Տնտեսական

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 385.00-0.50
EUR BUY - 434.00-5.00 EUR SELL - 442.00-5.00
OIL:  BRENT - 73.10+0.70 WTI - 69.94+1.00
COMEX:  GOLD - 3344.40+0.54 SILVER - 37.17-3.08
COMEX:  PLATINUM - 1344.40-5.08
LME:  ALUMINIUM - 2605.50-1.14 COPPER - 9798.00+0.29
LME:  NICKEL - 15316.00-0.03 TIN - 33693.00-1.08
LME:  LEAD - 2016.50+0.12 ZINC - 2805.00-0.66
FOREX:  USD/JPY - 148.79+0.47 EUR/GBP - 1.1423-1.13
FOREX:  EUR/USD - 1.1423-1.13 GBP/USD - 1.3255-0.71
STOCKS RUS:  RTSI - 1049.46-0.70
STOCKS US: DOW JONES - 44461.28-0.38 NASDAQ - 21129.67+0.15
STOCKS US: S&P 500 - 6362.90-0.12
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 41069.82+1.02 TOPIX - 2943.07+0.78
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24773.33-1.60 SSEC - 3573.21-1.18
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9136.94+0.01 CAC40 - 7861.96+0.06
STOCKS EUR:  DAX - 24262.22+0.19
31/07/2025  CBA:  USD - 383.82-0.02 GBP - 507.64-5.32
31/07/2025  CBA:  EURO - 439.01-3.9
31/07/2025  CBA:  GOLD - 40775-153 SILVER - 467.94-2.3
Ներկայացվել են Հյուսիս-հարավի տրանշ 4-ի տեխնիկա-տնտեսական ուսումնասիրության նախնական արդյունքները
29/02/2016 16:39
Կիսվել

Ներկայացվել են Հյուսիս-հարավի տրանշ 4-ի տեխնիկա-տնտեսական ուսումնասիրության նախնական արդյունքները

«Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցք ներդրումային ծրագրի» տրանշ 4-ի Արտաշատից Քաջարան ճանապարհահատվածի տեխնիկա-տնտեսական ուսումնասիրության առաջին արդյունքներն արդեն պատրաստ են:  Ուսումնասիրություններն իրականացրած իտալական «Սպեա Ինջեներիա Եվրոպեա» և «ԱյԱրԴի Ինջինիերինգ կոնսորցիում» իտալական համատեղ կազմակերպության մասնագետները «Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի իրականացման կազմակերպություն» ՊՈԱԿ-ի ներկայացուցիչների հետ միասին այժմ արդեն անցկացնում են հանրային քննարկումներ:

ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարությունում փետրվարի 29-ին կազմակերպվել էր հերթական հանիպումը՝ ՀՀ տարածքային կառավարման, բնապահպանության, էներգետիկայի և բնական պաշարների, մշակույթի նախարարությունների, ՀՀ կառավարությանն առընթեր անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի մասնագետների մասնակցությամբ:

Հաշվի առնելով տեղանքի նախնական վերլուծությունը, ինչպես նաև՝ հատուկ ուշադրություն դարձնելով ռելիեֆին, շուրջ 300 կմ երկարությամբ ճանապարհահատվածն իտալական ընկերությունն ուսումնասիրության ընթացքում բաժանել է 2 հիմնական հատվածների՝ Արտաշատ-Սիսիան և Սիսիան-Քաջարան:

«Ըստ մեր ուսումնասիրությունների՝ կառուցման ընթացքում Արտաշատից Սիսան հատվածում առկա ճանապարհից շեղումներ քիչ կլինեն: Այս հատվածներում մեծամասամբ անհրաժեշտ կլինի լայնացնել գոյություն ունեցող ճանապարհը՝ ապահովելով դրա համապատասխանելիությունը առաջին կարգի բետոնապատ ճանապարհի չափանիշներին: Իսկ Սիսիանից Քաջարան հատվածի համար, որն ամենաբարդն է, դիտարկվում է ամբողջովին նոր ծրագիծ»,- նշեց «Սպեա Ինջեներիա Եվրոպեա» իտալական ընկերության ղեկավար Ատտիլիո Սիվիերոն: Ուսումնասիրությունները կատարելու ընթացքում ընկերությունը համագործակցել է մի շարք պետական կառույցների, տեղական ինքնակառավարման մարմինների, հնագետների հետ:

Կառուցվելիք նոր արագընթաց մայրուղին հնարավորինս պետք է շրջանցի մեծ ու փոքր համայնքները, պատմամշակութային արժեք հանդիսացող հուշարձանները, գազատարները, էլեկտրահաղորդիչ կայանները: Այս հանդիպումից առաջ նախագիծը հանրային քննարկում է անցել նաև Սյունիքի մարզում:

Նշենք, որ ճանապարհի կառուցումից հետո հանրապետության դեպի հարավային դարպաս գնացող մայրուղին կկրճատվի մոտ 80 կմ: Դրան կնպաստի մի շարք հատվածներում նախատեսվող թունելների կառուցումը: Թունելիներից ամենաերկարը կլինի 8 կմ: Հյուսիս-հարավ մայրուղու Արտաշատ-Քաջարան ճանապարհահատվածի կառուցումը կհամաֆինանսավորվի Եվրասիական զարգացման բանկի կողմից:

31/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.82
-0.02
Եվրո (EUR)
439.01
-3.9
Ռուբլի (RUR)
4.7656
+0.0611
Լարի (GEL)
141.81
-0.09
40775
-153
Արծաթ
467.94
-2.3