Louis Vuitton, Hermès, Gucci. Լյուքս դասի ամենաթանկ բրենդները
Ճոխության և շքեղության դասի ամենաթանկ բրենդներն են՝ Louis Vuitton, Hermès, Gucci:
Այսպիսին է Millward Brown գործակալության վերլուծաբանների ուսումնասիրության արդյունքները, որոնց հիման վրա հրապարակվել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշը:
Ըստ վարկանիշի՝ լյուքս դասի ապրանքների շուկայում վերջին մեկ տարվա ընթացքում գրանցել է փոքր-ինչ պասիվություն, ինչի արդյունքում էլ վարկանիշում ընդգրկված՝ ճոխություն և շքեղություն խորհրդանշող 10 ամենաթանկ բրենդների ընդհանուր արժեքը մեկ տարվա ընթացքում կրճատվել է 5%-ով և կազմել $99.7 մլրդ:
Ստորև ներկայացնում ենք լյուքս դասի 10 ամենաթանկ բրենդները՝ ըստ BrandZ Top 100 վարկանիշի.
1. Louis Vuitton, բրենդի արժեքը՝ 28,508 մլրդ դոլար
2. Hermès, բրենդի արժեքը՝ 19,821 մլրդ դոլար
3. Gucci, բրենդի արժեքը՝ 12,592 մլրդ դոլար
4. Chanel, բրենդի արժեքը՝ 10,316 մլրդ դոլար
5. Rolex, բրենդի արժեքը՝ 8,153 մլրդ դոլար
6. Cartier, բրենդի արժեքը՝ 6,747 մլրդ դոլար
7. Burberry, բրենդի արժեքը՝ 4,594 մլրդ դոլար
8. Prada, բրենդի արժեքը՝ 4,405 մլրդ դոլար
9. Tiffany, բրենդի արժեքը՝ 2,468 մլրդ դոլար
10. Christian Dior, բրենդի արժեքը՝ 2,066 մլրդ դոլար