Երբ հայտնի բրենդները ավելորդ ճանաչվածության պատճառով հայտնվում են «մահվան եզրին»
Յուրաքանչյուր առևտրային ընկերություն, որը արտադրում է լայն սպառման արտադրանք և ունի մեծ շուկա, ձգտում է իր բրենդը դարձնել ճանաչելի և հասնել այնպիսի մակարդակի, որը արտադրանքի անվանումը դառնա սպառողների առօրյայի անբաժան մասը: Այսպես, օրինակ, Google-ն այսօր համարվում է ոչ թե ուղղակի ինտերնետային որոնողական համակարգի անվանում, այլ սովորական բառ, որը օգտագործվում է առօրյայում:
Վերջին ժամանակներս, սակայն, վերլուծաբանները սկսել են առավել մանրամասն ուսումասիրել տարբեր արտադրանքների անվանումների «փոխակերպման» գործընթացը և եկել են եզրակացության, որ ճանաչելիությունը կարող է հանգեցնել բրենդի «զանգվածային ոչնչացման» կամ ինչպես որոշվել է անվանել՝ «genericide»-ի:
Պարզվում է, որ շատ դեպքերում, երբ բրենդը դառնում է հայտնի, սպառողները սկսում են արտադրողին շփոթել արտադրանքի անվան հետ, իսկ ապրանքային նշանը վերածվում է «հասարակ» բառի: Արդյունքում, ընկերությունները խնդիրներ են ունենում սեփական բրենդը որպես մտավոր սեփականություն պաշտպանելու հարցում: Մրցակից ընկերությունները սեփական արտադրանքի համար ևս սկսում են օգտագործել նույն բրենդը՝ որպես արտադրանքի տեսակը բնորոշող բառ:
Վերլուծաբանները առաջատար բրենդ ներկայացնող ընկերություններին խորհուրդ են տալիս լինել առավել զգոն և պաշտպանել սեփական բրենդը իրավական դաշտում՝ հնարավոր «չարաշահումներից» խուսափելու համար: