Տնտեսական

USD BUY - 390.00+0.00 USD SELL - 397.00+0.00
EUR BUY - 409.00+0.00 EUR SELL - 418.00-1.00
OIL:  BRENT - 73.60+1.41 WTI - 70.28+1.86
COMEX:  GOLD - 2748.20+0.38 SILVER - 32.95+0.70
COMEX:  PLATINUM - 955.10+0.21
LME:  ALUMINIUM - 2601.00-0.29 COPPER - 9192.00-0.27
LME:  NICKEL - 15858.00+0.91 TIN - 29957.00+0.61
LME:  LEAD - 2043.00-1.04 ZINC - 3125.50-0.30
FOREX:  USD/JPY - 152.29+0.55 EUR/GBP - 1.0506-0.20
FOREX:  EUR/USD - 1.0506-0.20 GBP/USD - 1.2765-0.04
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 44148.56-0.22 NASDAQ - 20034.89+1.77
STOCKS US: S&P 500 - 6084.19+0.82
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39849.14+1.21 TOPIX - 2773.03+0.86
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 20397.05+1.20 SSEC - 3461.50+0.85
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8301.62+0.26 CAC40 - 7423.40+0.39
STOCKS EUR:  DAX - 20399.16+0.34
12/12/2024  CBA:  USD - 394.31-0.04 GBP - 502.43+0.70
12/12/2024  CBA:  EURO - 413.87+0.00
12/12/2024  CBA:  GOLD - 34297.96+197.47 SILVER - 401.87-2.58
Առաջիկայում հայկական ավիաշուկա մուտք կգործեն նոր ավիաընկերություններ
27/02/2017 14:17
Կիսվել

Առաջիկայում հայկական ավիաշուկա մուտք կգործեն նոր ավիաընկերություններ

Հայկական ավիաշուկան առաջիկայում կունենա նոր ուղղություններ, կհամագործակցի նոր ավիաընկերությունների հետ

«Զվարթնոց» օդանավակայանում 2017  թվականի հունվար-փետրվարին, անցյալ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ, ուղւորահոսքն աճել է 25 տոկոսով: Աճի պատճառների, «Բաց երկնքի» քաղաքականության օգուտների ւ վնասների, դեպի Հայաստան նոր ուղղությունների ւ ավիաշուկայում այլ հետաքրքիր նորությունների մասին «Արմենպրես»-ի հետ զրույցում փակագծեր է բացել Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետ Սերգեյ Ավետիսյանը:

-Պարոն Ավետիսյան, 2013 թվականին՝ «Բաց երկնքի» քաղաքականության ընդունումից հետո, լայնածավալ աշխատանքներ սկսվեցին միջազգային հարթակներում՝ ՀՀ շուկայի նոր հնարավորությունների ներկայացման և նոր քաղաքականության իրականացման նպատակով: Խոշոր հաշվով ի՞նչ տվեց այս քաղաքականությունը մեր երկրին ւ չե՞ք կարծում, որ «Բաց երկնքի» քաղաքականության պայմաններում ռիսկային է հայկական ավիափոխադրող ունենալը:

-Ռիսկային չէ. դժվար է ավելի, քանի որ ցանկացած դաշտում բաց ւ լիբերալ շուկայական պայմաններում տնտեսավարողները հայտնվում են դժվար մրցակցության մեջ: Տվյալ դեպքում, եթե մենք խոսում ենք ազգային ավիափոխադրող ունենալու մասին, տեղական ավիաընկերությունը մտնում է ուղիղ մրցակցության մեջ այնպիսի խոշոր ավիաընկերությունների հետ ինչպիսին է «Քաթար Էյրվեյզ»-ը, «Էյր Ֆրանս»-ը, «Աէրոֆլոտ»-ը: Մենք ներկայում ունենք գործող հայկական ավիաընկերություն, որն ինչ -որ չափով իր տեղը գտել է շուկայում: «Բաց երկնքի» քաղաքականությունը տվեց մեզ ուղւորահոսքի աճ, իսկ աճի հետ մեկտեղ նվազում են տոմսերի գները: Մենք մեր առջւ դրել ենք նպատակ` ավելացնել ներգնա զբոսաշրջային հոսքերը, աշխարհագրությունը` դիվերսիֆիկացնելով շուկան:

-2016 թվականին «Զվարթնոց» օդանավակայանում աճ է արձանագրվել թե ուղևորահոսքի, ւ թե բեռնափոխադրումների ցուցանիշներում: Ինչի՞ հետ է կապված այդ աճը, ւ 2017 թվականի համար արդեն ունե՞ք կանխատեսումներ: Ի՞նչ տվեց որոշ երկրների հետ վիզային ռեժիմների դյուրացումը:

-Եթե չլինեն խոչընդոտներ, մենք պլանավորում ենք ունենալ ուղւորահոսքի աճ: 2017  թվականի հունվար, փետրվար ամիսների դրությամբ արդեն իսկ  25 տոկոսի աճ ենք արձանագրել: Հուսով ենք, որ ցուցանիշը կպահպանվի: Գարուն-ամառ նավիգացիոն շրջանի համար մենք պլանավորում ենք ունենալ ուղւորահոսքի աճ, աշխարհագրության ավելացում: Շարունակական քայլերից է նաւ վիզային ռեժիմների դյուրացումը ւ մասնավորապես որպես կարւոր քայլ ես կառանձնացնեի Պարսից ծոցի երկրներում բնակվող Հնդկաստանի քաղաքացիների համար դյուրացված մուտքը Հայաստան: Նրանք արդեն կարող են ՀՀ վիզան ստանալ տեղում`խուսափելով  նախկին քաշքշուկներից: Ռուսաստանի քաղաքացիների ներքին անձնագրերով ՀՀ մուտքի իրավունքը ւս կարւոր քայլ է: Սա  ներգնա զբոսաշրջության զարգացմանն ուղղված շատ լավ ազդակ է: Նովրուզ Բայրամ տոնի  շրջանում մենք կունենանք բավական բարձր ուղւորահոսք: Արդեն իսկ մի շարք հայտեր ենք ստացել տարբեր ավիաընկերություններից, ւ ես կարծում եմ, որ մենք այդ երեք շաբաթվա կտրվածքով 50-ից ավելի թռիչք կիրականացնենք` օրվա կտրվածքով  չվերթների  հաճախականությունը հասցնելով 6-7-ի:

-Այս տարվա համար  նախանշվա՞ծ են արդեն նոր ուղղություններ, համագործակցություն ավիաընկերությունների հետ:

-Նոր ուղղությունների մասով որոշումը վերջնական չի համարվում, մինչւ ավիաընկերությունները չեն ստանում համաձայնություն օդանավակայանից: Առաջիկայում  մենք սպասում ենք նոր ուղղություններ, սպասում ենք նոր ավիաընկերությունների մուտք դեպի մեր շուկա  ւ գործող ավիաընկերությունների թռիչքների հաճախականության ավելացում:

-2016 թվականին Ռուսական «Պոբեդա» ավիաընկերությունը սկսեց թռիչքներ իրականացնել Գյումրու «Շիրակ» օդանավակայանից բավական ցածր սակագներով: Առաջիկայում  «Շիրակ» օդանավակայանում նախատեսվու՞մ է այլ բյուջետային ավիաընկերության մուտք ւ առհասարակ ի՞նչ է արվում այդ օդանավակայանը ավիափոխադրողների համար գրավիչ դարձնելու ուղղությամբ:

-Գյումրու«Շիրակ» օդանավակայանը ավիաընկերությունների համար գրավիչ դարձնելու ուղղությամբ արված առաջին քայլը եղել է  օդանավակայանից մեկնող ուղւորների համար օդի տուրքի վերացումը, այնուհետւ «Արմենիա միջազգային օդանավակայաններ» ընկերությունը կտրուկ իջեցրել է մատուցվող ծառայությունների  սպասարկման սակագները:  Աէրոնավիգացիոն ծառայությունների սակագինը ւս իջեցվել է 50 տոկոսով, վերացվել է նաւ օդերւութաբանական ծառայության վճարը: «Պոբեդա» ավիաընկերությունը միջինում ունի 95 տոկոսի չափով բեռնվածություն, ինչը շատ լավ ցուցանիշ է:

Ինչ վերաբերում է դեպի Գյումրու «Շիրակ» օդանավակայան նոր բյուջետային ավիաընկերությունների մուտքին, կարող եմ ասել որ դա մեկ շաբաթվա կամ մեկ ամսվա ընթացքում լուծվող հարց չէ: Մենք աշխատում ենք տարբեր ավիաընկերությունների հետ:

-Երբ ՀՀ-ն կմիանա ԵՄ միասնական ավիացիոն գոտուն: ՀՀ-ԵՄ խորհրդի միջև ավիահաղորդակցության համաձայնագրի շուրջ բանակցությունները ո՞ր փուլում են ւ ի՞նչ կտա այդ համաձայնագիրը:

– Պաշտոնական բանակցությունների առաջին փուլը նախատեսվում է իրականացնել այս տարվա գարնանը: Մեր գործընկերները Բրյուսելից կժամանեն Հայաստան,  ես հույս ունեմ, որ մենք կստորագրենք Հայաստանի քաղաքացիական ավիացիայի զարգացման համար նախատեսված այդ կարւոր  փաստաթուղթը:

Հարցազրույցը՝ Անի Դանիելյանի

12/12/2024
դրամ
Դոլար (USD)
394.31
-0.04
Եվրո (EUR)
413.87
+0.00
Ռուբլի (RUR)
3.81
+0.01
Լարի (GEL)
138.84
-0.95
34297.96
+197.47
Արծաթ
401.87
-2.58