Տնտեսական

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 385.00+0.00
EUR BUY - 443.00+0.00 EUR SELL - 449.00+0.00
OIL:  BRENT - 66.59+0.26 WTI - 63.35-0.77
COMEX:  GOLD - 3458.20-0.88 SILVER - 38.51+0.05
COMEX:  PLATINUM - 1341.50-1.67
LME:  ALUMINIUM - 2609.00+1.81 COPPER - 9762.00+1.28
LME:  NICKEL - 15156.00+0.88 TIN - 33624.00+1.11
LME:  LEAD - 2007.50+1.72 ZINC - 2827.00+2.50
FOREX:  USD/JPY - 147.72+0.38 EUR/GBP - 1.1639-0.18
FOREX:  EUR/USD - 1.1639-0.18 GBP/USD - 1.3449+0.11
STOCKS RUS:  RTSI - 1154.84+1.17
STOCKS US: DOW JONES - 44175.61+0.47 NASDAQ - 21450.02+0.98
STOCKS US: S&P 500 - 6389.45+0.78
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 41820.48+1.85 TOPIX - 3024.21+1.21
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24858.82-0.89 SSEC - 3635.13-0.12
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9095.73-0.06 CAC40 - 7743.00+0.44
STOCKS EUR:  DAX - 24162.86-0.12
08/08/2025  CBA:  USD - 383.59-0.06 GBP - 515.62+1.03
08/08/2025  CBA:  EURO - 446.35-1.41
08/08/2025  CBA:  GOLD - 41731+139 SILVER - 473.27+7.33
Արհեստական բանականությունն ու ավտոմատացումը կարող են ազդել Ռուսաստանի գովազդային շուկայի վրա
21/07/2025 14:15
Կիսվել

Արհեստական բանականությունն ու ավտոմատացումը կարող են ազդել Ռուսաստանի գովազդային շուկայի վրա

Արհեստական բանականության և մի շարք գործընթացների ավտոմատացման ներդրումը կարող է ազդել Ռուսաստանի գովազդային շուկայի վրա 2025 թվականին։ Այս մասին նշվում է «Ռուսական գովազդային շուկայի հիմնական միտումները 2024 թվականին» հետազոտության ամփոփ զեկույցում:

Հետազոտությունն անցկացվել է ՌԴ գովազդային արդյունաբերության վերլուծական կենտրոնի և Ռուսաստանի հաղորդակցման գործակալությունների ասոցիացիայի մեդիագործակալությունների կոմիտեի կողմից։

42% գովազդատուների կարծիքով՝ ընթացիկ տարում գովազդային շուկայի վրա կարող է ազդել արհեստական բանականության և ավտոմատացման ազդեցության աճը, ինչպես նաև բյուջեների կենտրոնացումը խոշոր թվային հարթակներում (40%)։ Բացի այդ, 28% հարցվածների համոզմամբ, շուկայի վրա ազդեցություն կունենան գովազդային նախագծերի շահութաբերության նվազումը, կարգավորումների խստացումը և influencer-մարքեթինգի դերի մեծացումը։

IDram

Հարցվածների գնահատմամբ՝ 2024 թվականին ամենաարդյունավետ մեդիաալիքը դարձել է OLV-ն: Այդպես են պատասխանել գովազդատուների 46%-ը։ Եվս 38%-ը նշել է հեռուստատեսային եթերը, իսկ 26%-ը ամենաարդյունավետ են համարել արտաքին գովազդը, բաններային գովազդը, influencer մարքեթինգը և սոցիալական ցանցերը։

Յուրաքանչյուր չորրորդ հարցվածը (24%) ամենաարդյունավետ է համարել որոնողական գովազդը, իսկ յուրաքանչյուր հինգերորդը (20%)՝ գովազդը մարկետփլեյս հարթակներում։

Ուշագրավ է, որ արհեստական բանականությունը որոշակիորեն սպառնալիք է դարձել ոչ միայն ռուսական գովազդային շուկայի, այլ ողջ աշխարհի համար: Այս մասին պարբերաբար բարձրաձայնում են հեղինակավոր փորձագետներն ու ընկերությունները, բայց վիճակագրություն առայժմ չեն հրապարակում:

Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։

08/08/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.59
-0.06
Եվրո (EUR)
446.35
-1.41
Ռուբլի (RUR)
4.7985
-0.0128
Լարի (GEL)
142.2
+0
41731
+139
Արծաթ
473.27
+7.33