտեսական

USD BUY - 390.00+0.00 USD SELL - 397.00+0.00
EUR BUY - 409.00+0.00 EUR SELL - 418.00-1.00
OIL:  BRENT - 73.60+1.41 WTI - 70.28+1.86
COMEX:  GOLD - 2748.20+0.38 SILVER - 32.95+0.70
COMEX:  PLATINUM - 955.10+0.21
LME:  ALUMINIUM - 2601.00-0.29 COPPER - 9192.00-0.27
LME:  NICKEL - 15858.00+0.91 TIN - 29957.00+0.61
LME:  LEAD - 2043.00-1.04 ZINC - 3125.50-0.30
FOREX:  USD/JPY - 152.29+0.55 EUR/GBP - 1.0506-0.20
FOREX:  EUR/USD - 1.0506-0.20 GBP/USD - 1.2765-0.04
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 44148.56-0.22 NASDAQ - 20034.89+1.77
STOCKS US: S&P 500 - 6084.19+0.82
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39372.23+0.01 TOPIX - 2749.31+0.29
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 20155.05-0.77 SSEC - 3432.49+0.29
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8301.62+0.26 CAC40 - 7423.40+0.39
STOCKS EUR:  DAX - 20399.16+0.34
11/12/2024  CBA:  USD - 394.35-0.52 GBP - 501.73-2.01
11/12/2024  CBA:  EURO - 413.87-1.77
11/12/2024  CBA:  GOLD - 34100.49+179.75 SILVER - 404.45+2.90
«ՀՅՈՒՍԻՍ-ՀԱՐԱՎ ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ՄԻՋԱՆՑՔ» ԾՐԱԳՐԻ ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ ՄԵԿՆԱՐԿԸ ՏՐՎԵԼ Է
14/09/2012 12:34
Կիսվել

«ՀՅՈՒՍԻՍ-ՀԱՐԱՎ ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ՄԻՋԱՆՑՔ» ԾՐԱԳՐԻ ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ ՄԵԿՆԱՐԿԸ ՏՐՎԵԼ Է

Երեւան-Արարատ ճանապարհահատվածի շինարարական սկզբնամասում սեպտեմբերի 13-ին տեղի ունեցավ «Հյուսիս-hարավ ճանապարհային միջանցք» ծրագրի շինարարության պաշտոնական մեկնարկը, որին մասնակցում էին ՀՀ տրանսպորտի եւ կապի նախարար Գագիկ Բեգլարյանը, «Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի իրականացման կազմակերպություն» ՊՈԱԿ-ի գլխավոր գործադիր տնօրեն Արա Հովսեփյանը, ՀՀ կառավարության եւ տեղական ինքնակառավարման մարմինների պաշտոնատար անձինք, շինարարական աշխատանքներն իրականացնող կազմակերպությունների պատասխանատուներ, Ասիական Զարգացման Բանկի ներկայացուցիչներ: Ներկա էր նաեւ շինարարությունն իրականացնող իսպանական «Իզոլյուքս Կորսան» ընկերության նախագահ Ֆրանսիսկո Գարսիան:

Նշենք, որ ծրագրի իրականացման համար ՀՀ կառավարության եւ ԱԶԲ միջեւ 2009թի սեպտեմբերի 15-ին կնքվել էր Շրջանակային համաձայնագիր, որով նախատեսվում է 962 մլն ԱՄՆ դոլարի ֆինանսավորում (ԱԶԲ մասը կազմում է 500 մլն ԱՄՆ դոլար):

Ծրագիրը տրոհված է առանձին տրանշների, եւ այսօր ազդարարվել է ծրագրի շինարարական աշխատանքների սկիզբը: Այն նախատեսում է ԵրեւանԱրտաշատ շուրջ 20 կմ հատվածի լայնացում` միջին բաժանարար գոտու հաշվին մինչեւ 8 մ, ինչպես նաեւ ճանապարհի ասֆալտածածկի փոխարինում բետոնայինով: Ճանապարհի ծածկի փոխարինում նախատեսված է նաեւ ԵրեւանԱշտարակ մայրուղու մոտ 11.5 կմ հատվածում, այնուհետեւ ԱշտարակԹալին 42 կմ հատվածի լայնացում` երկու երթեւեկելի գոտուց մինչեւ քառուղի: Աշխատանքների ժամանակացույցով նախատեսված է 18 ամիս` ԵրեւանԱրարատ, 18 ամիս` ԵրեւանԱշտարակ, 36 ամիս` ԱշտարակԹալին հատվածների շինարարության համար:

ՀՀ կառավարության հաստատմանն է ներկայացվել նաեւ Հյուսիսհարավ ճանապարհային ծրագրի ԱշտարակԹալին հատվածի Հողերի օտարման եւ տարաբնակեցման ծրագիրը (ՀՕՏԾ) : Այն ենթադրում է շուրջ 850 միավոր հողատարածքների եւ շինությունների իրացում, ընդհանուր առմամբ մոտ 2.3 մլրդ դրամի չափով: Տրանսպորտի եւ կապի նախարարությունը պատրաստվում է անմիջապես անցնել ՀՕՏԾ իրականացմանը` Աշտարակի եւ Թալինի տարածաշրջաններում: Մինչեւ տարեվերջ նախապատրաստվում է մրցույթի հայտարարում նաեւ ԹալինԳյումրի հատվածի համար, որի նախագծանախահաշվային փաստաթղթերն ամբողջովին պատրաստ են: Ծրագրի ճարտարագիտական եւ տեխնիկական վերահսկող ընկերությունն է ֆրանսիական «Սաֆեժ»-ը:

Նախարար Գագիկ Բեգլարյանը լրագրողների հետ զրույցում նշել է, որ «Հյուսիսհարավ» մայրուղու շինարարությունն ունի խոշոր պետական եւ տարածաշրջանային մեծ նշանակություն:  «Ճանապարհաշինական այս ծրագիրը խոշորագույններից մեկն է մեր անկախ Հանրապետության պատմության մեջ: Այն հյուսիսից Հայաստանը կապելու է դեպի Սեւ ծով տանող միջպետական ճանապարհներին, հարավից միանալու է դեպի Ասիական տնտեսական եւ առեւտրային կենտրոններ ձգվող մայրուղիներին: Մենք մանրամասն աշխատել ենք շինարարների հետ, նախագծերը արված են շատ լավ, եւ մինչ  տարեվերջ բավականին մեծ աշխատանքներ կկատարվեն ԵրեւանԱշտարակ, ԵրեւանԱրտաշատ ճանապարհներին: Արդյունքում, մինչեւ 2016թ., կունենանք միջազգային կարգի բետոնանածածկ արագընթաց մայրուղի ԱրտաշատԵրեւանԳյումրի հատվածում: Իսպանական «Իզոլյուքս Կորսան» շինարարական կազմակերպությունն ունի բոլոր տվյալները` սահմանված ժամկետում աշխատանքներն ավարտելու համար»,-նշել է նախարարը:

Գագիկ Բեգլարյանը շեշտել է, որ ՀՀ նախագահ Սերժ Սարգսյանի պահանջով շինարարական աշխատանքների ընթացքում օգտագործվելու է հայկական արտադրության հումք, արտասահմանից բերվելու են միայն նորագույն տեխնիկաները, որոնք Հայաստանը մինչ օրս չի ունեցել: Նախարարը նաեւ կարեւորել է, որ ծրագրի շրջանակներում բացվում են հազարից ավելի աշխատատեղեր, իսկ ճանապարհի կառուցումից հետո վարորդները մի քանի անգամ ավելի արագ կհասնեն նախատեսված վայր:

Հանդիսավոր միջոցառման բացման խոսքում «Հյուսիսհարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի իրականացման կազմակերպություն» ՊՈԱԿի գլխավոր գործադիր տնօրեն Արա Հովսեփյանը նշել է, որ այս ավտոմոբիլային միջանցքի կառուցումն ունի խոշոր ռազմավարական նշանակություն: Այն թույլ կտա Հայաստանն առավել կարճ ճանապարհով կապել տարածաշրջանային մոտակա նավահանգիստների հետ:

Արա Հովսեփյանը նախարար Գագիկ  Բեգլարյանին, հյուրերին ներկայացրել է ճանապարհահատվածի շինարարության ընթացքին եւ տեխնիկական հարցերին վերաբերող տվյալներ, որին հաջորդել է ճանապարհահատվածի շինարարության սկիզբը խորհրդանշող հիմնաքարի տեղադրման հանդիսավոր արարողությունը:Հիմնաքարը տեղադրել են նախարար Գագիկ Բեգլարյանը և «Իզոլյուքս Կորսան» շինարարական ընկերության նախագահ Ֆրանսիսկո Գարսիան:

Գագիկ Բեգլարյանն այցելել է նաեւ Աշտարակ քաղաք, որտեղ մասնակցել է «Իզոլյուքս Կորսան» շինարարական ընկերության եւ «Սաֆեժ» ինժեներական ընկերության համատեղ գլխամասային գրասենյակի հանդիսավոր բացման արարողությանը:

Գագիկ Բեգլարյանը,Արա Հովսեփյանը «Իզոլյուքս Կորսան» շինարարական ընկերության նախագահ Ֆրանսիսկո Գարսիան, «Սաֆեժ» ընկերության ծրագրերի ղեկավար Նիկոլաս Ժենիլսեն շրջել են գրասենյակում, ծանոթացել գրասենյակի տեխնիկական հնարավորություններին:

11/12/2024
դրամ
Դոլար (USD)
394.35
-0.52
Եվրո (EUR)
413.87
-1.77
Ռուբլի (RUR)
3.80
-0.13
Լարի (GEL)
139.79
-1.95
34100.49
+179.75
Արծաթ
404.45
+2.90