BrandZ 2015. Արագ սննդի 10 ամենաթանկ բրենդները աշխարհում
Millward Brown գործակալության հրապարակել է իր ամենամյա՝ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշը: Այստեղ ընդգրկվել են տարբեր ոլորտներ ներկայացնող բրենդներ, որոնք հայտնի ու սիրված են ամբողջ աշխարհում: Ըստ վարկանիշի՝ արագ սննդի ռեստորանային ցանցերի բրենդներից ամենաթանկը McDonald’s-ն է: Այն գնահատվում է 81,162 մլրդ ԱՄՆ դոլար: 10 ամենաթանկ բրենդների ընդհանուր արժեքը կազմում է $179.3 մլրդ: Մեկ տարվա ընթացքում ցուցանիշը աճել է 4%-ով:
Արագ սննդի ամենաթանկ 10 բրենդները ներկայացնում ենք ստորև.
1 McDonald’s, բրենդի արժեքը՝ 81,162 մլրդ դոլար
2 Starbucks, բրենդի արժեքը՝ 29,313 մլրդ դոլար
3 Subway, բրենդի արժեքը՝ 22,561 մլրդ դոլար
4 KFC, բրենդի արժեքը՝ 12,649 մլրդ դոլար
5 Chipotle, բրենդի արժեքը՝ 10,645 մլրդ դոլար
6 Pizza Hut, բրենդի արժեքը՝ 8,511 մլրդ դոլար
7 Tim Hortons, բրենդի արժեքը՝ 4,590 մլրդ դոլար
8 Domino’s Pizza, բրենդի արժեքը՝ 3,750 մլրդ դոլար
9 Burger King, բրենդի արժեքը՝ 3,169 մլրդ դոլար
10 Panera, բրենդի արժեքը՝ 2,966 մլրդ դոլար