Տնտեսական

USD BUY - 381.50+0.25 USD SELL - 383.50-0.50
EUR BUY - 447.00+1.00 EUR SELL - 450.50+1.00
OIL:  BRENT - 66.20-1.82 WTI - 62.52-0.93
COMEX:  GOLD - 3889.80-0.10 SILVER - 47.32+0.13
COMEX:  PLATINUM - 1609.90-1.75
LME:  ALUMINIUM - 2680.50+1.61 COPPER - 10268.50+2.95
LME:  NICKEL - 15235.00-0.78 TIN - 35410.00+3.23
LME:  LEAD - 1988.50-0.67 ZINC - 2960.00+2.48
FOREX:  USD/JPY - 147.94-0.39 EUR/GBP - 1.1741+0.16
FOREX:  EUR/USD - 1.1741+0.16 GBP/USD - 1.3443+0.09
STOCKS RUS:  RTSI - 1023.75+0.33
STOCKS US: DOW JONES - 46397.89+0.18 NASDAQ - 22660.01+0.30
STOCKS US: S&P 500 - 6688.46+0.41
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 44550.85-0.85 TOPIX - 3094.74-1.37
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26855.56+0.00 SSEC - 3882.78+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9350.43+0.54 CAC40 - 7895.94+0.19
STOCKS EUR:  DAX - 23880.72+0.57
01/10/2025  CBA:  USD - 382.74+0.22 GBP - 515.63+1.6
01/10/2025  CBA:  EURO - 448.8-0.58
01/10/2025  CBA:  GOLD - 47072+8 SILVER - 568.2-9.21
Առաջիկայում հայկական ավիաշուկա մուտք կգործեն նոր ավիաընկերություններ
27/02/2017 14:17
Կիսվել

Առաջիկայում հայկական ավիաշուկա մուտք կգործեն նոր ավիաընկերություններ

Հայկական ավիաշուկան առաջիկայում կունենա նոր ուղղություններ, կհամագործակցի նոր ավիաընկերությունների հետ

«Զվարթնոց» օդանավակայանում 2017  թվականի հունվար-փետրվարին, անցյալ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ, ուղւորահոսքն աճել է 25 տոկոսով: Աճի պատճառների, «Բաց երկնքի» քաղաքականության օգուտների ւ վնասների, դեպի Հայաստան նոր ուղղությունների ւ ավիաշուկայում այլ հետաքրքիր նորությունների մասին «Արմենպրես»-ի հետ զրույցում փակագծեր է բացել Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետ Սերգեյ Ավետիսյանը:

-Պարոն Ավետիսյան, 2013 թվականին՝ «Բաց երկնքի» քաղաքականության ընդունումից հետո, լայնածավալ աշխատանքներ սկսվեցին միջազգային հարթակներում՝ ՀՀ շուկայի նոր հնարավորությունների ներկայացման և նոր քաղաքականության իրականացման նպատակով: Խոշոր հաշվով ի՞նչ տվեց այս քաղաքականությունը մեր երկրին ւ չե՞ք կարծում, որ «Բաց երկնքի» քաղաքականության պայմաններում ռիսկային է հայկական ավիափոխադրող ունենալը:

-Ռիսկային չէ. դժվար է ավելի, քանի որ ցանկացած դաշտում բաց ւ լիբերալ շուկայական պայմաններում տնտեսավարողները հայտնվում են դժվար մրցակցության մեջ: Տվյալ դեպքում, եթե մենք խոսում ենք ազգային ավիափոխադրող ունենալու մասին, տեղական ավիաընկերությունը մտնում է ուղիղ մրցակցության մեջ այնպիսի խոշոր ավիաընկերությունների հետ ինչպիսին է «Քաթար Էյրվեյզ»-ը, «Էյր Ֆրանս»-ը, «Աէրոֆլոտ»-ը: Մենք ներկայում ունենք գործող հայկական ավիաընկերություն, որն ինչ -որ չափով իր տեղը գտել է շուկայում: «Բաց երկնքի» քաղաքականությունը տվեց մեզ ուղւորահոսքի աճ, իսկ աճի հետ մեկտեղ նվազում են տոմսերի գները: Մենք մեր առջւ դրել ենք նպատակ` ավելացնել ներգնա զբոսաշրջային հոսքերը, աշխարհագրությունը` դիվերսիֆիկացնելով շուկան:

-2016 թվականին «Զվարթնոց» օդանավակայանում աճ է արձանագրվել թե ուղևորահոսքի, ւ թե բեռնափոխադրումների ցուցանիշներում: Ինչի՞ հետ է կապված այդ աճը, ւ 2017 թվականի համար արդեն ունե՞ք կանխատեսումներ: Ի՞նչ տվեց որոշ երկրների հետ վիզային ռեժիմների դյուրացումը:

-Եթե չլինեն խոչընդոտներ, մենք պլանավորում ենք ունենալ ուղւորահոսքի աճ: 2017  թվականի հունվար, փետրվար ամիսների դրությամբ արդեն իսկ  25 տոկոսի աճ ենք արձանագրել: Հուսով ենք, որ ցուցանիշը կպահպանվի: Գարուն-ամառ նավիգացիոն շրջանի համար մենք պլանավորում ենք ունենալ ուղւորահոսքի աճ, աշխարհագրության ավելացում: Շարունակական քայլերից է նաւ վիզային ռեժիմների դյուրացումը ւ մասնավորապես որպես կարւոր քայլ ես կառանձնացնեի Պարսից ծոցի երկրներում բնակվող Հնդկաստանի քաղաքացիների համար դյուրացված մուտքը Հայաստան: Նրանք արդեն կարող են ՀՀ վիզան ստանալ տեղում`խուսափելով  նախկին քաշքշուկներից: Ռուսաստանի քաղաքացիների ներքին անձնագրերով ՀՀ մուտքի իրավունքը ւս կարւոր քայլ է: Սա  ներգնա զբոսաշրջության զարգացմանն ուղղված շատ լավ ազդակ է: Նովրուզ Բայրամ տոնի  շրջանում մենք կունենանք բավական բարձր ուղւորահոսք: Արդեն իսկ մի շարք հայտեր ենք ստացել տարբեր ավիաընկերություններից, ւ ես կարծում եմ, որ մենք այդ երեք շաբաթվա կտրվածքով 50-ից ավելի թռիչք կիրականացնենք` օրվա կտրվածքով  չվերթների  հաճախականությունը հասցնելով 6-7-ի:

-Այս տարվա համար  նախանշվա՞ծ են արդեն նոր ուղղություններ, համագործակցություն ավիաընկերությունների հետ:

-Նոր ուղղությունների մասով որոշումը վերջնական չի համարվում, մինչւ ավիաընկերությունները չեն ստանում համաձայնություն օդանավակայանից: Առաջիկայում  մենք սպասում ենք նոր ուղղություններ, սպասում ենք նոր ավիաընկերությունների մուտք դեպի մեր շուկա  ւ գործող ավիաընկերությունների թռիչքների հաճախականության ավելացում:

-2016 թվականին Ռուսական «Պոբեդա» ավիաընկերությունը սկսեց թռիչքներ իրականացնել Գյումրու «Շիրակ» օդանավակայանից բավական ցածր սակագներով: Առաջիկայում  «Շիրակ» օդանավակայանում նախատեսվու՞մ է այլ բյուջետային ավիաընկերության մուտք ւ առհասարակ ի՞նչ է արվում այդ օդանավակայանը ավիափոխադրողների համար գրավիչ դարձնելու ուղղությամբ:

-Գյումրու«Շիրակ» օդանավակայանը ավիաընկերությունների համար գրավիչ դարձնելու ուղղությամբ արված առաջին քայլը եղել է  օդանավակայանից մեկնող ուղւորների համար օդի տուրքի վերացումը, այնուհետւ «Արմենիա միջազգային օդանավակայաններ» ընկերությունը կտրուկ իջեցրել է մատուցվող ծառայությունների  սպասարկման սակագները:  Աէրոնավիգացիոն ծառայությունների սակագինը ւս իջեցվել է 50 տոկոսով, վերացվել է նաւ օդերւութաբանական ծառայության վճարը: «Պոբեդա» ավիաընկերությունը միջինում ունի 95 տոկոսի չափով բեռնվածություն, ինչը շատ լավ ցուցանիշ է:

Ինչ վերաբերում է դեպի Գյումրու «Շիրակ» օդանավակայան նոր բյուջետային ավիաընկերությունների մուտքին, կարող եմ ասել որ դա մեկ շաբաթվա կամ մեկ ամսվա ընթացքում լուծվող հարց չէ: Մենք աշխատում ենք տարբեր ավիաընկերությունների հետ:

-Երբ ՀՀ-ն կմիանա ԵՄ միասնական ավիացիոն գոտուն: ՀՀ-ԵՄ խորհրդի միջև ավիահաղորդակցության համաձայնագրի շուրջ բանակցությունները ո՞ր փուլում են ւ ի՞նչ կտա այդ համաձայնագիրը:

– Պաշտոնական բանակցությունների առաջին փուլը նախատեսվում է իրականացնել այս տարվա գարնանը: Մեր գործընկերները Բրյուսելից կժամանեն Հայաստան,  ես հույս ունեմ, որ մենք կստորագրենք Հայաստանի քաղաքացիական ավիացիայի զարգացման համար նախատեսված այդ կարւոր  փաստաթուղթը:

Հարցազրույցը՝ Անի Դանիելյանի

01/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.74
+0.22
Եվրո (EUR)
448.8
-0.58
Ռուբլի (RUR)
4.6795
+0.0395
Լարի (GEL)
140.69
+0.12
47072
+8
Արծաթ
568.2
-9.21